Jump to content

Проблем с топлото!!!


slavi82bg

Recommended Posts

Здравейте,

Явно не знам как да използвам търсачката защото като напиша "проблем с топлото" ми дава грешка, като напиша "проблем топло" ми излизат постове за измама с кредитни карти; продавам еди кво си; копувам еди кво си........... и т.н.

Ако има друга такава тема моля да бъда извинен.

Колата е А4 1.8 1996 мотор ADR.

Проблема: Климатроника не духа топло.

Студено прави без проблем.

Забелязах, че стрелката за температурата ми е доста мързелива и не помръдва въобще от крайно ляво. Реших, че е термостат и го смених- ОК стрелката си залепна на 90 С.

Проверих маркучите, които влизат в казанчето (дясно от акумолатора), и двата са си достатъчно топли.

Махнах филтъра на климатроника и забелязах под него една клапа, която не мърда(незнам дали трябва)

Използвах "бордовите диагностични кодове" и там на 1C ми изписва .0

Тествах и другите канали и им имам показанията, ама незнам дали са в норма и т.н.

Ако някой има някаква идея..............

Предварително благодаря!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 96
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тази клапа която си видял под филтъра е за външен или вътрешен въздух,може би имаш проблем с другата клапа която прекарва въздуха през радиатора за да се затопли.Общо за 3 клапи,а може и самото радиаторче да е запушено и дебита през него да е малък и затова да не може да затопли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има проблем, с някоя от клапите, няма ли да го отчете като грешка в диагностичните кодове ???

А радиаторчето не съм го почиствал, но ми се струва, че ако е задръстено, то маркуча, който излиза от него няма да е толкова топъл.

И за тази клапа под филтъра- не трябва ли да се затваря, когато пускам топлото???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни подобна тема тук и тук

П.С. За търсачката: отваряш форум А3/А4 и пускаш търсачката да търси само в него (маркираш тикчето на бутона search). Пишеш примерно парно и мисля, че ще стане. :icon_arrow:

Редактирано от Marcus Aurelius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Явно не знам как да използвам търсачката защото като напиша "проблем с топлото" ми дава грешка, като напиша "проблем топло" ми излизат постове за измама с кредитни карти; продавам еди кво си; копувам еди кво си........... и т.н.

Ако има друга такава тема моля да бъда извинен.

Колата е А4 1.8 1996 мотор ADR.

Проблема: Климатроника не духа топло.

Студено прави без проблем.

Забелязах, че стрелката за температурата ми е доста мързелива и не помръдва въобще от крайно ляво. Реших, че е термостат и го смених- ОК стрелката си залепна на 90 С.

Проверих маркучите, които влизат в казанчето (дясно от акумолатора), и двата са си достатъчно топли.

Махнах филтъра на климатроника и забелязах под него една клапа, която не мърда(незнам дали трябва)

Използвах "бордовите диагностични кодове" и там на 1C ми изписва .0

Тествах и другите канали и им имам показанията, ама незнам дали са в норма и т.н.

Ако някой има някаква идея..............

Предварително благодаря!!!!

Виж дали има промяна в топлото като държиш колата работейки на място в 2500 , 3000 оборота в продължение на 1,2 минути !!! Ако има значи имаш въздух в системата !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз си пуснах криматроника на 25C го бях настройлипо 1 време замириса на нещо гадно :icon_arrow: . Колата е 1996г. A4 1.6. Иначе си духа и топло и студено. Сменил съм филтера на купето. Някой да има идея от какво може да е ? Колега извинявай, че ти ползвам темата. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем, преди да купя колата от автокъщата или предишния собственик беше слагал добавка за спиране на течове в охладителната система. Теча го намерих, беше оплътнение на триножника, но имаше нежелани реакции от добавката. Навсякъде по системата имаше гранулки и трябваше промивки. Радиаторчето в купето, като най ситно предполагам задържаше всички боклуци.. отпушвах го, като извадя двата маркуча, които водят към него нахлузвам на мястото на единия маркуч свързан с местното ВиК ии пускам чешмата.. малко хамалийско, но върши работа :) трябва да се внимава с налягането, но може да се пробва преди да почнеш да разглобваш цялото табло за да го сменяваш въпросното радиаторче. Та така го отпушвах 4 пъти и имаше ефект за по седмица докато не се запуши пак с боклуци, но като промих системата проблема изчезна. Ако отдавна не е подемнян антифриза може да има доста боклуци в системата и да се е задръстило, аз препоръчвам да опиташ отпушването.

късмет

Редактирано от Yordan Ichev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета.

Антифриза го смених вчера, когато смених и термостата.

Намерих и снимков материал за прочистване на казанчето с ВиК :hilezh: ,но нямах време днес.

И все пак се чудя , дали ако е запушено казанчето и двата маркуча ще са топли?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на някой му се гледат "бордовите диагностични кодове"на моето AUDI от 1С до 61С ето линк:

И ако има нещо нередно нека сподели моля. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова казах че ако е запушено но не напълно дебита на атифриза през него ще е малък няма да може да затопля достатъчно въздуха които минава през него и съответно няма как да го осетиш а маркучите ще са топли.Ако е напално запишено тогава наистина няма да са топли или само единия ще е.По въпроса за клапите,зависи какво е станало.Ако ти се е счупила голямата запчатка и преварта от оста на клапата няма да ти отчете никаква грешка защото тя се върти но не и клапата.Датчика е на тази запчатка.Това са само предположения какво може да е истината се разбира когато се започне с ровенето и търсенето на причината.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз съм в този филм :hilezh: Склонен съм да си сменя радиатора, но не мога да намеря материал за сваляне на таблото при Б6 :) понеже съм в чужбина исках сам да го нарпавя, че най-евтиното което съм намерил за сега е 300лв :/ предпочитам да си изгубя 1-2 дена, но да си спестя тези пари :hilezh: от вчера забелязах, по скоро усещам една миризма на силикон, като включа да духа на прозореца да не се поти :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам абсолютно същия проблем с моята.Тази седмица ще я карам на един познат ,той каза че може да я оправи и ще споделя след това възможни проблеми по системата.На мен също ми духа само студено,но не и топло :) .Надявам се да се оправи,че зимата идва и ще умра от студ :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също бяха топли и двата маркуча, но топло нямаше. Радиаторчето беше запушено и минаваше много малко през него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормална ли е цена:150 лв за радиаторчето на купето? Става дума за Ауди А4 Б6? И ако 1 маркуч е топъл а другия студен със сигурност ли е радиаторчето? Да не стане така, че ще отворя таблото ватре ще се окаже някоя клапа и да съм с 150лв назад? Извинявам се, че ви тормозя, но при мен макс температури са 5 градуса и ми е малко студено в колата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормална ли е цена:150 лв за радиаторчето на купето? Става дума за Ауди А4 Б6? И ако 1 маркуч е топъл а другия студен със сигурност ли е радиаторчето? Да не стане така, че ще отворя таблото ватре ще се окаже някоя клапа и да съм с 150лв назад? Извинявам се, че ви тормозя, но при мен макс температури са 5 градуса и ми е малко студено в колата :hilezh:

Там като пуснеш диагностиката през климатроника излизат ли някакви грешки? Като сменяш температурата чуваш ли да се движи нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не винаги ако има проблем с клапата може да даде грешка,причината за това вече я описах.А за това дали може да се чуе движението на клапата също може да те заблуди защото ти ще чуеш че моторчето варти а дали клапата се движи!Ако единия маркуч е топъл а другия студен е сигурно че има запушване и от там не се циркулира антифриз,но аз искам да питам защо бързате веднага да сменяте с ново и да разглобявате което изобщо не е лесно.Никой не се сеща да направи промивка което е много по лесно и доста често оправя нещата.Двата маркуча към радиаторчето се откачат и през единия с силна струя вода се промива.Такава промивка може да се приложи на цялата система и ще се очудите какво ще излезе нищо че антифриза се вижда чист.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам как да пусна диагностика :// преди около седмица, закачихме колата на VAG и не откри никакви проблеми ;) иначе като сменям температура чувам нещо да се чува :hilezh: а някой случайно да знае какви за размерите на радиаторчето? Звъннах и ми казаха, че за моя модел имало два модела париатори. разликата била само в размерите ама аз незнам каква ми трябва ? 230х155х40 или някаква друга?

Редактирано от kosmonaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днешните наблюдения. :respekt: Пускам да духа на предния прозорец и е на 2 чертички. от лявата страна духа топло, а от дясната студено. усиля ли мощността на духането започва да духа студено от всякъде :/ След това пробвах да задържа оборотите над 3000 и след известно време започва да духа хладко ама не и студено :/// В тези дни ще пробвам номера с ВиК :magic:, за съжаление нямам кран, но един приятел ми каза че с шише с вода като го стисна силно пак ставало :magic: за да стигна обаче, до тези тръби трябва да сваля кората над акумулатора. някой може ли да обясни как става

Редактирано от kosmonaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днешните наблюдения. :steinigung: Пускам да духа на предния прозорец и е на 2 чертички. от лявата страна духа топло, а от дясната студено. усиля ли мощността на духането започва да духа студено от всякъде :/ След това пробвах да задържа оборотите над 3000 и след известно време започва да духа хладко ама не и студено :/// В тези дни ще пробвам номера с ВиК :unsure:, за съжаление нямам кран, но един приятел ми каза че с шише с вода като го стисна силно пак ставало ;) за да стигна обаче, до тези тръби трябва да сваля кората над акумулатора. някой може ли да обясни как става

Тва след като колата е работила на място ли? При мен като работеше на място имаше някакво слабо парно. Тръгна ли обаче кефа от топлото изчезваше. Връзвай ВиК-то и промивай :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи на теб ти е запушено радиаторчето но не напълно.Откачи му двата мъркуча и в едини наври един маркуч и пускаи здраво вода да издуха батака от вътре.С шише няма да има много добър резултат.Направи промивка на цялата система по същия начин като разкачиш всички мъркучи от единия краи и здраво продухваш с вода и после сложи нов антифриз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре намери неква тръбичка дето да влизат маркучите на радиаторчето, вържи на "късо" такаче да не минава вода през радиаторчето и след това бегом марш в първата автомивка да ти го "продухат" с пароструйка. Аз така направих и ефекта беше поразителен (няма да ти казвам какво излезе ;) ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих какъв е проблема при мен и го отстраних: Адски задръстено радиаторче и си го почистих перфектно и сега си бачка без грешка...топло,студено ....всичко :lol: :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах се за четръвтък в един познат :lol: Кран, гараж всичко :lol: само трябва да купя маркуч. Въпроса ми е колко цолов трябва да купя? 3/4" или 7/8"? и също така при Б6 има една пластамаса при акумулатора, която скрива всичко. Лесно ли се сваля или трябва и чистачките да свалям? Притеснявам се от това, че при свалянето на чистачките мога да спукам педното стъкло!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не винаги ако има проблем с клапата може да даде грешка,причината за това вече я описах.А за това дали може да се чуе движението на клапата също може да те заблуди защото ти ще чуеш че моторчето варти а дали клапата се движи!Ако единия маркуч е топъл а другия студен е сигурно че има запушване и от там не се циркулира антифриз,но аз искам да питам защо бързате веднага да сменяте с ново и да разглобявате което изобщо не е лесно.Никой не се сеща да направи промивка което е много по лесно и доста често оправя нещата.Двата маркуча към радиаторчето се откачат и през единия с силна струя вода се промива.Такава промивка може да се приложи на цялата система и ще се очудите какво ще излезе нищо че антифриза се вижда чист.

Аз имам точно обратния проблем духа ми само жега може ли да е от тея маркучи ? или там квото се запушва ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...