vladetelia Публикувано 1 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2009 Първо здравейте на всички.Ппеди няколко дена ми се случи следното нещо,както си карах и изведнъж темп.стигна на 115 почти до края.Забелязах това и веднага отбих и спрях.Закарах я на сервиз и ми казаха, че е от водната помпа,ок сменяите я и готово.Да ама не взимам си аз колата и хоп работи като на три цилиндара, връщам се там и им казвам а те остави я и ще я погледнеме.Та вапросът ми е евентуално какво може да се е скапало и колко горе долу може да струва, знам че врачки няма в форума , все пак некви предположения дали е много зле или може да се размина.Благодаря на всички предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirlqn Публикувано 1 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2009 Първо здравейте на всички.Ппеди няколко дена ми се случи следното нещо,както си карах и изведнъж темп.стигна на 115 почти до края.Забелязах това и веднага отбих и спрях.Закарах я на сервиз и ми казаха, че е от водната помпа,ок сменяите я и готово.Да ама не взимам си аз колата и хоп работи като на три цилиндара, връщам се там и им казвам а те остави я и ще я погледнеме.Та вапросът ми е евентуално какво може да се е скапало и колко горе долу може да струва, знам че врачки няма в форума , все пак некви предположения дали е много зле или може да се размина.Благодаря на всички предварително.Погледни си антифриза да не е омешало с маслото ,невервам да си я преграл но може да си издухал гарнитура тава за начало ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2009 С тая метална гарнитура - надали, може някоя свещ или бобина да е заминала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladetelia Публикувано 3 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 С тая метална гарнитура - надали, може някоя свещ или бобина да е заминала. Точно това си мислех и аз , ама не е от бобините нито от свещите ,сменям им местата обаче все един и същ цилинър не работи.Наи-интересното е ,че до поледно преди да сменя водната помпа работеха всички след това единия се изгуби, направо не мога да си го обясня.Не меша водаи масло не надува маркучите на водата...........ако имате некви други идеи.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 Ток до бобината идва ли?чувал съм, че кабелите дефектират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladetelia Публикувано 3 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 Ток до бобината идва ли?чувал съм, че кабелите дефектиратИдва,лично сам проверил има искра на свещите обаче цилиндъра не работи,свещта е мокра винаги.Разменял съм и местата на бобините и на свещите пак така.Аз мисля че единственото обяснение е ,че или не подава искрата на време,или няма компресия,ама за да няма компресия............ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 Я размени и дюзата и пробвай. Не си ли мерил компресия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 3 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 Имах подобен проблем миналия месец, нямах ток на 3-ти цилиндър и се оказа, че комутатора е дал фира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prai Публикувано 3 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 А след ремонта карал ли си на 3 цилиндъра и дали губи антифриз.Измери компресията на всички цилиндри виж има ли разлика,провери дюзите,и после да видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 3 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 Може да си духнал между два цилиндъра, без да пипа вода или масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prai Публикувано 3 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 Може да си духнал между два цилиндъра, без да пипа вода или масло.тогава ще работят и двата но колебливо и ще пляскат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladetelia Публикувано 3 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 Може да си духнал между два цилиндъра, без да пипа вода или масло.Точно за това си мисля и аз.Благодаря на всички за отговорите,ще пиша ако има напредък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkooov Публикувано 3 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 А пробва ли да откачаш един по един кабелите при работещ двигател....поне ще разбереш дали всички останали работят устойчиво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladetelia Публикувано 9 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2009 А пробва ли да откачаш един по един кабелите при работещ двигател....поне ще разбереш дали всички останали работят устойчиво?Здравейте на всички,значи проблема беше с клапаните имаше три броики криви.Сменихме ги и сега всичко е супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване