Jump to content

Типтроник тресе


ibonev85

Recommended Posts

Здравейте колеги,

да ви питам за колата на един познати- А4 2,5 TDI AFB '98 ...проблема се появил преди известно време..при намаляване колата започвала да присецва яко. Питах ги дали като набият спирачката (с мисълта за нещо по накладки-дискове), но ми казаха,че ставало и само като се пусне газта и колата започне да намалява :steinigung:

След това си помислих да не е нещо по кардана, но се оказа, че не е куатро ;)

Сега им поръчах масло да го сменят, но не знам тая гадост от какво може да е

Нямам опит по този въпрос и ще се радвам ако на някой му дойде нещо на акъла да драсне един ред :lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление подобни тресената сочат към слабата част на типтроника - турбината (хидротрансформатора), по специално заключващия му механизъм.

Все пак да отиде на няколко сервиза за мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление подобни тресената сочат към слабата част на типтроника - турбината (хидротрансформатора), по специално заключващия му механизъм.

Все пак да отиде на няколко сервиза за мнение.

еми ако се наложи- Джемини ... ама нека още мнения видя преди да я стряскам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми ако се наложи- Джемини ... ама нека още мнения видя преди да я стряскам :steinigung:

Турбината и пр. неща са консуматив на 200 000 км. И моята тресеше така преди да ги сменя. Възможно е и нещо от маслото да е.

Задължително трябва да отиде на сервиз, защото въобще не е приятен сервизния режим на кутията... B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление подобни тресената сочат към слабата част на типтроника - турбината (хидротрансформатора), по специално заключващия му механизъм.

Все пак да отиде на няколко сервиза за мнение.

И аз съм за турбината (ремонта е около 1000 лв.). На първо време да се смени маслото и филтъра с оригинално предписаното за типтроника. Със сигурност тресенето ще намалее, но няма да изчезне напълно. А ако изчезне - значи 1000 спестени лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако не спре - 300 (минимум) лева назад за новото масло което ще изхвърлиш след ремонта на турбината :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В някои случаи след смяна на маслото нещата се оправят, но по-често се налага ремонт на турбината или смяна с нова. Преди две седмици смених маслото и филтъра + картера(втора употреба) за 200 лв. Тресенето почти изчезна но леко го има (едва се усеща). Със сигурност проблема ще започне да се задълбочава, но след колко време не се знае. При положение, че не я карам много, може да изкара доста време така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия дни ми се похвалиха, че тресенето е спряло :flehan: не знам,може пък нещо да се е задръстило и сега да се е оправило :lol: със сигурност ще ги натисна да се смени маслото, за да няма пак ядове... пък дето се вика... то 2000 лв обслужването, за 300 лв за малсло ли ще се прави проблем :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...