Jump to content

А4 2,5 "99 тди не иска да пали


Sako8222

Recommended Posts

Колеги,

Сега А4ката ми дава друг проблем - не иска да пали, ток има, нафта също, всички ролки ремъци са нови, подгревни свещи - нови.

Само върти и нищо.

Някой да има идея какво се случва?

:)

Редактирано от Sako8222
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми дано не е това, ма съм чувал, че така прави като се гътне ГНП-то.....нещо електрониката умирга и цифрата хич не е приятна.

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На към помпата отива работата. Но има доста изписано по тази тема-потърси, аз лично съм изписал няколко десетки коментара по моята история, която не се различаваше съществено от твоята :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На към помпата отива работата. Но има доста изписано по тази тема-потърси, аз лично съм изписал няколко десетки коментара по моята история, която не се различаваше съществено от твоята :flipoff:

Павка, Павкаа.... въздъхвам само.....вчера търсих много, но малко намерих.

По какъв признак да търся?

Ти твойта как я оправи друже?

Къде се намира тая помпа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за ГНП-то, нафтовата помпа или просто помпата :steinigung: Идеята е че вътре в ГНП-то има една малка помпичкам която държи налягане, та голямата да не остава никога без нафта, особенно при първи страт. Голямата не всмуква гориво от резервоара или по-скоро тази малката го прави. Та тази малката се прецаква. Има вариант да се поправи цялата помпа, мисля в Пловдив са едните които го правят, но нз за какви пари се говори, другия вариант е принудително с ел.помпичка да се качва гориво от резервоара до ГНП-то. За тази цел има спец помпички, но следва да питаш някой майстор. Моята я правиха в Ловеч. След като сложихме помпичката-колата гори по-малко и върви усезаемо повече. Дано съм ти бил полезен, а иначе търси с думички като: не пали, въздух, система, сутрин и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за ГНП-то, нафтовата помпа или просто помпата :steinigung: Идеята е че вътре в ГНП-то има една малка помпичкам която държи налягане, та голямата да не остава никога без нафта, особенно при първи страт. Голямата не всмуква гориво от резервоара или по-скоро тази малката го прави. Та тази малката се прецаква. Има вариант да се поправи цялата помпа, мисля в Пловдив са едните които го правят, но нз за какви пари се говори, другия вариант е принудително с ел.помпичка да се качва гориво от резервоара до ГНП-то. За тази цел има спец помпички, но следва да питаш някой майстор. Моята я правиха в Ловеч. След като сложихме помпичката-колата гори по-малко и върви усезаемо повече. Дано съм ти бил полезен, а иначе търси с думички като: не пали, въздух, система, сутрин и т.н.

Запали си колата с доста въртене - лошокачествено гориво или вода в него, нещо такова беше.......заредих акумулатора, долях 25 литра нафта и на 10тото въртене със зор и тресене запали......;о)))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здр. колеги! Аз продължавам с моя "филм". Една седмица пали една неще.Хапя се за г..а и никой неможе да ми каже какъв е проблема,колата отново непали.Сложих и клапан на обратната нафта.когато я обезвъздуша запали и на следващия ден,отново проблем,смених и нафтата и пак нищо.Закачихме я на компа и каза,че намало нафта в резервоара,апък беше малко над средата,допълних го до капачката,обезвъздушаване,запали и на сутринта,пак нема палене.

Можели да е нещо от ГНП-то или пък и аз вече незнам,втора седмица съм така, моля ПОМАГАЙТЕ.

Благодаря предварително !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги незнам дали има нещо общо с моят проблем но аз съм с 116 к.с мотор и след престой повече от 10 часа налягането на горивото пада и се връща в резервоара - при студен старт въртч докато подкачи нафта и пали - "Тандем помпа" се нарича тази ВАКУМ помпа която държи горивото до цилиндрите. Надявам се да съм помогнал поне малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги незнам дали има нещо общо с моят проблем но аз съм с 116 к.с мотор и след престой повече от 10 часа налягането на горивото пада и се връща в резервоара - при студен старт въртч докато подкачи нафта и пали - "Тандем помпа" се нарича тази ВАКУМ помпа която държи горивото до цилиндрите. Надявам се да съм помогнал поне малко

абе за ауди ли става въпрос или караме москвичи опреди 30 год., баси проблемните коли....

Редактирано от Sako8222
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе за ауди ли става въпрос или караме москвичи опреди 30 год., баси проблемните коли....

Ами не са отпреди 30 но са 10++ години ти какво очакваш. Ако някога си си мислил, че ще сипваш нафта и караш само 6-ка или пък нещо друго се лъжеш.

Ако не искаш да имаш проблеми взимаш А-80 от 86-89 лято и няма да имаш филми.

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не са отпреди 30 но са 10++ години ти какво очакваш. Ако някога си си мислил, че ще сипваш нафта и караш само 6-ка или пък нещо друго се лъжеш.

Ако не искаш да имаш проблеми взимаш А-80 от 86-89 лято и няма да имаш филми.

:mellow:

е свърши тая, да караме коли от нашта младост, щото са здрави или прости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какво гориво и къде обичайно зареждаш ?

Този мотор е много капризен и горивото има голямо значение за работата на нафтената помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

имах подобен проблем с А6 2.5 ТДИ АФБ. Колата не палеше сутрин или когато престои 1-2 под наклон. И аз като колегата слагах клапани на обратната нафта, смених всички маркучета, клапанчет над горивния филтър, отварях резервоара (там има една помпа която прави около 0.5 бара налягане и поддържа нивото на нафтата в нещо като чаша). Проблема се оказа в едно уплътнение на капака ГНП-то. Сменя се сравнително лесно и струва 4.30лв.

После разбрах, че това е много срещан проблем при тези мотори.

Дано съм успял да помогна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

имах подобен проблем с А6 2.5 ТДИ АФБ. Колата не палеше сутрин или когато престои 1-2 под наклон. И аз като колегата слагах клапани на обратната нафта, смених всички маркучета, клапанчет над горивния филтър, отварях резервоара (там има една помпа която прави около 0.5 бара налягане и поддържа нивото на нафтата в нещо като чаша). Проблема се оказа в едно уплътнение на капака ГНП-то. Сменя се сравнително лесно и струва 4.30лв.

После разбрах, че това е много срещан проблем при тези мотори.

Дано съм успял да помогна.

И на мен сутрин и някой път пали по-трудно отколкото трябва,че искам и аз да питам:Как разбра ,колега,за уплътението?Видя,че сълзи нафта ли?Питам,да не се вкарвам и аз в тия филми с клапанчета и т.н.,ами да почна оттам?Имаме малко разлика в моторите,ама незнам,може и да се окаже същото(с BCZ съм) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...