djbobara Публикувано 12 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2010 (Редактирано) колата палеше само с помпичка-принудително подаване на нафта,после докато е топла пали като часовник.Смених горивен филтар и клапана на филтара и пак не става.ОтИдох в супер дизел и ми казаха ,че електрониката на помпата е изгоряла защото някои я е правил от типа направи си сам.Поискаха ми 1792 лв за нова електроника.Може ли да се намери такава електроника втора рака или да се поправи някаде,макар че незнам да ли това е проблема? Редактирано 12 Януари 2010 от djbobara Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 12 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2010 Ако ти се разкарва до Карлово мога да ти дам телефона на един дизелджия дето ще ти я оправи за 200-ина лева (незнам точната цена на ремонта).Освен ако от въртене на сухо не си и ебал мамта тотално и да са задрали буталцата.Това обаче ме съмнява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbobara Публикувано 12 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2010 (Редактирано) Ако ти се разкарва до Карлово мога да ти дам телефона на един дизелджия дето ще ти я оправи за 200-ина лева (незнам точната цена на ремонта).Освен ако от въртене на сухо не си и ебал мамта тотално и да са задрали буталцата.Това обаче ме съмнява.оказа се ,че е правена веднъж с някви кондензатори,които временно оправяли проблема,но при мен са направили по голяма беля.късо и електрониката изгаря.Това ми обесни мои познат ,които се занимава с електроника по колите и единственото спасение е нова електроника,после програмиране и т.н. Благодаря все пак за отговора Редактирано 12 Януари 2010 от djbobara Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 13 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2010 Потърси из моргите.Казаха ми че цените са им към 400 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TU-124 Публикувано 13 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2010 Колега аз имам същия проблем, до преди малко се занимавах с нея. Сега е при един майстор само за дизели и само за запалването им. Утре сутрин ще ти кажа дали струва майстора и дали е лесно за отстраняване. Да те питам пробвал ли си да я запалиш с спрей за палене? Моята пали с такъв спрей и с въртене и после няма проблем, след като я изгасиш няма палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TU-124 Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 Проблема е в клапата на горивния филтър, майстора дето е сменял филтъра не е сменил уплътнението, и влиза въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia698 Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 какво уплътнение колега я по точно да обясниш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbobara Публикувано 22 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 Здравеите!Открихме проблема на паленето!Както казахте клапан4ето на филъра е проблема.Новото което ми сложиха е било или менте или дефектно,смених го ,обезвъздушихме я и няма въздух вече!Пали като кибрит сега,да чукам на дърво!!!Благодаря за съветите!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia698 Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 колега кви пари ти излезе операцията че мойта има подобен проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbobara Публикувано 22 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 колега кви пари ти излезе операцията че мойта има подобен проблем60 лв.-клапан4е и един марку4 +труд=120лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 60 лв.-клапан4е и един марку4 +труд=120лв.какъв е този клапан и къде се намира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia698 Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 (Редактирано) да не е клапанчето на самия горивен филтър? ама по ми е интересно какво е това уплътнение което се сменя Редактирано 22 Януари 2010 от audia698 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 да не е клапанчето на самия горивен филтър? ама по ми е интересно какво е това уплътнение което се сменяпредполагам, че е някой о-пръстен, затова питам за кой клапан става дума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbobara Публикувано 22 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 какъв е този клапан и къде се намира?отгоре върху горивния филтър,4ерно на цвят и влизат два марку4а!!!!Това е за AFB мотор за другите незнам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TU-124 Публикувано 23 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2010 какво уплътнение колега я по точно да обяснишКолега, една гумичка, съжелявам, но съм много необразован,относно двигателите, продава се заедно с филтъра, майстора каза че и филтъра и клапанчето само от вносителя иначе така става-не пали.Дано да съм помогнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 23 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2010 отгоре върху горивния филтър,4ерно на цвят и влизат два марку4а!!!!Това е за AFB мотор за другите незнам!да не ми говориш за пластмасовият тройник на обратната нафта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TU-124 Публикувано 23 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2010 Да колеги и при мен става въпрос за тройнаика за обратната нафта, майстора каза само оригинален филтър, цената му е нормална проверете да не ви излъжа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 23 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2010 (Редактирано) Да колеги и при мен става въпрос за тройнаика за обратната нафта, майстора каза само оригинален филтър, цената му е нормална проверете да не ви излъжа.колега този тройник в юнитрейд е 15лв миналата зима го сменях, но при мен симптомите бяха други, моята палеше и след 10секунда се гасеше и след това палене само след обезвъздушаванетройника е 15лв и един о-пръстен нов е стотинкисменя се супер лесно за 2 минтема съм пускал, проблема е супер тъп и лесен въпроса е да се хване, интересното е, че минах през доста майстори включително и един от клубните и всички ми казаха ГНП, накрая проблема си го открих сам и с баща ми го отстранихме за 10мин с ходенето до юнитрейд, при мен самият корпус на тройника беше сцепен по средата и оттам дърпаше въздух, тройника беше ритуално запален и изгорен след отстраняването на проблема, защото ми костваше 2 седмици ходене по мъки и майсториП.П. аз филтри само оригинални слагам, който слага афтърмаркет да му мисли Редактирано 23 Януари 2010 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TU-124 Публикувано 23 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2010 колега този тройник в юнитрейд е 15лв миналата зима го сменях, но при мен симптомите бяха други, моята палеше и след 10секунда се гасеше и след това палене само след обезвъздушаванетройника е 15лв и един о-пръстен нов е стотинкисменя се супер лесно за 2 минтема съм пускал, проблема е супер тъп и лесен въпроса е да се хване, интересното е, че минах през доста майстори включително и един от клубните и всички ми казаха ГНП, накрая проблема си го открих сам и с баща ми го отстранихме за 10мин с ходенето до юнитрейд, при мен самият корпус на тройника беше сцепен по средата и оттам дърпаше въздух, тройника беше ритуално запален и изгорен след отстраняването на проблема, защото ми костваше 2 седмици ходене по мъки и майсториП.П. аз филтри само оригинални слагам, който слага афтърмаркет да му мислиКолега, миналата седмица го взех от юнитрейд за 48лв. без ддс. и ми го дадоха без о пръстена. а иначе и аз ходих бая по мъките. Имам и фактура,а майстора каза че филтъра от там е 60-70 лв. но това незнам колко е истинаЛека вечер и приятна почивка на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 23 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2010 Колега, миналата седмица го взех от юнитрейд за 48лв. без ддс. и ми го дадоха без о пръстена. а иначе и аз ходих бая по мъките. Имам и фактура,а майстора каза че филтъра от там е 60-70 лв. но това незнам колко е истинаЛека вечер и приятна почивка на всички.много странно, може да съм оцелил промоция, моята цена е само за тройника без филътра, но както и да едано всичко да е наред сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Троиника с филтара е 60-70 лева.И аз съм ял същия хуи тва лято.При мен филтара беше на 110 000 +++ километра ,а троиника ми се счупи в рацете като се пробвах да извадя маркуча - преди тва колата ена седмица беше паметник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foryoko Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 след като смених филтара при мене се полу4аваха постоиани мехур4ита но колата си палеше и варвеше без никакжи проблеми но това взе даме дразни и сложих стариа филтар сега вси4ко е 6 ниама мехур4ита ж системата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване