Jump to content

Датчик за температура на маслото A6 2.5 TDI


d00mEr

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Къде се намира този датчик за А6 2.5 TDI 2000 година. Мотора е АКЕ.

Мисля, че е за смяна защото сутрин стрелката за температура на маслото ми показва каквото си иска.

И ми набива грешка в контролера .. нещо от сорта "Implausible signal".

Борих се с ЕТКАта като прасе с тиква но нещо не мога да го намеря. :)

И още няколко въпроса за VAG-COM'a :

1) Ей тва какво ще рече ?

Control Module Part Number: 4B0 962 258 D

Component and/or Version: Zentralverriegelung D33

Software Coding: 04673

Work Shop Code: WSC 02325

1 Fault Found:

01559 - Drivers Door

58-10 - Can't Lock - Intermittent

Вратата си се заключва нормално ?!?

2) Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 820 043 L

Component: A6-Klimavoll

Note: Excessive Comm Errors

Нещо не влиза в контролера на климатроника ?!? :)

Редактирано от d00mEr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с климатроника и аз съм така.Обясниха ми че е някъв проблем с протокола на връзване - ако сичко ти бачка не му се шашкаи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 01559 - Drivers Door

58-10 - Can't Lock - Intermittent

Ми се появява когато щофьорската врата е отворена и цъкна копчето за заключване на вратите :hilezh:

Остава местоположението на датчка за температура на маслото да намеря?!? Някъде около турбината е май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако снимката ти е малка, използвай номера на снимката за да я видиш при теб.

Благодаря колега!!! Това ми трябваше :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам за тебе ,ама мен тва местоположение ме разплаква :(

Интересно е къде е датчика за налягане на маслото.Според мен би трябвало да е преди турбото ма знам ли - то в тоя мотор вече нищо не може ме учуди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам за тебе ,ама мен тва местоположение ме разплаква :(

И мен......

Но така или иначе термостата и виското на перката са за смяна ... та поне всичко накуп да стане.

Довечера ще проверя пак каква грешка е набило. Сутринта пак полудя стрелката и сигурно има грешка.

Беше нещо от сорта, че сигнала за температурата не е добре ("Implausible signal") :hallo:

Преди турбото пак имаше някакъв датчик/ключ за температура/налягане на маслото май. Поне снощи като гледах имаше нещо такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако снимката ти е малка, използвай номера на снимката за да я видиш при теб.

018345066-big.jpg

Колега ,би ли постнал такова инфо за местонахождението на датчиците за температура и налягане на маслото и за А6 (С4) 2.5 ТДИ -АЕЛ мотора.....Благодаря предварително. Редактирано от комбито
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,би ли постнал такова инфо за местонахождението на датчиците за температура и налягане на маслото и за А6 (С4) 2.5 ТДИ -АЕЛ мотора...

Позиции 1А, 4А и 9. Заповядай!

018347377-big.jpg

018347375-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас. На тая схема има поне 5 температурни датчика за маслото. Ха сега де :)

Пфуууу и забравих да взема лаптопа за да видя какво точно се логваше :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ги видя тези пет температурни датчика за маслото, аз виждам само един на схемата.

4) 049 919 563 B

26) 059 919 563

27) 049 919 563 B

Добре де 3 са били :(

Въпреки че в началото на списъка пише: 6 cylinder otto engine ? Това не е ли бензин ?!?

A Тези по-долу 26 и 27 ги дават за : 6 cylinder diesel engine

26 и 27 се намират на съвсем друго място (близо до турбото)

Съвсем се омотах .....

Май колегата е пуснал на бензиновата 6ица къде е датчика.

Долу дясно е дизеловата схема.

Все пак благодарности на Marcus Aurelius за насоката :)

Редактирано от d00mEr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчиците са 3:

- един за ниско налягане на маслото;

- един за високо налягане на маслото;

- един за температурата на маслото.

Схемата/картинката (919-70) е само една - за бензинова и дизелова кола - отвори си ЕТКА-та и ги погледни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да внеса само яснота какво открих ;)

Датчика е на позиция 27. Парт номера му е 059 919 563. Черен с 2 извода.

Намира се точно до турбото (преди или след не съм сигурен защото незнам посоката <_< ).

В съседство е датчика за налягане на маслото (позиция 25) и едно затапено място за още някакъв датчик явно (позиция 29).

Благодаря за насоките и коментарите на всички ;)

ПП: И един тъп въпрос :P Кое е максимума на нивото на маслото върху щеката ? Горния край на назъбената област или пъпката върху онази пластмаса ?

Няма надписи по щеката и се започна чудененто :P

Редактирано от d00mEr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@drob4o

Е като не е от датчик от какво е ? (Успях да я хвана пак грешката)

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 920 930 K

Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D09

Coding: 02060

Shop #: WSC 00000

yyyyyyyyyyyyyyyy AUZ7Z0X1286642

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Тази грешка съпроводена със странното поведение на стрелката за температура на маслото ме води до:

1) Скапан датчик

2) Накъде кофти връзка по кабелите до таблото

Редактирано от d00mEr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...