Geremi Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 Здравейте. От известно време, колата (АБК мотор), започна при плавно ускорение да придърпва, не винаги, но факт. Проблема го прави на газ (обикновено АГУ) . Смених дистрибуторна капачка и палец, защото само тях не бях сменил при покупката и, но от време на време проблема си оставаше. Пали много лесно иначе. Свещите са на 15хил. км, а кабелите Тесла на 28 хил.км. И днес тръгвам с колата - придърпва от време на време, тръгвам да ускорявам - тромава. Реших да я изключа от скорост и да я форсирам, форсирах я в диапазона 2800-4000 оборота, като на втория път гръмна, отвори се кихалката, ОК, наместих гумичката и се прибрах. Пред вкъщи я запалих, пак 2 форсажа и пак гръмна. На елкона ходих последно преди 2 месеца. Пак ще я закарам за пореден път, но защо ПО ДЯВОЛИТЕ го прави?! Дали е бедна смес? Може ли сама да си губи настройката? Въздушния филтър е на 500 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badiuo Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 kaто гледам скоро си сменил възд. филтър,ходи да и оправят сместа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 Само Шпека може да ти реши проблемите. ПП: Сори за офтопика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 Колега това прилича на бедна смес върви на газ анализатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 Огледай да нямаш спукан/сцепен/хлабав маркуч. Другото е бедна смес, както казват колегите или проблем с мембраните на изпарителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geremi Публикувано 9 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 (Редактирано) Тази сутрин, празния ход беше 1500-1800 оборота. Май версията за скъсан или сцепен маркуч, може и да се окаже вярна, както и да е в 14,00ч съм записал час за доктор . Ще пиша каква е диагнозата. Редактирано 9 Ноември 2009 от Geremi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 виж си сам някъде да не вкарва въздух..., това заради менкането на оборотите, ако е изкривена клапата на дебитомера може от това да играят оборотите - защото задира!Друга причина за гърмежи е лоша центровка..., за тоя мотор +10градуса е най-добре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Само Шпека може да ти реши проблемите. ПП: Сори за офтопика.Бхахахахахахахаххааххахаах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geremi Публикувано 9 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 (Редактирано) След газ анализ, смяна на свещи и кабели, проблема се оправи. Да използвам темата и за да не пускам нова, от вчера пък изникна друг проблем, при ускорение, най-вече на 2-ра скорост от долу се чува едно стържене. Не го прави винаги, но вече няколко пъти го чух. Дали скоростната кутия не е решила и тя да си ходи? С две думи: точно това стържене НЕ чаках. Редактирано 9 Ноември 2009 от Geremi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Разхлабено или издухано гърне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 И аз го имам от скоро този проблем на втора като ускорявам се чува едно стържене всякаш гумата стърже с грайфера някъде и това ли е от гърнето / разхлабано/ щото преди време ги свалях от двоянката и там болтовете са с едни пружини от тях ли се получава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geremi Публикувано 10 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2009 Забравих само да добавя. Тъй като в последно време взе да бачка кофти на бензин, я карах само на газ. И вчера вика майстора обърни да я видя на бензин, обърни ама ядец Не ще и не ще, бензиновата помпа загинала. При положение, че я карам корубата основно на газ, мисля да търся second hand. Интересува ме доколко са взаимозаменяеми помпите между АБК, АCE, АБТ, че и инжекционите на B3? Да знам все пак, да търся точно от АБК или и друга ще стане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2009 Трябва да е от ел. инжекцион за да отговори на налягането. Иначе за самото закрепване не е лошо да погледнеш в ЕТКА-та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaharieff Публикувано 10 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2009 От АBK ти трябва помпа, колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване