Jump to content

Recommended Posts

Здравейте. От известно време, колата (АБК мотор), започна при плавно ускорение да придърпва, не винаги, но факт. Проблема го прави на газ (обикновено АГУ) . Смених дистрибуторна капачка и палец, защото само тях не бях сменил при покупката и, но от време на време проблема си оставаше. Пали много лесно иначе. Свещите са на 15хил. км, а кабелите Тесла на 28 хил.км. И днес тръгвам с колата - придърпва от време на време, тръгвам да ускорявам - тромава. Реших да я изключа от скорост и да я форсирам, форсирах я в диапазона 2800-4000 оборота, като на втория път гръмна, отвори се кихалката, ОК, наместих гумичката и се прибрах. Пред вкъщи я запалих, пак 2 форсажа и пак гръмна. На елкона ходих последно преди 2 месеца. Пак ще я закарам за пореден път, но защо ПО ДЯВОЛИТЕ го прави?! Дали е бедна смес? Може ли сама да си губи настройката? Въздушния филтър е на 500 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай да нямаш спукан/сцепен/хлабав маркуч. Другото е бедна смес, както казват колегите или проблем с мембраните на изпарителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин, празния ход беше 1500-1800 оборота. Май версията за скъсан или сцепен маркуч, може и да се окаже вярна, както и да е в 14,00ч съм записал час за доктор :) . Ще пиша каква е диагнозата.

Редактирано от Geremi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж си сам някъде да не вкарва въздух..., това заради менкането на оборотите, ако е изкривена клапата на дебитомера може от това да играят оборотите - защото задира!

Друга причина за гърмежи е лоша центровка..., за тоя мотор +10градуса е най-добре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След газ анализ, смяна на свещи и кабели, проблема се оправи. Да използвам темата и за да не пускам нова, от вчера пък изникна друг проблем, при ускорение, най-вече на 2-ра скорост от долу се чува едно стържене. Не го прави винаги, но вече няколко пъти го чух. Дали скоростната кутия не е решила и тя да си ходи? С две думи: точно това стържене НЕ чаках.

Редактирано от Geremi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам от скоро този проблем на втора като ускорявам се чува едно стържене всякаш гумата стърже с грайфера някъде и това ли е от гърнето / разхлабано/ щото преди време ги свалях от двоянката и там болтовете са с едни пружини от тях ли се получава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих само да добавя. Тъй като в последно време взе да бачка кофти на бензин, я карах само на газ. И вчера вика майстора обърни да я видя на бензин, обърни ама ядец :rolleyes: Не ще и не ще, бензиновата помпа загинала. При положение, че я карам корубата основно на газ, мисля да търся second hand. Интересува ме доколко са взаимозаменяеми помпите между АБК, АCE, АБТ, че и инжекционите на B3? Да знам все пак, да търся точно от АБК или и друга ще стане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е от ел. инжекцион за да отговори на налягането. Иначе за самото закрепване не е лошо да погледнеш в ЕТКА-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...