radimax Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 От скоро колата започна да притриса и да не иска да поеме като превключа примерно от 3 на 4 или от 4 на 5-6 .Интересното е че го прави само на определени обороти и след като ги подмине си тръгва нормално.Оборотите при които не поема са между 2000 и 2800 след това е безгрижна. Края на лятото си почиствах колекторите и всички видове клапи за изгорели газове,но нищо не се случи. Остана ми само турбината от която вероятоно се получава,поне аз така си мисля.Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и знае какво може да е, да помогне.Предварително Благодаря !Колата е А4 2.0tdi 140ps. с чип и мисля че е 2004-2005г. Ради 0888835901 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido1234 Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 чипа ти ли си го слагал?ако да. преди да го сложиш правеше ли така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radimax Публикувано 29 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 чипа ти ли си го слагал?ако да. преди да го сложиш правеше ли така?Не съм го слагал аз, и не знам дали преди е правела така защото я купих направена но,от както я взех миналата година не съм имал проблеми с нея от скоро започна да прави магарии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dido1234 Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Не съм го слагал аз, и не знам дали преди е правела така защото я купих направена но,от както я взех миналата година не съм имал проблеми с нея от скоро започна да прави магарии.Ако имаш копие от стария си софтуер(би трябвало да имаш), отиди да ти го сложат. Просто съвет, може и да не е от това, но пробвай. успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 31 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2010 От скоро колата започна да притриса и да не иска да поеме като превключа примерно от 3 на 4 или от 4 на 5-6 .Интересното е че го прави само на определени обороти и след като ги подмине си тръгва нормално.Оборотите при които не поема са между 2000 и 2800 след това е безгрижна. Края на лятото си почиствах колекторите и всички видове клапи за изгорели газове,но нищо не се случи. Остана ми само турбината от която вероятоно се получава,поне аз така си мисля.Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем и знае какво може да е, да помогне.Предварително Благодаря !Колата е А4 2.0tdi 140ps. с чип и мисля че е 2004-2005г. Ради 0888835901студена/топла има ли разлика ? имам нещо предвид,но трябва да я прочета в движение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radimax Публикувано 1 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 студена/топла има ли разлика ? имам нещо предвид,но трябва да я прочета в движение Няма разлика прави го постоянно,но не винаги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 (Редактирано) ВАГКОМ и лог файлове на 1,3,8,10,11 (на 3-та и 4-та с пълна газ в диапазона 1800~4000 оборота), а така също и 13-ти канал работа на място при загрял мотор и 4-ти канал - центровка Ако всичко ти е наред там - в стойностите. Вероятността да ти е разбит маховика е доста голяма. Понеже при Пасат и Ауди А4 двигателя е надлъжно разположен и това са симптомите му...... вибрации при ускорение, но да не те плаша излишно.Ако до сега колата си е вървяла нормално с чипа, просто вероятността да се "разцентрова" чипа"e много малка, да не кажа нулева, но както казаха и по горе, ако пазиш оригиналния файл или познаваш тунера, който най-вероятно го пази, не е зле да пробвате, отнема 5 мин.Успех! Редактирано 1 Февруари 2010 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radimax Публикувано 4 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2010 ВАГКОМ и лог файлове на 1,3,8,10,11 (на 3-та и 4-та с пълна газ в диапазона 1800~4000 оборота), а така също и 13-ти канал работа на място при загрял мотор и 4-ти канал - центровка Ако всичко ти е наред там - в стойностите. Вероятността да ти е разбит маховика е доста голяма. Понеже при Пасат и Ауди А4 двигателя е надлъжно разположен и това са симптомите му...... вибрации при ускорение, но да не те плаша излишно.Ако до сега колата си е вървяла нормално с чипа, просто вероятността да се "разцентрова" чипа"e много малка, да не кажа нулева, но както казаха и по горе, ако пазиш оригиналния файл или познаваш тунера, който най-вероятно го пази, не е зле да пробвате, отнема 5 мин.Успех!Благодаря ти за изчерпателната информация.Имаш ли някой познат при които мога да отида да я закачат и да видят точно какво се случва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomars Публикувано 11 Август 2010 Доклад Share Публикувано 11 Август 2010 здравеите имам същиа проблем!просто съм полудел съмняваха се в дросел клапата смениха я но проблема продалжава!помогнете преди да съм фалирал!утре е 7ми ден по майстори!от стариа дросел от межанизма изтече 50грама двигателно масло!като е студена е ракета супер но както загрее почва да скача като коза и пали трудно като на 2 цилиндара и подскача не дадеш ли газ не пали!!!!тел;0888778405а4 2.0тди 2006 нема оправяне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2010 И аз съм с такъв мотор...аз имам проблем с теч на масло от турбото. Било ми хибридно и от това се получавало... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване