ibonev85 Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 Здравейте колеги, да ви питам за колата на един познати- А4 2,5 TDI AFB '98 ...проблема се появил преди известно време..при намаляване колата започвала да присецва яко. Питах ги дали като набият спирачката (с мисълта за нещо по накладки-дискове), но ми казаха,че ставало и само като се пусне газта и колата започне да намалява След това си помислих да не е нещо по кардана, но се оказа, че не е куатро Сега им поръчах масло да го сменят, но не знам тая гадост от какво може да е Нямам опит по този въпрос и ще се радвам ако на някой му дойде нещо на акъла да драсне един ред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 За съжаление подобни тресената сочат към слабата част на типтроника - турбината (хидротрансформатора), по специално заключващия му механизъм. Все пак да отиде на няколко сервиза за мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibonev85 Публикувано 3 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 За съжаление подобни тресената сочат към слабата част на типтроника - турбината (хидротрансформатора), по специално заключващия му механизъм. Все пак да отиде на няколко сервиза за мнение.еми ако се наложи- Джемини ... ама нека още мнения видя преди да я стряскам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 еми ако се наложи- Джемини ... ама нека още мнения видя преди да я стряскам Турбината и пр. неща са консуматив на 200 000 км. И моята тресеше така преди да ги сменя. Възможно е и нещо от маслото да е. Задължително трябва да отиде на сервиз, защото въобще не е приятен сервизния режим на кутията... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko56 Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 За съжаление подобни тресената сочат към слабата част на типтроника - турбината (хидротрансформатора), по специално заключващия му механизъм. Все пак да отиде на няколко сервиза за мнение.И аз съм за турбината (ремонта е около 1000 лв.). На първо време да се смени маслото и филтъра с оригинално предписаното за типтроника. Със сигурност тресенето ще намалее, но няма да изчезне напълно. А ако изчезне - значи 1000 спестени лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 А ако не спре - 300 (минимум) лева назад за новото масло което ще изхвърлиш след ремонта на турбината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko56 Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 В някои случаи след смяна на маслото нещата се оправят, но по-често се налага ремонт на турбината или смяна с нова. Преди две седмици смених маслото и филтъра + картера(втора употреба) за 200 лв. Тресенето почти изчезна но леко го има (едва се усеща). Със сигурност проблема ще започне да се задълбочава, но след колко време не се знае. При положение, че не я карам много, може да изкара доста време така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibonev85 Публикувано 12 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 тия дни ми се похвалиха, че тресенето е спряло не знам,може пък нещо да се е задръстило и сега да се е оправило със сигурност ще ги натисна да се смени маслото, за да няма пак ядове... пък дето се вика... то 2000 лв обслужването, за 300 лв за малсло ли ще се прави проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts