bobeca Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 здр колеги искам да питам някои зблусквал ли се е стози проблем зна4и в4ера паля колата тругвам пускам фаровете при което ми светка лампата за акумолатора и след о6те 1 минута компутер4ето горе някув вид 4ек показва някво акумолатор4е и там та стават два по4ва да пи6ти зумера светлините на таблото намаляха колата запо4на да даржи 1500 об. и стрелката на бензина намаля до минимум и в 4ека седи тва акумолатор4е и само мига.някви претполойения имате ли за този проблем не6то алтернатор ли и ако е тои как се пробва дли зарежда.колата е ауди 80 87г. 1.8 jn motor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 Щом свети лампата с акумулаторчето, явно има проблем. Имаш ли мултицет? С него замери на запален двигател колко волта има на акумулатора, виж дали случайно не се е откачило малкото синьо проводниче от алтернатора, хванато с малка гайка. Ако е закачено и горе на акумулатора при запален мотор дава около 12 волта, почни с подмяната на четките и регулатора на напрежението. Те са в едно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobeca Публикувано 8 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 зна4и като отка4а клемите на акому при запалена кола веднага гасне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mart Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 за ремонт-а е аз така бях и направо като го разглобих видях че четките са ми отишли смених ги 3 лева двата лагера оригинални немски SKF 10 лв общо двата сглобих си го и сега е екстра Успех и Поздрави П.П. Останалите неща си ги замерих с уред и бяха здрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 (Редактирано) зна4и като отка4а клемите на акому при запалена кола веднага гаснеБез да ги откачаш на запалена кола мери на клемите на акумулатора-но може и да ти е прекъсната възбудителната намотка-развии регулатора с четките от двете болтчета на които се закрепя отзад на алтернатора и измери вътре на пръстените на колектора с мултицет на обхват 200 ома трябва да е около 3 ома съпротивлението на намотката,виж си също и състоянието на колекторните пръстени да не са се претрили или прекъснали.Иначе колегата ти е казал да си купиш нова плочка с четките и реле-регулатор.Успех. Редактирано 8 Ноември 2009 от комбито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REPLAY Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 По всяква логика акумулатора трябва да втасва за два дена ако не и за по-малко ако не зарежда алтернатора. Не съм много на ясно но мисля, че имаше и някакво реленце което включваше зареждането на акумулатора може и то да прави мизерий. Само предполагам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobeca Публикувано 8 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 кое е това реле нвкои знае ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 (Редактирано) Релето се намира на самия алтернатор, черно е на цвят (поне при мен) и се държи на 2 болта. На него са и четките на алтернатора. Свали го (работа за 1 минута) и виж как са четките. Ако са добре, го върни на място и запали колата. Мери с +совата палка на мултицета на дебелия черен кабел на алтернатора, а с - палката на маса (на самия корпус, на чист метал). Ако показва нищо или по-малко от 13.8 V смени релето. Ако ли не - търси другаде причината, така както казват и колегите малко по-горе. Успех! Редактирано 8 Ноември 2009 от Marcus Aurelius Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REPLAY Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 Релето се намира на самия алтернатор, черно е на цвят (поне при мен) и се държи на 2 болта. На него са и четките на алтернатора. Свали го (работа за 1 минута) и виж как са четките. Ако са добре, го върни на място и запали колата. Мери с +совата палка на мултицета на дебелия черен кабел на алтернатора, а с - палката на маса (на самия корпус, на чист метал). Ако показва нищо или по-малко от 13.8 V смени релето. Ако ли не - търси другаде причината, така както казват и колегите малко по-горе. Успех!Не спиш ли бре аз мислим да легам да санувам числата За туй реле става на вЪпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAV Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 Имах наскоро такъв проблем - освен всичко се оказа че имам и утечка около половин ампер. В крайна сметка се оказа диоден блок на алтернатора - единият от големите диоди беше пробил . Дано да не е това че блокът е скъпичък а диодите са капсуловани и не могат лесно да се ремонтират един по един. Съвет - ако се окаже че там е проблема - задължително си купи Bosch блок - малко по скъп е но е по-вечен . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobeca Публикувано 12 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2009 проблема се оказа една с4упена 4етка смених я и сега вси4ко е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 12 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anabolla Публикувано 13 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2009 (Редактирано) Братле и аз го правих това скоро точно е тва реле се наеба и спря да зарежда и направо замрях на пътя. Ако си от сф ходи някаде да ти го оправят не е много кинти и ти правят профилактика на целия алтернатор за 50-60лв забравяш за проблема Редактирано 13 Ноември 2009 от Anabolla Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване