^WeSt_ICE^ Публикувано 23 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 (Редактирано) Това с тея духалки на мен ми се струва несериозна работа. Въпреки, че и аз си падам по разни измишльотини, за това не бих се замислил. Ако ти се занимава и ти се експепиментира, защо не вземеш глава и бутала от АСЕ и да сложиш тях, като остваш инжекцията от АВК-то. В това ми се вижда, че има повече смисъл от колкото в духалката.Е как да запазя инжекцията на абк. Зада сложа глава на аце нее ли необходимо и инжекцията да си е на аце? А за 16клапановите несъм чувал добри одзиви. Какъв им е проблема на тях знаеш ли? Защото всеки вика незимаи 16в Редактирано 23 Април 2010 от ^WeSt_ICE^ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 Проблема на 16-ките е в същия този механичен инжекцион, по-точно в неговото прецакване основно от преработка на газ и в някаква степен от годините все пак има износване.Но това не е идея защото доколкото аз знам не можеш на ABK-то да насадиш директно глава, има разминаване в каналите за масло и вода.Най-лесно се вижда по ETKA или друга шуротия, ако за двата двигателя гарнитурата за главата е еднаква има шанс ако не дръвце.По принцип преработват ACE-то с ел. инжекцион или злите фенове го правят с четири карбуратора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
^WeSt_ICE^ Публикувано 23 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 хаха какъв модел духалка си си взел?Колега бош си зех. Никой нее казвал че съм си зел духалка. Въпроса в началото на темата беше безкрайно ясен. Питах дали ще има последствия при добавяне на няколко коня. Несъм питал каква духалка да си зема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 аз не съм ти казвай каква да си вземеш, а каква си си взел/ще си вземеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 Ама В3 има уникална аеродинамика.Сравнително ниско челно съпротивление си имат......Защото всеки вика незимаи 16вТочно така... ...По принцип преработват ACE-то ...злите фенове го правят с четири карбуратора Е такова не съм виждал!?Виж с ITB-та,да,ама... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 Е как да запазя инжекцията на абк. Зада сложа глава на аце нее ли необходимо и инжекцията да си е на аце? А за 16клапановите несъм чувал добри одзиви. Какъв им е проблема на тях знаеш ли? Защото всеки вика незимаи 16вКато запазиш периферията от АВК-то няма да ди се налага да правиш промени по нея (предполагам).Няма да сменяш бензинова помпа, компютър и куп други неща. Проблема на АСЕ според мен е изцяло в газаджиите които монтират газови уретби на този мотор, както и на всеки друг с механична инжекция.Но това не е идея защото доколкото аз знам не можеш на ABK-то да насадиш директно глава, има разминаване в каналите за масло и вода.Няма никаква разлика в блоковете, гарнитурите са абсолютно едни и същи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
^WeSt_ICE^ Публикувано 23 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 Като запазиш периферията от АВК-то няма да ди се налага да правиш промени по нея (предполагам).Няма да сменяш бензинова помпа, компютър и куп други неща. Проблема на АСЕ според мен е изцяло в газаджиите които монтират газови уретби на този мотор, както и на всеки друг с механична инжекция.Няма никаква разлика в блоковете, гарнитурите са абсолютно едни и същи.по тази логика мога да си сложа 16в глава и да си вдигна мощоста с колко коня 25 май бяха. Ако несе лъжа аце е 140к/с. И без да сменям талони и прочие. Това ще е на оферта, но ще може ли да се кара на газ или нее препоръчително? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 (Редактирано) Ще може, няма да ги има кахърите, които ги има при механичната инжекция, освен това ще може да се сложи газов инжекцион. нещата които не са ми ясни при подобна птансплантация са:1.ще има ли проблем с монтажа на ел. дюзите в колектора на АСЕ-то2.ще бъде ли достатъчен дебитът им за да захранват мотора (все пак АСЕ е с по висока степен на сгъстяване)3.предполагам и изпускателния колектор ще трябва да е от АСЕ, дали фланеца му ще пасне с фланеца на кривката или ще трябва да се преработиХайде батките дето са по-наясно с тези въпроси да внесат малко яснота! Редактирано 24 Април 2010 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Това са му най,най-малките проблеми... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 25 Април 2010 Доклад Share Публикувано 25 Април 2010 Някой беше постнал една доработка на ACE с карбуратори но беше отдавна.Спорд мен ще си е веселба това преправяне, не че е невъзможно просто ще ти трябва цял донор и повечко желание за работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 25 Април 2010 Доклад Share Публикувано 25 Април 2010 (Редактирано) Това са му най,най-малките проблеми... Какви спънки още ще има? Ангренажните колела ли нещо не пасват? Редактирано 25 Април 2010 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZaKuraMeFanete Публикувано 25 Април 2010 Доклад Share Публикувано 25 Април 2010 от моста на Витиня и 200-300 коня мое да качиш кат я фърлиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 за тебе си има друг форум... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Какви спънки още ще има? Ангренажните колела ли нещо не пасват?Нека да каже, последно какво точно ще прави(и дали въобще ще го прави) и ще се опитам да бъда полезен с каквото мога!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
^WeSt_ICE^ Публикувано 26 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Колеги няма да се захвана с смяна на клава или 4 карбуратора. Затова несе хабере с съвети и нерви. Мерси за помоща от ваша страна и за спама мерси на колегите който ми помогнаха. Има ли кирия от спортен филтър и чип? Това ме интересува само Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Аз имам една теория за спортния филтър, или по-точно как можеш да разбереш дали има кирия от него. Извади филтъра и покарай без него или извади съединението преди дебитомера и покарай така, ако усетиш разлика, значи вероятно ще има някаква кирийка от спортен филтър, ако ли не.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване