Jump to content

kosmonaft

Members
  • Мнения

    263
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно kosmonaft

  • Рожден ден 3.08.1988

Друго

  • Kaра
    Audi

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Wroclaw

Последни посетители

1575 профилни разглеждания

kosmonaft's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей, колега. Имам същия модел ауди. Имах проблем като Твоя. 1. Тези 200км извън градско или градско? 2. С каква скорост(по-скоро обороти ме интересуват)? Изчетох всички теми на форума. Промивах радиатора( изкарваш входящия и изходящия и с вода под налягане ) уж водата без проблеми си минаваше а топло в колата няма Най-добрия начин да провериш е при загрят двигател пускаш парното. Като почне да ти духа студено на празен вход даваш газ(2000-2500 оборота) ако след 2-3 минути почне да ти духа топло( 1-2 мин след като пуснеш газта започва да духа студено) значи проблема е запушен радиатор. Аз моя го смених преди 2 години и ефекта беше уникален имам непрекъснато топло( Е стига да съм нагласил климатроника да духа топло ) надявам се да съм Ти помогнал
  2. kosmonaft

    имобилайзер

    Разглобих волана, и изчистих клемите(колкото можах), стесних малко и щипките, но ефектът беше нулев
  3. kosmonaft

    имобилайзер

    За съжаление и при мен се появи проблем. Аз съм с А4 B6 2.0 ALT 2001година. Преди Великден ми бяха разбили колата(Ключалките, стартера и бяха извадили Имобилайзера) Ключар ми смени ключалките, железата(на ключовете)и имобилайзера. Днес Сутринта се опитвам да паля и пали и гасне моментално, като мига имобилайзера. Така след няколко опита звъннах на ключарите, който ми оправиха колата преди това. Дойдоха след 30 мин разглобиха всичко, но всичко се оказа на местото си. Взеха патрона на стартера, както и имобилайзера и отидоха до ателието си да пробват дали всичко работи. Върнаха се след 30 мин като имаха и нови четци, нови имобилайзери, навивки пръстени и т.н. Но не става и не става. Казаха, че в ателието им всичко си работило и не знаят къде е проблема. Сглобиха всичко и ми изключиха софтуерно имобилайзера. Сега колата пали, но не прекъснато ми мига лампата за имобилайзера И за крадците е по лесно. Казах им, че съм прочел на форум за кабелите а те казаха, зе в ателието са ги сменили, а като гледам на снимките тези кабели са си при волана и няма как да се сменят в ателието... Някакви идеи от какво може да е проблема и къде мога да го оправят? Звънях в BOSCH SERVICE, понеже познавам собственика и му обясних за проблема, но ми каза че няма никаква идея от какво може да е проблема и няма как да ми помогне :/
  4. Много е важно и какъв е изпрителя. Моя е с някакви смешни гумени коленца, които са много деликатни. След известно време се спукало на такова място, че теч не можеш да видиш, докато не свалиш целия изпарител. Така бях тръгнал на дълъг път и изведнаж,борд компютъра светва, че няма вода :о спирам да видя и глупавото гумено коляно се беше сцепило цялото и антифриза ми изтече. Когата свалих изпарителя, за да го сменя видях, че и другото е спукано и тече от него( а никъде нямах видим теч) смених ги, но проблема с намаляване на антифриза не изчезна. Никой майстор не знаеше къде е проблема. Реших сам да го потърся. Закарах колата на канал, свалих корите и започнах да търся. След полочин час намерих проблема. А по точно видях от къде идва теча. Между двигателя и купето. За съжаление там местото е толкова малко, че не можах да бръкна. Закарах я в BOSCH SERVICE на сточна гара. Казах им, от къде идва теча и се оказа, че там имало някъв тройник. Смениха ми го, наляха ми антифриз и проблема ми изчезна
  5. Ако потърсиш малко със сигурност ще намериш отговор на своя въпрос на форума Иначе имаш 4 винчета( тези двата на рамката под капака се отвиват докрай, а 2 които са за фара се отвиват частично) след това дрърпаш леко фара и сменяш крушката. Преди да отвиеш винтчетата ги маркирай, за да ги върнеш на старото им място. Пробвай първо без сваляне на фара.
  6. kosmonaft

    Audi Chorus

    Ако потърсиш малко ще намериш отговор( http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=52550&st=0 ). Въобще според мен темата не е за този раздел
  7. Имах подобрен проблем. Отворих вратата, и леко дърпаш станичния панел на таблото( Същия като за бушоните само че от дясната страна) след като го свалих, там се вижда как влиза езика(патрончето или незнам как да го нарека) в самата рамка на таблото. Само го натиснах леко и жабката ми се отвори. От тогава нямам проблем с отварянето на жабката.
  8. Справих се по доста оригинален начин. Мой приятел имаше малка машинка(Бормашинка), която се използва примерно за правене на дупки на интегрални схеми. С нея пробихме болчето, смених крушката и сложих ново болче
  9. Аз съм спец от обевъздушаването на Б6 Както колегата Ти каза имаш пробка около тръбите( при Б6 2.0 е така, че сваляш пластмасата със логото и обема на двигателя и имаш метална тръба със болт 6-то грам). Отвиваш болта( но не до края, а да речем 2-3 оборота от изваждането му) след това отваряш кората на акумулатора, и од дясната му страна имаш два маркуча, един под друг, които влизат в купето( в радиаторчето на парното), горният има малка дупка. С клещи сваляш скобата и издърпваш, маркуча така че да е на тръбата, а дупката да няма контакт с тръбата( маркуча се изважда с доста мерак, и най-добре на студен двигател, защото тръбата е алуминиева и се разширява от топлината). Следващия етап или да отвиеш казанчето със течност и да го повдигнеш над нивото на маркуча и болта( това са скачени съдове), или да му сложиш бутилка, така че течноста да може да се качи по бутилката( има опасност да не го оплътниш хубаво и става мазало). Аз лично паля колата, за да загрее и да ми отвори термостата, за да има течност на всякъде. След известно време, започва да излиза течност или от болта или от дупката на маркуча. Ако започне от болта затягаш болта, ако от дупката вкарваш маркуча до край и слагаш скобата. След секунди започва да изтича от другото место, и отново или затягаш или слагаш. Гасиш колата и връщаш казанчето на място. И се радваш на топличко
  10. Здравейте Аз съм с Б6. С оригинални фарове Valeo. Също имах проблем със светенето Последно си купих крушки OSRAM Night Braker PLUS. Светлината, която дават е просто уникална Нямам никакви забележки
  11. Аз имам въпрос!!! Някои си сменят Мултитроника на ръчни скорости. Въпроса ми е колко струва тази процедура? В смисъл такъв, че трябва да си купим скоростна кутия, за Б6 2.0 бензин, каква скоростна кутия мога да си сложа? След като съм в автомат трябва да сменя педала на спирачката с по-малък и да сложа педал на съединителят. За сега да чукам нямам проблеми, но ми е интерестно, дали смяната на скоростната кутия излиза много по-евтино от ремонт на кутията?
  12. Преди да почнете да отвъртяте или затягате, сложете нещо меко между стъклото и рамената, за да не стане беля Да вземете да си спукате стъклото
  13. При Б6, нивото на осветление се регулира от + и - на часовника. Следователно акто задържиш + увеличаваш, а като задържиш - намаляваш. Може и при Б8 е така не знам
  14. Точно тази тема търсих преди да пусна моята Благодаря А при Б6 нивомера и буксите ако не се лъжа са като вдигна кората(килима) в багажника и там има една черна покривка на няколко болта. Правилно ли мисля?
  15. Здравейте, имам сериозен проблем. Не знам дали е проблем, но сигурно нещо не е така. Преди 2 дена бях дал колата на брат ми. Вчера се качвам в нея и резервоара празен( хитреца се е возил и не е заредил) Съответно стрелката упряла дъното и на таблото индикация, че няма гориво и мога да измина още 0км. Следователно тръгнах към бензиностанцията(около 10км) и въпреки че имах бензин за 0 км успях да стигна до бензиностанията Сипах за 20 лв(9 литра) Качвам се в колата, паля и стрелката мина над резервата( не си спомням какво разстояние ми показваше компютъра), обаче колонката на таблото че няма бензин светеше непрекъснато. Интерестното беше, че стрелката се покачваше бавно :о Върнах се до вкъщи, взех си портмонето и заредих за още 25 лв. и стрелката сега е малко преди средата. Компютъра ми показваше сутринта, че мога да измина още 200км и след около 60 навъртяни километра преди да изгася колата ми показваше, че имам бензин за още 230 км :о А стрелката цял ден не е мръднала. Според Вас това нормално ли е? И с 20литра бензин да ми се качи нивото почти до средата и да не мърда? Като среден разход ми го дава 12-13 л. и при налични 20литра(вече по-малко) да ми изписва че имам бензин за още 200-230км?
×
×
  • Create New...