ЗДРАВЕЙ КОЛЕГА ,ОТНОСНО МАСЛОТО ; НАшТЕ КОЛИ СА СЪС ВЕНТИЛИРАНИ ДВУВАЛНИ ДВИГАТЕЛИ И ЕДИНСТВЕНО НАПЪЛНО СИНТЕТИчНИ МАСЛА СА ОПТИМАЛНИТЕ КОИТО ТРЯБВА ДА СЕ ПОЛЗВАТ ЗА ТЕЗИ ДВИГАТЕЛИ..РАЗХОДА НА ГОРИВО СЪщО Е ПО МАЛКО КОГАТО СЕ ПОЛЗВА МАСЛА СЪС ИНДЕКСИ 5W30 ИЛИ 5W40 А НЕ 10W40 И Т.Н. НЯМА КАК ПОЛУСИНТЕТИчНОТО МАСЛО ДА Е ПО ДОБРО ЗА ADR ДВИГАТЕЛИТЕ ОТ СИНТЕТИчНОТО..ПО СЕРВИЗИТЕ ЗА СМЯНА НА МАСЛА И ФИЛТРИ РАЗКАЗВАТ чЕ СТАРИ ИЗНОСЕНИ ДВИГАТЕЛИ БИЛО ПО ДОБРЕ ДА СЕ КАРАТ СЪС ПОЛУСИНТЕТИчНИ МАСЛА ,ЕДВА ЛИ ....АКО ЕДИН ДВИГАТЕЛ Е ИЗНОСЕН ТРЯБВА ОСНОВЕН РЕМОНТ А НЕ ПО НЕКАчЕСТВЕНО МАСЛО ,ТОВА Е ПРОТИВОРЕчИЕ.... ВРАТИТЕ СЕ ЗАТВАРЯТ ВИНАГИ ТРУДНО КОГАТО ,ВСИчКИ СТЪКЛА СА ПЛЪТНО ЗАТВОРЕНИ И ВСИчКИ УПЛЪТНЕНИЯ СА ИЗПРАВНИ ,СЪЗДАВА СЕ ВЪЗДУшНО НАЛЯГАНЕ ВЪТРЕ В КУПЕТО ,КОЕТО ЛЕКО ЗАТРУДНЯВА ЗАТВАРЯНЕТО НА ВРАТА КОЯТО И ДА Е ПРИ СИТУАЦИЯ НА ПОСЛЕДНО ЗАТВОРЕНА ВРАТА.МОЖЕш ДА ОСТАВЯш ЛЕКО СПУСНАТО ЕДНО ОТ СТЪКЛАТА И ДА ГО ЗАТВАРЯш ОТВЪНКА ПОСРЕДСТВОМ ЗАДЪРЖАНЕ НА КЛючА НАДЯСНО АКО ТИ РАБОТИ ТАЗИ ЕКСТРА.... НЕ СЕ ЗНАЕ ДАЛИ НЯМА НЕщО ВЪРЕ ВЪВ СИСТЕМАТА НА ХИДРАВЛИКАТА ЗА ВОЛАНА ,КОЙ ЗНАЕ ,И ДА ПРЕчИ ЗА НОРМАЛНОТО ФУНКЦИОНИРАНЕ НА СИСТЕМАТА,МОЖЕ ДА НЕ Е В ТОВА ПРИчИНАТА ОБАчЕ.,МОЖЕ ТОЗИ НОВ МАРКУч НЕКАчЕСТВЕН ,КАКТО СЕ ПРЕДПОЛАГА ,ДА СЕ Е РАЗДУЛ ОТВЪТРЕ ОТ ХИДРАВЛИчНОТО МАСЛО И ПОЗНАЙ КАКВО МОЖЕ ДА СТАНЕ. РЕЗЕРВОАРА Е ОКОЛО 67 ЛИТРА ,ОБщО КОЛИчЕСТВО ,КАТО 5 ЛИТРА ОТ ТЕЗИ 67 СА МЪРТЪВ ОБЕМ ,В СМИСЪЛ чЕ БЕНЗИНОВАТА ПОМПА СПИРА ДА ВСМУКВА ГОРИВО КОГАТО ОСТАНЕ 5 ЛИТРА ОТ НЕГО.,НО НЕ ОСТАВЯЙ ДА СЕ СТИГА ДО ТАКАВА СИТУАЦИЯ ПОМПАТА СЕ СМАЗВА И ОХЛАЖДА ОТ БЕНЗИНА ВЪВ РЕЗЕРВОАРА ,ЛИПСАТА НА ГОРИВО Я ИЗНОСВА И МОЖЕ ДА ОТКАЖЕ НЯКАДЕ КЪДЕТО НАЙ МАЛКО ОчАКВАш.ПРЕДУПРЕДИТЕЛНАТА ЛАМПА ЗА ОСТАТЪчНО ГОРИВО СВЕТВА КОГАТО ОСТАНЕ ГОРИВО ЗА ОКОЛО 100 КМ ,СЪВСЕМ ОРИЕНТИРОВЪчНО И ОТНОСИТЕЛНО ...