Iliy@ Публикувано 27 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 Привет колеги. Искам да попитам какви са последствията за колите след като едната нямаше ток изобщо и аз с моята се отзовах, но проблема е следния, че секвартиранта ми размени клемите, т.е. аз си ги свързах към моя акумулатор както трябва (червено +, черно -) Той обаче в същото време направи обратното, т.е. свърза другите краища червеното към - и съответно черното към + и след около 30 секунди започна да пуши нещо от неговата кола. Странното е че след това аз видях че алармата ми се е пуснала т.е. все едно съм заключил колата след това ги обърнахме и той си запали, но след това забелязах че не ми работи централното, но не съм сигурен че е от това? Дали има някакви последствия за моята кола или не? Аз следвам логиката че моя акумулатор в случая е по-силния източник и това ще рече че в моите вериги не са протекли високи токове? Или пък се бъркам незнам, но след това откачих си акумулатора и централното се оправи наполовина или друго казано пощуря. Започна да се отключва и заключва без причина докато не отворя някоя врата Когато подам команда от дистанционното за заключване и пускане на алармата то се отключваще и алармата се пускаше и обратното с другия бутон, абе шантава работа Ако някой има идеи ще съм му адски благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 27 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 Хм. Би трябвало той да е пострал а не ти. Директно от акумулатора ли подаде ток или през други клеми?Разкачи го за по-дълго време. Примерно за 4-5 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 28 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2010 Обикновено му се казва последователно свързване на това и се получават едни 24 волта в инсталацията.Дано да няма големи щети! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 28 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2010 (Редактирано) Съгласен съм с теб колега, но незнам дали това централно какво му стана. Дали не е просто съвпадение или ние му направихме нещо. Аз казкачих акумулатора за около 30 мин. Вчера пак го разкачих и го оставих цяла нощ е бил разкачен, щото вчера не ми се занимаваше на тъмно, но после ще го закача и ще видим какво е положението, то мисля че и алармата може да прави проблем, демек тя да се е нашашкала.Обикновено му се казва последователно свързване на това и се получават едни 24 волта в инсталацията.Дано да няма големи щети!Да вика му се така ако веригата е отворена от едната страна или се затваря през съпротивление, но така директно свъррзана напрежението ще е много малко защото веригата се затваря през почти никакво съпротивление, само вътрешното на източниците, т.е. в тази ситуация ще протече голям ток, но незнам какво става през веригата на неговата кола която се явява успоредно свързана на този токов кръг? Редактирано 28 Юни 2010 от Iliy@ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 28 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2010 (Редактирано) Колеги преди малко пак я мъчих и пак същото. Когато натисна на дистанционното да се отключи тя се заключва и обратното когато дам да се заключи тя се отключва и се пуска алармата Някакви идеи? Редактирано 28 Юни 2010 от Iliy@ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 28 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2010 Влез в колата, пусни алармата.... би следвало да си с отключени врати. Заключи ги и деактивирай алармата и виж дали ще се отключат или ще останат заключени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 29 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2010 Колега ще пробвам, но след като сглобя централното. Вчера го разглобих и вътре самия кош беше се напълнил с вода. Явно самия стоп изпуска от някъде и се пълни с вода колата. Сега суша всичко и след това дано се оправи че незнам какво да правя. Възможно ли е от водата да се шашка така. Аз си мисля че ако е от нея то да е изгоряло направо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sacheto Публикувано 29 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2010 И аз така си мисля,че пречината е водата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barberian Публикувано 30 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2010 Колега ще пробвам, но след като сглобя централното. Вчера го разглобих и вътре самия кош беше се напълнил с вода. Явно самия стоп изпуска от някъде и се пълни с вода колата. Сега суша всичко и след това дано се оправи че незнам какво да правя. Възможно ли е от водата да се шашка така. Аз си мисля че ако е от нея то да е изгоряло направо?Здравей колега. Почти съм сигурен, че проблема ти с централното идва от водата. И аз бях намокрил модула на централното в багажника и беше някакъв неописуем ужас докато установя причината. Стъклата се сваляха сами докато колата е заключена и какви ли още не аномалии. Пробвай да го подсушиш хубаво и пробвай пак. Дано проработи нормално. При мен след като го подсуших всичко се оправи. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 1 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 С две думи:Нищо общо няма с обръщането на тока. Случайно съвпадение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 2 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2010 Мисля че и аз стигнах до този извод. Днес след монтажа всичко сякаш е ОК, но да не го урочасвам пу-пу. Добре слега следва логичния въпрос : От къде идва цялата тази вода? И защо повечето от нас (като чета) имаме този проблем да не е някаква пустинна екстра или? Ако някой знае от къде идва тази вода да каже? Аз съм решил при наличие на време да оцветя по някакъв начин един леген вода и да я полея за да видя от къде минава тази гад? Уплатненията на стоповете все ми се струват сухи и си мисля че не е от тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване