Jump to content

Дали да слагам добавка в антифриза?


Recommended Posts

Ами някъде зад двигателя ми тече антифриз... Мъничко но тече все пак. Вчера бях на сервиз и ужким го намериха къде е и го оправиха но вероятноста пак да си тече защото мястото на теча не е било там според мен е 50 на 50.

Въпросите ми ( Ако пак тече ) са:

1. Да си късам ли нервите да търся къде е гадния теч или да му сипя в

антифриза някаква добавка за запушване?

2. Имате ли опит с такива неща?

3. Вредят ли тези добавки?

4. Коя е най-добрата добавка за такива проблеми?

10х предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4. Коя е най-добрата добавка за такива проблеми?

Червен пипер (да не е лют). :steinigung:

Аз съм си слагал "американски червен пипер" - ALUMASEAL на Ладата и помогна. Обаче не ти препоръчвам защото се запушвал радиатора на парното (понякога) и гризваш дървото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено НЕ слагай добавка... Направи всичко възможно да намериш теча... Макар че е много кофти, от опит ти казвам :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по добре без добавки, иначе ще си караш на студено, че и то щом текне - значи белата ще става по сериозна. почвай да проверяваш наред - това е моя съвет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом е почнало да тече, а и имай предвид че системата работи под налягане така че търси.

успех!

П.П. провери тапите на двигателя - разяжда ги ръждата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде в темите колега имаше същия проблем със същия мотор и след много перипетии го откри и отстрани.Потърси по-настойчиво!Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдо съм против добавките ,дори тези за прочистване ,веднъж вече ползвах и повече никога!!!! По-добре започни да търсиш теча ,като за начало почни с термостата . . .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата зима ми течеше антифриз и по съвет на търговеца, от който си взех колата, сипах 1 литър боза в системата. Дам, добре прочетохте - литър съвсем обикновена боза, купена от близката баничарница... :cry:

Бях много скептично настроен, не му вярвах, но той ми показа една друга кошница, в която вече 3-та година си кара мешано антифриз+боза. Цаката се състои в това, че на въздух бозата прави един микрослой, като люспичка... който запушва малките дупчици, от където може да тече...

Еми послушах го, сипах си бозата... карах месец така, разбира се не спря да тече... смених 2-та водни фланеца, като освен това се оказа, че и връзката между радиатора и преливника отгоре ми е счупена... та и нея оправих ... и оттогава нямам нито течове, нито боза :willnicht:

На никого не го препоръчвам, само си разказвам историята :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата зима ми течеше антифриз и по съвет на търговеца, от който си взех колата, сипах 1 литър боза в системата. Дам, добре прочетохте - литър съвсем обикновена боза, купена от близката баничарница... :cry:

Бях много скептично настроен, не му вярвах, но той ми показа една друга кошница, в която вече 3-та година си кара мешано антифриз+боза. Цаката се състои в това, че на въздух бозата прави един микрослой, като люспичка... който запушва малките дупчици, от където може да тече...

Еми послушах го, сипах си бозата... карах месец така, разбира се не спря да тече... смених 2-та водни фланеца, като освен това се оказа, че и връзката между радиатора и преливника отгоре ми е счупена... та и нея оправих ... и оттогава нямам нито течове, нито боза :willnicht:

На никого не го препоръчвам, само си разказвам историята :flipoff:

Това ми напомня на тези от Mythbusters по Discovery, когато издевателстваха над един двигател - спукаха радиатора нарочно и му сложиха едно сурово яйце в антифриза :lol: Btw, течът спря след яйцето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

чак сега се откри проблема :bia:

Оказаха се едни гадни гумени "О" пръстенчета... в приложената схема са под номер 17.

Всичките възможни пръстенчета ми излезнаха 6 ( шест ) лв. в Юнитрейд. Не ми се говори обаче колко ми излезна работата по смяната им.

Сваляне не колектори, дюзи на инжекциона и т.н...

От тях си течеше по мъничко и антифриза изтича между главите. От там вече изтича и ми мокреше двигателя отзад. Като е топла колата веднага изпарява естествено.

Теча го хванах на студен двигател с много гледане, натискане на маркучи и т.н. Сега вече няма ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...