Jump to content

Recommended Posts

Това с тея духалки на мен ми се струва несериозна работа. Въпреки, че и аз си падам по разни измишльотини, за това не бих се замислил.

Ако ти се занимава и ти се експепиментира, защо не вземеш глава и бутала от АСЕ и да сложиш тях, като остваш инжекцията от АВК-то. В това ми се вижда, че има повече смисъл от колкото в духалката.

Е как да запазя инжекцията на абк. Зада сложа глава на аце нее ли необходимо и инжекцията да си е на аце? А за 16клапановите несъм чувал добри одзиви. Какъв им е проблема на тях знаеш ли? Защото всеки вика незимаи 16в

Редактирано от ^WeSt_ICE^
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема на 16-ките е в същия този механичен инжекцион, по-точно в неговото прецакване основно от преработка на газ и в някаква степен от годините все пак има износване.

Но това не е идея защото доколкото аз знам не можеш на ABK-то да насадиш директно глава, има разминаване в каналите за масло и вода.

Най-лесно се вижда по ETKA или друга шуротия, ако за двата двигателя гарнитурата за главата е еднаква има шанс ако не дръвце.

По принцип преработват ACE-то с ел. инжекцион или злите фенове го правят с четири карбуратора :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха какъв модел духалка си си взел?

Колега бош си зех. Никой нее казвал че съм си зел духалка. Въпроса в началото на темата беше безкрайно ясен. Питах дали ще има последствия при добавяне на няколко коня. Несъм питал каква духалка да си зема. :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама В3 има уникална аеродинамика.

Сравнително ниско челно съпротивление си имат...

...Защото всеки вика незимаи 16в

Точно така... :arrow:

...

По принцип преработват ACE-то ...злите фенове го правят с четири карбуратора :hilezh:

Е такова не съм виждал!?

Виж с ITB-та,да,ама...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как да запазя инжекцията на абк. Зада сложа глава на аце нее ли необходимо и инжекцията да си е на аце? А за 16клапановите несъм чувал добри одзиви. Какъв им е проблема на тях знаеш ли? Защото всеки вика незимаи 16в

Като запазиш периферията от АВК-то няма да ди се налага да правиш промени по нея (предполагам).Няма да сменяш бензинова помпа, компютър и куп други неща.

Проблема на АСЕ според мен е изцяло в газаджиите които монтират газови уретби на този мотор, както и на всеки друг с механична инжекция.

Но това не е идея защото доколкото аз знам не можеш на ABK-то да насадиш директно глава, има разминаване в каналите за масло и вода.

Няма никаква разлика в блоковете, гарнитурите са абсолютно едни и същи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като запазиш периферията от АВК-то няма да ди се налага да правиш промени по нея (предполагам).Няма да сменяш бензинова помпа, компютър и куп други неща.

Проблема на АСЕ според мен е изцяло в газаджиите които монтират газови уретби на този мотор, както и на всеки друг с механична инжекция.

Няма никаква разлика в блоковете, гарнитурите са абсолютно едни и същи.

по тази логика мога да си сложа 16в глава и да си вдигна мощоста с колко коня 25 май бяха. Ако несе лъжа аце е 140к/с. И без да сменям талони и прочие. Това ще е на оферта, но ще може ли да се кара на газ или нее препоръчително?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще може, няма да ги има кахърите, които ги има при механичната инжекция, освен това ще може да се сложи газов инжекцион. :)

нещата които не са ми ясни при подобна птансплантация са:

1.ще има ли проблем с монтажа на ел. дюзите в колектора на АСЕ-то

2.ще бъде ли достатъчен дебитът им за да захранват мотора (все пак АСЕ е с по висока степен на сгъстяване)

3.предполагам и изпускателния колектор ще трябва да е от АСЕ, дали фланеца му ще пасне с фланеца на кривката или ще трябва да се преработи

Хайде батките дето са по-наясно с тези въпроси да внесат малко яснота!

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой беше постнал една доработка на ACE с карбуратори но беше отдавна.

Спорд мен ще си е веселба това преправяне, не че е невъзможно просто ще ти трябва цял донор и повечко желание за работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са му най,най-малките проблеми... :)

Какви спънки още ще има? Ангренажните колела ли нещо не пасват?

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви спънки още ще има? Ангренажните колела ли нещо не пасват?

Нека да каже, последно какво точно ще прави(и дали въобще ще го прави) и ще се опитам да бъда полезен с каквото мога!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги няма да се захвана с смяна на клава или 4 карбуратора. Затова несе хабере с съвети и нерви. Мерси за помоща от ваша страна и за спама <_< мерси на колегите който ми помогнаха. :hilezh: Има ли кирия от спортен филтър и чип? Това ме интересува само

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам една теория за спортния филтър, или по-точно как можеш да разбереш дали има кирия от него. Извади филтъра и покарай без него или извади съединението преди дебитомера и покарай така, ако усетиш разлика, значи вероятно ще има някаква кирийка от спортен филтър, ако ли не....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...