d00mEr Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 (Редактирано) Здравейте колеги,Къде се намира този датчик за А6 2.5 TDI 2000 година. Мотора е АКЕ.Мисля, че е за смяна защото сутрин стрелката за температура на маслото ми показва каквото си иска.И ми набива грешка в контролера .. нещо от сорта "Implausible signal".Борих се с ЕТКАта като прасе с тиква но нещо не мога да го намеря. И още няколко въпроса за VAG-COM'a :1) Ей тва какво ще рече ?Control Module Part Number: 4B0 962 258 D Component and/or Version: Zentralverriegelung D33 Software Coding: 04673 Work Shop Code: WSC 023251 Fault Found:01559 - Drivers Door 58-10 - Can't Lock - IntermittentВратата си се заключва нормално ?!?2) Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 820 043 L Component: A6-Klimavoll Note: Excessive Comm ErrorsНещо не влиза в контролера на климатроника ?!? Редактирано 19 Април 2010 от d00mEr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Тва с климатроника и аз съм така.Обясниха ми че е някъв проблем с протокола на връзване - ако сичко ти бачка не му се шашкаи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 20 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 Това 01559 - Drivers Door58-10 - Can't Lock - IntermittentМи се появява когато щофьорската врата е отворена и цъкна копчето за заключване на вратите Остава местоположението на датчка за температура на маслото да намеря?!? Някъде около турбината е май. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 20 Април 2010 Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 А каква грешка ти набива в компютъра за този датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 20 Април 2010 Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 Ако снимката ти е малка, използвай номера на снимката за да я видиш при теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 20 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 Ако снимката ти е малка, използвай номера на снимката за да я видиш при теб.Благодаря колега!!! Това ми трябваше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 20 Април 2010 Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 Незнам за тебе ,ама мен тва местоположение ме разплаква Интересно е къде е датчика за налягане на маслото.Според мен би трябвало да е преди турбото ма знам ли - то в тоя мотор вече нищо не може ме учуди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 20 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 Незнам за тебе ,ама мен тва местоположение ме разплаква И мен......Но така или иначе термостата и виското на перката са за смяна ... та поне всичко накуп да стане.Довечера ще проверя пак каква грешка е набило. Сутринта пак полудя стрелката и сигурно има грешка.Беше нещо от сорта, че сигнала за температурата не е добре ("Implausible signal") Преди турбото пак имаше някакъв датчик/ключ за температура/налягане на маслото май. Поне снощи като гледах имаше нещо такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 20 Април 2010 Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 (Редактирано) Ако снимката ти е малка, използвай номера на снимката за да я видиш при теб.Колега ,би ли постнал такова инфо за местонахождението на датчиците за температура и налягане на маслото и за А6 (С4) 2.5 ТДИ -АЕЛ мотора.....Благодаря предварително. Редактирано 20 Април 2010 от комбито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 20 Април 2010 Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 Грешката не е за температура на маслото, това се опитвам да ти кажа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 20 Април 2010 Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 Колега ,би ли постнал такова инфо за местонахождението на датчиците за температура и налягане на маслото и за А6 (С4) 2.5 ТДИ -АЕЛ мотора...Позиции 1А, 4А и 9. Заповядай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 20 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 Ужас. На тая схема има поне 5 температурни датчика за маслото. Ха сега де Пфуууу и забравих да взема лаптопа за да видя какво точно се логваше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 20 Април 2010 Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 Къде ги видя тези пет температурни датчика за маслото, аз виждам само един на схемата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 20 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 (Редактирано) Къде ги видя тези пет температурни датчика за маслото, аз виждам само един на схемата.4) 049 919 563 B26) 059 919 563 27) 049 919 563 BДобре де 3 са били Въпреки че в началото на списъка пише: 6 cylinder otto engine ? Това не е ли бензин ?!?A Тези по-долу 26 и 27 ги дават за : 6 cylinder diesel engine26 и 27 се намират на съвсем друго място (близо до турбото)Съвсем се омотах .....Май колегата е пуснал на бензиновата 6ица къде е датчика.Долу дясно е дизеловата схема.Все пак благодарности на Marcus Aurelius за насоката Редактирано 20 Април 2010 от d00mEr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 20 Април 2010 Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 Датчиците са 3:- един за ниско налягане на маслото;- един за високо налягане на маслото;- един за температурата на маслото.Схемата/картинката (919-70) е само една - за бензинова и дизелова кола - отвори си ЕТКА-та и ги погледни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 20 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 Не споря колега Опитвам се да си го изясня за мен си Ето това в прикачените файлове съвсем ме обърка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 20 Април 2010 Доклад Share Публикувано 20 Април 2010 Във всички случаи е един за температура на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 21 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2010 (Редактирано) Да внеса само яснота какво открих Датчика е на позиция 27. Парт номера му е 059 919 563. Черен с 2 извода.Намира се точно до турбото (преди или след не съм сигурен защото незнам посоката ).В съседство е датчика за налягане на маслото (позиция 25) и едно затапено място за още някакъв датчик явно (позиция 29).Благодаря за насоките и коментарите на всички ПП: И един тъп въпрос Кое е максимума на нивото на маслото върху щеката ? Горния край на назъбената област или пъпката върху онази пластмаса ?Няма надписи по щеката и се започна чудененто Редактирано 21 Април 2010 от d00mEr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 26 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 (Редактирано) @drob4oЕ като не е от датчик от какво е ? (Успях да я хвана пак грешката)Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 920 930 K Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D09 Coding: 02060 Shop #: WSC 00000 yyyyyyyyyyyyyyyy AUZ7Z0X12866421 Fault Found:00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-10 - Implausible Signal - IntermittentТази грешка съпроводена със странното поведение на стрелката за температура на маслото ме води до:1) Скапан датчик2) Накъде кофти връзка по кабелите до таблото Редактирано 26 Април 2010 от d00mEr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване