Jump to content

Въпрос за разлика между скоростни кутии на А6


Recommended Posts

Здравеите колеги питането ми е следното,имам ауди А6,1.9 ТДИ-1з мотор,95 година,автоматик.Та колицата ми е екстра само кадето скоростите сдадоха багажа и сега се чудя какво да права да права моите или да купувам други ръчни и да го правя с ръчни скорости.Искам да попитам ако някои има опит в това дали може да ми каже дали полуоските ще могат да останат същите и компютъра дали трябва да се сменя? Ще съм много благодарен на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел във Видин прави тази смяна. За полуоските незнам дали ги е сменял, но със сигурност не е препрограмирал ЕКУ- то :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече разбрах че ЕКУ- то не се препрограмира,полуоските се сменят,а сега не ми е ясно как седи въпроса със конзолата с педалите,защото моита е с електронна гас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,ЕКУ-то има два режима на работа-ръчна и автоматични скорости.Това по скоро има отношение към горивните карти и за по плавно разгръщане мощноста на двигателя при автоматика.Прави се с ВАГ КОМ за няма и една минута.Не е проблем да си с ръчни скорости и да си кодиран на автоматик,даже някой колеги така си решават проблема с топлия старт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,ЕКУ-то има два режима на работа-ръчна и автоматични скорости.Това по скоро има отношение към горивните карти и за по плавно разгръщане мощноста на двигателя при автоматика.Прави се с ВАГ КОМ за няма и една минута.Не е проблем да си с ръчни скорости и да си кодиран на автоматик,даже някой колеги така си решават проблема с топлия старт.

за къкъв топъл старт говориш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов проблем,на края на коляновия вал има една фтулка или незнам как да го нареча ,която мисля че трябва да се махне и да се сложи опорно лагерче в което влиза опашката на скоростите,едни ми казват че остава други че се маха и аз незнам.Ще съм благодарен на този които даде компетентен отговор на този въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм правил успешно тази интервенция, но на 100/С3. Действително има такава втулка - вадиш я и слагаш игления лагер вътре. Съветвам те да си купиш нов иглен лагер :dance: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е готова и е в движение,има само един проблем и тои е че неиска да върти стартера-показанята са давам на контакт подгрявам и като завъртя още един път ключа само цъка релето а стартера не се върти,паля двигателя като му дам накъсо със една отверка.Дали някои знае от какво е това грешка на компиутара ли дава от несложените букси които бяха на автомата или и аз незнам какво.Ако някои може да помогне или да ме насочи към някои жичкаджия ще е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е от кабелите, които са към селектора на автоматика. Преди, когато още е бил автоматик е въртяла само на "P" и "N" . Сега като си махнал селектора и си сложил ръчните скорост предполагам, че не си свързал кабелите. Има 2 кабела, които дават сигнал на релето на стартера кога да върти. Дай ги "на късо" и трябва да почне да върти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...