Jump to content

След проверка на бушони - забрави алармата?


hristo01

Recommended Posts

Та така колеги,отскоро съм собственик на поредно ауди - този път А8 99 г 2.5 ТДИ Куатро АВТОМАТИК.

Понеже навигацията изобщо не отлепваше - ни звук ни вест от нея - реших да проверя бушоните.

Оказа се че общо имаше към 4 изгорели - подмених ги и вс сега е ОК - даже и неща , които не съм очаквал да видя се оправиха.

Предполагам поради изваждането на бушоните един по един съм успял някак да "рестартирам " алармата?

Сега колата пали няма проблем , но фабричната аларма на ключа не заключва - не отключва и не отваря багажника?

Въпроса ми е - как се програмира наново алармата и някои може ли да ми помогне със съвет?

Благодаря на ВС .!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля,че преди всичко трябва някой да ти тества колата с VAG-COM-a и да се види каква грешка ще хване в Centr. locks , Central Convoy, electronics1,2-там някъде-те ги знаят тези,които работят с това (да се надяваме...) :flipoff: Може просто да се изчисти грешката и всичко да си тръгне нормално.Може разбира се и по-сериозна намеса да е нужна. Тук във Варна знам кой може да помогне. Даже и аз имам VCDS-мога да ти я закача да видим какво става :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я карах при едни момчета, които се занимават с ключове и т.н. , но без резултат. Няма грешки в ВАК Ком - ключа работи ( проверихме батерията) - но проблема си остана и тфа си е .

От София съм , някои ако има идея как да постъпя и къде да отида - моля за помощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва наново да се обучат всички дистанционни към блока за комфортната система. Колко дистанционни имаш? Има вариант и с Ваг_ком да стане но не на всички модели комфортна системи става. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам само един ключ - оригиналния с фабричната аларма ( 3 бутона: отключ. заключ. и багажник)

През вак ком не вижда модула ; Вече има 4 ри записани ключа - до колкото разбрах днес от маистора.

???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не може да се разпита 35 канал Централно заключване, може проблема да е в самият блок или ел. инсталацията му. Първо това трябва да се възстанови и тогава ако не тръгне дистанционното на ключа - да се премине към методиката за наново обучение на дистанционните. За нея обаче ти трябва втори ключ с който се дава контакт, а другият се отключва/заключва механично колата от вън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги никои не го е гледал - ходих при едно момче от БМВ форума .

Гледахме го - той се чуди мисли - провери батерията - нищо!

Закачам си го аз със ВАГ ком - въобще неможе да влезне във модула на централното.

Моля ви кажете кой може да го оправи това !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачам си го аз със ВАГ ком - въобще неможе да влезне във модула на централното.

Моля ви кажете кой може да го оправи това !

Значи проблемът наистина е в него.

Виж отново всички предпазители, прегледайте и самите букси на централното. То е доста трудно за вадене там е затрупано с едни предпазни пластмаси, но щом не селогваш в контролера, явно има проблем при него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Aми карахме го при един майстор - разглоби полоината кола и каза да си намеря нов модул за алармата и още един ключ:flipoff:

Някой да има други идеи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Та така . Отново сме на изходна позиция - днес дори отидох в Юнитрейд - обучиха ключа - но отново без резултат - казаха, че модула на алармата , който бил вътре в помпата бил повреден.НЕЗНАМ как, но според вас възможно ли е модула да се повреди от вадене на 1 бушон? Най- интересното е , че по време на обучението докато ключа е в ключалката и се прилага процедурата по обучение вс е наред - отключа се с копчетата , а не механично - извадим ли ключа - никаф резултата :eusa_wall:

Ако някой има идея и може да ми помогне ще съм мн благодарен.

Ако някой има под ръка тая част - нека да помогне :flehan:

Ако наийситна е от нея ще я сменям :flehan:

Просто неискам да буде по типично българския начин - метода на изключване чрез замяна на един куп части....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги, пиша , за да се похваля, че алармата се оправи. След няколко месеца мъка и търсене на решение нещата се оправиха по случайност. Оказа се , една жичка - незнайно откаде добавена към кабелите на касетофона - и по този начин колата се лъжела , че постоянно има ключ в ключалката. По този начин се лъже системата и постоянно ми работеха вс "аксесоари " в колата - чейнджър / касетофон / навигация - сега вече вс е наред и няма проблем. Даже ми се обадиха , че са ми изпратили 2 рия ключ на колата :2gunsfiring_v1:

Мерси на вс колеги за мненията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...