zori1.8 Публикувано 7 Април 2010 Доклад Share Публикувано 7 Април 2010 Здравеите колеги питането ми е следното,имам ауди А6,1.9 ТДИ-1з мотор,95 година,автоматик.Та колицата ми е екстра само кадето скоростите сдадоха багажа и сега се чудя какво да права да права моите или да купувам други ръчни и да го правя с ръчни скорости.Искам да попитам ако някои има опит в това дали може да ми каже дали полуоските ще могат да останат същите и компютъра дали трябва да се сменя? Ще съм много благодарен на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 7 Април 2010 Доклад Share Публикувано 7 Април 2010 Мисля че не е много лесно.Дано по компетентни колеги се включат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zori1.8 Публикувано 8 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2010 Никои ли не е правил такава операция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mi4kataGr Публикувано 8 Април 2010 Доклад Share Публикувано 8 Април 2010 Мисля че ЕКУ-то си остава същото,само се програмирва за ръчни,за другото незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zori1.8 Публикувано 9 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2010 Аз се поинтересувах и ми казаха че трябва да се сменят и полуоските. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 9 Април 2010 Доклад Share Публикувано 9 Април 2010 Приятел във Видин прави тази смяна. За полуоските незнам дали ги е сменял, но със сигурност не е препрограмирал ЕКУ- то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zori1.8 Публикувано 9 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2010 Вече разбрах че ЕКУ- то не се препрограмира,полуоските се сменят,а сега не ми е ясно как седи въпроса със конзолата с педалите,защото моита е с електронна гас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mi4kataGr Публикувано 9 Април 2010 Доклад Share Публикувано 9 Април 2010 Колеги,ЕКУ-то има два режима на работа-ръчна и автоматични скорости.Това по скоро има отношение към горивните карти и за по плавно разгръщане мощноста на двигателя при автоматика.Прави се с ВАГ КОМ за няма и една минута.Не е проблем да си с ръчни скорости и да си кодиран на автоматик,даже някой колеги така си решават проблема с топлия старт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zori1.8 Публикувано 9 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2010 Мерси за уточнението колега,сега въпроса ми е само за педалите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 9 Април 2010 Доклад Share Публикувано 9 Април 2010 Е сменяш ги комплект и тях. Къде ти педалът на съединителя, двете му помпи и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 9 Април 2010 Доклад Share Публикувано 9 Април 2010 Колеги,ЕКУ-то има два режима на работа-ръчна и автоматични скорости.Това по скоро има отношение към горивните карти и за по плавно разгръщане мощноста на двигателя при автоматика.Прави се с ВАГ КОМ за няма и една минута.Не е проблем да си с ръчни скорости и да си кодиран на автоматик,даже някой колеги така си решават проблема с топлия старт.за къкъв топъл старт говориш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zori1.8 Публикувано 17 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Нов проблем,на края на коляновия вал има една фтулка или незнам как да го нареча ,която мисля че трябва да се махне и да се сложи опорно лагерче в което влиза опашката на скоростите,едни ми казват че остава други че се маха и аз незнам.Ще съм благодарен на този които даде компетентен отговор на този въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Аз съм правил успешно тази интервенция, но на 100/С3. Действително има такава втулка - вадиш я и слагаш игления лагер вътре. Съветвам те да си купиш нов иглен лагер . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zori1.8 Публикувано 17 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Разбира се че ще взема нов иглен лагер,за момента ме мъчи изваждането на тази втулка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Отговорих ти на ЛС как се вади най-лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zori1.8 Публикувано 20 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zori1.8 Публикувано 26 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Колата е готова и е в движение,има само един проблем и тои е че неиска да върти стартера-показанята са давам на контакт подгрявам и като завъртя още един път ключа само цъка релето а стартера не се върти,паля двигателя като му дам накъсо със една отверка.Дали някои знае от какво е това грешка на компиутара ли дава от несложените букси които бяха на автомата или и аз незнам какво.Ако някои може да помогне или да ме насочи към някои жичкаджия ще е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Проблема е от кабелите, които са към селектора на автоматика. Преди, когато още е бил автоматик е въртяла само на "P" и "N" . Сега като си махнал селектора и си сложил ръчните скорост предполагам, че не си свързал кабелите. Има 2 кабела, които дават сигнал на релето на стартера кога да върти. Дай ги "на късо" и трябва да почне да върти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zori1.8 Публикувано 26 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Ще пробвам и ще пиша.Мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts