nikolaivw Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 И така нашите хубави пътища си взеха поредната жертва .Спуках си картера но пукнатината е много малка и само силзи маслото. Имали някакво лепило, което да може да залепи алуминия ,картера неми се сваля и търси втора ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 И така нашите хубави пътища си взеха поредната жертва .Спуках си картера но пукнатината е много малка и само силзи маслото. Имали някакво лепило, което да може да залепи алуминия ,картера неми се сваля и търси втора ръка.Много кофти колега,Лошото е че постоянно сълзи мастло,това ще е проблем за каквато и да и манипулация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolaivw Публикувано 5 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 Ами вчера го замазох със един конструктивен силикон термо и усуко устойчив залепвал за сичко и несъм го виждал дали си е свършил работата . Но питам дали някой е липил картер и с какво ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_193 Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 Колега, сажалявам за проблемите ти, но най добре е да го свалиш и завариш. Дори и да се лепи, пак ще трябва сваляне за да се обезмасли мястото на лепене. Има ли масло или гориво някъде нищо не хваща като хората върху него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasilenna_7577 Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 Колега можеш да попиташ колежката Ангелина Славкова как се е справила с проблема,знам че тя наскоро имаше нещастието да спука нейния картер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 (Редактирано) Аз реших проблема със "студената заварка" (течния метал) . Дори не го свалях. Изчистих го добре преди това и го намазах. За малко повече от година нямам проблеми. Е разбира се дупчицата трябва да е много малка както казваш иначе не става. Редактирано 5 Май 2010 от Lex_Luthor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolaivw Публикувано 5 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 така със силикона нищо не стана . Ще се маха и наново с нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 (Редактирано) Цветна заварка - 50точки и забравяш за каквото и да е сълзене, и течове Естествено сваляне и после нови масла и филтри Редактирано 5 Май 2010 от Tani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 От две години карам със залепен картер. И до сега не е протегло изобщо. При мен сълзеше масло, така че дупката е била малка. По съвет на майстор, който ги лепи си взех лепило тип течен метал, мисля беше Bison. Изчистих мястото с коресилин и намазах с лепило около 2-3 см радиус. Тук е най-важната част: трябва да се изреже парче от материал, който да държи лепилото към основата и да не се раздуе от идващото масло. За целта парче от комарник свърши работа. После още един слой лепило и след 2-3 часа колата е готова да се кара. Маслото не съм го източвал преди лепенето, само двигателя беше студен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fizo Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 (Редактирано) Не си играй да го лепиш ще ти вземат толкова колко струва нов в Юнитраде-х. Обади им се задължително и попитай колко точно ще ти струва нов заедно със смята при тях. На мен за А3 ми излезна 150 нов + 50 смяна. И задължително се пробвай да си заведеш щетата при застрахователите. Аз заведох джанта и гума , картер също би трябвало да може. Търсете се си правата това е единствения начин да има някаква промяна. Телефона за авточастите в Юнитраде е 02 807 4108 обади се и провери. Най-малкото за да разбереш колко струва нов и да си направиш сметка дали си струва да купуваш стар или да лепиш. Редактирано 5 Май 2010 от fizo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 Сваляш и и го караш някъде, където правят аргонови заварки. Ако е само пукнатина, няма да ти вземат повече от 15-20лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 taka e!! потвърждавам!аз лично около 6 пъти съм чупил картер и си го свалям заваряват си го и всичко е 6 такива временни течни метали не знаш в кой момент ще протекат, за това аргоновата заварка си е чиста ралта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolaivw Публикувано 5 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 Да но ми казоха че е голям филм свалянето мотора се надигал и бла бла май за парички клинят ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Triger Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 Хич и не "клинят" (каквото и да значи тва).Свалянето не е малко работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 аз съм с заваряван вече половин година, нямам оплакванеама вече сложих и металка кора отдолу, да не го ударя пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolaivw Публикувано 5 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 Ок и колко ти струва тази интервенция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 5 Май 2010 Доклад Share Публикувано 5 Май 2010 Да, на 1,8 е гадост. Сваля се картера трудно и струва доста. Пробвай със заварка на място, даже може и да не точиш маслото, то ще служи за охлаждане на заварката да не вдигне рязко температура кртера локално и да не се появят шупли или микропукнатини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 7 Май 2010 Доклад Share Публикувано 7 Май 2010 около 220 лева мисля, че беше кората Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts