Jump to content

Проблем с паленето


djbobara

Recommended Posts

колата палеше само с помпичка-принудително подаване на нафта,после докато е топла пали като часовник.Смених горивен филтар и клапана на филтара и пак не става.ОтИдох в супер дизел и ми казаха ,че електрониката на помпата е изгоряла защото някои я е правил от типа направи си сам.Поискаха ми 1792 лв за нова електроника.Може ли да се намери такава електроника втора рака или да се поправи някаде,макар че незнам да ли това е проблема? :hilezh:

Редактирано от djbobara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти се разкарва до Карлово мога да ти дам телефона на един дизелджия дето ще ти я оправи за 200-ина лева (незнам точната цена на ремонта).Освен ако от въртене на сухо не си и ебал мамта тотално и да са задрали буталцата.Това обаче ме съмнява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти се разкарва до Карлово мога да ти дам телефона на един дизелджия дето ще ти я оправи за 200-ина лева (незнам точната цена на ремонта).Освен ако от въртене на сухо не си и ебал мамта тотално и да са задрали буталцата.Това обаче ме съмнява.

оказа се ,че е правена веднъж с някви кондензатори,които временно оправяли проблема,но при мен са направили по голяма беля.късо и електрониката изгаря.Това ми обесни мои познат ,които се занимава с електроника по колите и единственото спасение е нова електроника,после програмиране и т.н. :rolleyes: Благодаря все пак за отговора :)

Редактирано от djbobara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам същия проблем, до преди малко се занимавах с нея. Сега е при един майстор само за дизели и само за запалването им. Утре сутрин ще ти кажа дали струва майстора и дали е лесно за отстраняване. Да те питам пробвал ли си да я запалиш с спрей за палене? Моята пали с такъв спрей и с въртене и после няма проблем, след като я изгасиш няма палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравеите!Открихме проблема на паленето!Както казахте клапан4ето на филъра е проблема.Новото което ми сложиха е било или менте или дефектно,смених го ,обезвъздушихме я и няма въздух вече!Пали като кибрит сега,да чукам на дърво!!!Благодаря за съветите!!!

:hilezh:;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не е клапанчето на самия горивен филтър? ама по ми е интересно какво е това уплътнение което се сменя

Редактирано от audia698
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не е клапанчето на самия горивен филтър? ама по ми е интересно какво е това уплътнение което се сменя

предполагам, че е някой о-пръстен, затова питам за кой клапан става дума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какъв е този клапан и къде се намира?

отгоре върху горивния филтър,4ерно на цвят и влизат два марку4а!!!!Това е за AFB мотор за другите незнам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво уплътнение колега я по точно да обясниш

Колега, една гумичка, съжелявам, но съм много необразован,относно двигателите, продава се заедно с филтъра, майстора каза че и филтъра и клапанчето само от вносителя иначе така става-не пали.

Дано да съм помогнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отгоре върху горивния филтър,4ерно на цвят и влизат два марку4а!!!!Това е за AFB мотор за другите незнам!

да не ми говориш за пластмасовият тройник на обратната нафта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колеги и при мен става въпрос за тройнаика за обратната нафта, майстора каза само оригинален филтър, цената му е нормална проверете да не ви излъжа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колеги и при мен става въпрос за тройнаика за обратната нафта, майстора каза само оригинален филтър, цената му е нормална проверете да не ви излъжа.

колега този тройник в юнитрейд е 15лв миналата зима го сменях, но при мен симптомите бяха други, моята палеше и след 10секунда се гасеше и след това палене само след обезвъздушаване

тройника е 15лв и един о-пръстен нов е стотинки

сменя се супер лесно за 2 мин

тема съм пускал, проблема е супер тъп и лесен въпроса е да се хване, интересното е, че минах през доста майстори включително и един от клубните и всички ми казаха ГНП, накрая проблема си го открих сам и с баща ми го отстранихме за 10мин с ходенето до юнитрейд, при мен самият корпус на тройника беше сцепен по средата и оттам дърпаше въздух, тройника беше ритуално запален и изгорен след отстраняването на проблема, защото ми костваше 2 седмици ходене по мъки и майстори

П.П. аз филтри само оригинални слагам, който слага афтърмаркет да му мисли

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега този тройник в юнитрейд е 15лв миналата зима го сменях, но при мен симптомите бяха други, моята палеше и след 10секунда се гасеше и след това палене само след обезвъздушаване

тройника е 15лв и един о-пръстен нов е стотинки

сменя се супер лесно за 2 мин

тема съм пускал, проблема е супер тъп и лесен въпроса е да се хване, интересното е, че минах през доста майстори включително и един от клубните и всички ми казаха ГНП, накрая проблема си го открих сам и с баща ми го отстранихме за 10мин с ходенето до юнитрейд, при мен самият корпус на тройника беше сцепен по средата и оттам дърпаше въздух, тройника беше ритуално запален и изгорен след отстраняването на проблема, защото ми костваше 2 седмици ходене по мъки и майстори

П.П. аз филтри само оригинални слагам, който слага афтърмаркет да му мисли

Колега, миналата седмица го взех от юнитрейд за 48лв. без ддс. и ми го дадоха без о пръстена. а иначе и аз ходих бая по мъките. Имам и фактура,а майстора каза че филтъра от там е 60-70 лв. но това незнам колко е истина

Лека вечер и приятна почивка на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, миналата седмица го взех от юнитрейд за 48лв. без ддс. и ми го дадоха без о пръстена. а иначе и аз ходих бая по мъките. Имам и фактура,а майстора каза че филтъра от там е 60-70 лв. но това незнам колко е истина

Лека вечер и приятна почивка на всички.

много странно, може да съм оцелил промоция, моята цена е само за тройника без филътра, но както и да е

дано всичко да е наред сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Троиника с филтара е 60-70 лева.И аз съм ял същия хуи :flipoff: тва лято.При мен филтара беше на 110 000 +++ километра ,а троиника ми се счупи в рацете като се пробвах да извадя маркуча - преди тва колата ена седмица беше паметник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като смених филтара при мене се полу4аваха постоиани мехур4ита но колата си палеше и варвеше без никакжи проблеми но това взе даме дразни и сложих стариа филтар сега вси4ко е 6 ниама мехур4ита ж системата :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...