2000 16v Публикувано 19 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 (Редактирано) здравеите колеги,питането ми е,че след смяна на четири клапана и гумички,масло.колата на място работи добре но се чува тракане маисторчето вика повдигачи това е нормално. тръгнах да я разходя малко,след 500 метра светна лампата за маслото след още 50 метра изгасна колата,повартях я две минути запали.и лампата пак свети и уреда за налягането показва 0.5.изгасих я и след 6 месеца ше я паля но не иска,????някои да помогне да я взривим.колата е 2.0 16V ACE Редактирано 19 Юни 2010 от 2000 16v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 19 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 някои да помогне да я взривим.колата е 2.0 16V ACEЗаливаш с една туба бензин в комбинация с клечка кибрит,запалена, и гарантирам взрив след...5,4,3,2,1...сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
2000 16v Публикувано 19 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 здравеите колеги,питането ми е,че след смяна на четири клапана и гумички,масло.колата на място работи добре но се чува тракане маисторчето вика повдигачи това е нормално. тръгнах да я разходя малко,след 500 метра светна лампата за маслото след още 50 метра изгасна колата,повартях я две минути запали.и лампата пак свети и уреда за налягането показва 0.5.изгасих я и след 6 месеца ше я паля но не иска,????някои да помогне да я взривим.колата е 2.0 16V ACEзабравих да добавя,че към цилиндрите нвма бензин.от главата на инжекцията като развия едва се намокря с бензин,а там би трябвало да има налягане?Заливаш с една туба бензин в комбинация с клечка кибрит,запалена, и гарантирам взрив след...5,4,3,2,1...сега. да ти кжа честно и това ми е минвало през главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2010 Ами дай 10 пт контакт вкл/изкл, за да може помпата да подкачи гориво,всъщност провери дали изобщо работи,като дадеш контакт прави ли бззззззззззззззззззззт.За тракането на клапаните, предполагам след около 20 км ще се оправи, ако преди да я "зазимиш" си е работила без проблем,така ми бяха казали на мен като ми изтече ЦЯЛОТО МАСЛО и после започна да трака,докато се подкачи маслото.Но след около 20 км спря тракането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
2000 16v Публикувано 21 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2010 Ами дай 10 пт контакт вкл/изкл, за да може помпата да подкачи гориво,всъщност провери дали изобщо работи,като дадеш контакт прави ли бззззззззззззззззззззт.За тракането на клапаните, предполагам след около 20 км ще се оправи, ако преди да я "зазимиш" си е работила без проблем,така ми бяха казали на мен като ми изтече ЦЯЛОТО МАСЛО и после започна да трака,докато се подкачи маслото.Но след около 20 км спря тракането.колега помпата маи работи заштото брамчи,пък и развих над помпата трабата и от там пръска яко бензин,но за всеки случаи ше взема да си сложа старата,защото по-грешка на МАИСТОРЧЕТО е смених.маистори,маистори да искаш баш маистори разбирачи,трябва да ги бесят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2010 едно не стана ясно,как преди 6 месеца си я оставил повредена и сега искаш да е изправна и да си пали безпроблемно?Надяваш се на добрата бензинова фея ли?Тръгни от маслената помпа(изобщо налягането на маслото),после "инжекцията"(дано се намесят знаещите по въпроса).Провери си горивния филтър също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 22 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2010 Е това е проблема ... тоя инжекцион много малко хора му разбират, а останалите го наричат боклук, понеже бил видиш ли ... труден за обслужване. Като развиеш тръбите на инжекциона, с изключение на онази за студения старт, дори да си на контакт бензин от главата не бива да тече. От нито една от четирите дупки. Иначе се дави. Прегледай горивния филтър, направо си го смени, виж датчика за маслото, макар че интервенцията, която описваш със смяната на след смяна на четири клапана и гумички е възможно да са осрали работата вътре в мотора и там да ти е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
2000 16v Публикувано 22 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2010 едно не стана ясно,как преди 6 месеца си я оставил повредена и сега искаш да е изправна и да си пали безпроблемно?Надяваш се на добрата бензинова фея ли?Тръгни от маслената помпа(изобщо налягането на маслото),после "инжекцията"(дано се намесят знаещите по въпроса).Провери си горивния филтър също.колата я оставих работеща!но със светната лампа за маслото и уреда за налягане показваше 0.5.МАИСТОРЧЕТО уж я оправи като видя лампата и уреда,вика сигурно са лагери на вала.и на мен вече ми презля и тогава я зазимих и си купих друга щото пари за ремонти само не ставаЕ това е проблема ... тоя инжекцион много малко хора му разбират, а останалите го наричат боклук, понеже бил видиш ли ... труден за обслужване. Като развиеш тръбите на инжекциона, с изключение на онази за студения старт, дори да си на контакт бензин от главата не бива да тече. От нито една от четирите дупки. Иначе се дави. Прегледай горивния филтър, направо си го смени, виж датчика за маслото, макар че интервенцията, която описваш със смяната на е възможно да са осрали работата вътре в мотора и там да ти е проблема.колега чакам едно друго МАИСТОРЧЕ да се освободи някои уикенд за да я види штот аз мн.мн.не разбирам,и наи много да я разкостя и така.кофтито е,че неможах да и се порадвам,иначе да сам я разчленил до сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване