Jump to content

Антенен усилвател Ауди А4


Recommended Posts

Здравей те колеги днес намерих усливателя и го проверих. Нещото което установих е :

от дясно се намира коаксиалнич кабел към касетофона, от същата страна се намира и захранващия кабел за реотаните , както и кабела който отива към самите реотани.От другата страна се намира кабела който ключ от касетофона- бял 12V и излиза кабел към реотаните който завършва с малка коаксилана букса която се закача към самите горни три реотана- сиреч антената.

Така, всичко с тези кабели си е наред дават си точни показания, когато стигнах зад касетофона да премерия напрежението на антената видях доста малки показания. Кажете ми какви трябва да е напрежението от антената идващо към касетофона. Защото имам съмнения че този усилвател нещо си е позаминал. Благодаря ви много предварително.

P.S. ползвам оригиналната музика Audi Delta CC , оригиналните колони, предни и задни, като задните са с усилвател нокия оригиналния и други аксесоари в багажника  които по никакъв начин не пречат на антената- поне така си мисля де! :2gunsfiring_v1:

P.P.S на касетофона има бутон DX за който четох че като се цъкне радиото хваща дори и станциите с много по малък сигнал- това има ли нещо общо с усилвателя.

Редактирано от KPACEH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги дали може поне някой да замери с мултицет буксата на антената зад касетофона колко волта дава. Моля ви. Поне да разбера работи усилвателя като хората или не. Пък и ако може да ми помогнете и с по горните въпроси ще съм ви благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колеги тая няма да я бъде. 

Шегувам се . Моля ви някой като има време , ако му се занимава да замери колко Волта излизат на антената зад касетофона.

Честно много ще съм му благодарен! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да имаш +12В към антенния усилвател (белия кабел) при пуснато радио.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да имаш +12В към антенния усилвател (белия кабел) при пуснато радио.

Колега аз това ми е ясно, даже в първия си пост съм го написъл. Интересува ме на изхода на антената , на кабела който отива зад радиото - коаксилания- сиреч самата антена колко волта има. Тоест от усилвателя колко волта идват към радиото по коаксилания кабел!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест от усилвателя колко волта идват към радиото по коаксилания кабел!

Е,точно това напрежение с мултицет не можеш го замери.

Пробвай усилвателя по следния начин:1. при работещо радио прекъсни захранването към усилвателя и виж ефекта.

2. при някоя станция с по-слаб сигнал,откачи антената от коаксиалната букса и закачай към буксата парче едножилен проводник,около 1м. и виж с проводник и без как се хваща тази станция.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,точно това напрежение с мултицет не можеш го замери.

Пробвай усилвателя по следния начин:1. при работещо радио прекъсни захранването към усилвателя и виж ефекта.

2. при някоя станция с по-слаб сигнал,откачи антената от коаксиалната букса и закачай към буксата парче едножилен проводник,около 1м. и виж с проводник и без как се хваща тази станция.

Успех.

Защо да не може. Смисъл кое те спира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Интересува ме на изхода на антената , на кабела който отива зад радиото - коаксилания- сиреч самата антена колко волта има. ...

Това е антенен вход и там са миливолтове - не виждам каква информация ще ти дадат като ги премериш :hilezh: . Ако имаш +12В до антенния усилвател и не лови добре радиото или самия усилвател не е в ред, коаксиалния кабел или тунера на радиото. В двата случая можеш да ги провериш като закачиш външна антена и видиш дали ще приема добре радиото. Ако се оправи, провери първо коаксиалния кабел м/у радиото и антенния усилвател да не е прекъснат или "на късо", но за целта трябва да го откачиш от двете страни защото има входно стъпало с инпеданс 50 ома (ако не се лъжа). Ако кабела е изправен търси повредата в самия усилвател или в прекъсване на нагревателя на задното стъкло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не може. Смисъл кое те спира?

Защото това е напрежение при много висока честота(УКВ,~100МНz) и дори с осцилоскоп ще ти е трудно да го видиш.При тези честоти тока "не тече по жица".Направи това ,което съм ти писал,колегата VBI също ти е дал насока.

Аз,с моето радио също имах проблем и се оказа че е коаксиалния кабел,оригиналния,не беше добре,смених го с друг и се оправи.Но първо установих къде е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно схванах. Благодаря колеги.

Ще видя как стоят нещата и като намеря къде е проблема ще пиша какво е станало.

P.S. колкото до нагревателя, проверявъл съм го и няма никакви наченки на прекъсване или изтъняване на пътечките. Имам си 12 Волта захранване- остана а видя как е коаксилания кабел и съответно всчико друго.

Редактирано от KPACEH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нагревателя и антената при мен са две различни неща.Приличат си по изпълнение,но нямат връзка по между си.

Редактирано от kolu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нагревателя и антената при мен са две различни неща.Приличат си по изпълнение,но нямат връзка по между си.

При мен са горните три реотана който не са свързани въобще по никакъв начин с реотаните за нагряване. Буксата за антената е горе в дясната страна до усилвателя. 

Редактирано от KPACEH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намира тоя антенен усилвател,че съм се затъжил страшно много за радио

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намира тоя антенен усилвател,че съм се затъжил страшно много за радио

Намира се в заданта лява колона( шофьорската страна) , където е осветлението за пасажерите отзад. Пластамсата е на железни щипки като в долния край има една пластмаса която влиза като чоп в ламарината. След като махнеш пластамасовия панел ще го видиш там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли усилвателя?

Още не съм утре ще го тествам, че тия дни ми се наложи едно малко пътуване и хич не ми е останало време, но определно или усилвателя е заминал или кабела, но по скоро се съмнявам в усилвателя. Ще видим . Утре ще тествам и ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да пробваш кабела,откачи го от у-ля и свържи към него(към вътрешния проводник)антена,най-добре телескопична,но може и парче кабел и виж как ще "лови" станциите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,гаранция проблема е в усилвателя.Имам го същия като теб на втора ц5 2003 г. , с тая разлика , че мойта е седан и ми е под задната кора в багажника. Там лятото си стават едни 80 градуса от воле и като го отвориш и видиш колко са интеграли и спойки от преди 10 год. трябва да ти стане ясно ,че това е още едно осиране от немските инженери.

Има антени с усилватели на 12 в. по 8 лв. ( измислени от китайци 2009 г. , които гаранция имат повече ъкъл и идеи от японци , китайци , тайванци или танзаниици :hilezh: 98г) които можеш да сложиш на доста скришно място.И аз исках да бъда като от завода , ама като не знам колко ще изкара.

Дерзай.Пък нали няма значение дали радиото идва от задния джам или левият калник. :hilezh:

Редактирано от genitrans
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли усилвателя?

Антенен усливател снимки

Здравей пробвах всичко. Кабела си е в изключително добро състояние. След като махнах усилвателя и сложих една жица радиото се хвана много добре. След това сложих пак усилвателя без да съм му пуснал ток , радиото се хващаше добре, но след пускането на ток се хващаше още по добре. Тук възниква единия ми въпрос. Когато един усилвател е прецакан би трябвало да няма разлика в това дали ще го храниш или не защото той така или иначе е прецакан. Би трябвало и в двата случая качеството да е кофти. Но дори и при това недоизмислено от мен положения причината е почти на 99% в усилвателя защото:

1 кабела си е наред

2 самата антена - тоест последните три реотана , нямат прекъсване

3 ел инсталацията е добре от всякъде идва това което трябва да си идва като напрежение

4 касетофона си е наред

5 всички букси са в изправност

6 какво ще кажеш за последните пет  :bia:

Исках да отворя самия усилвател но видях че е капсолован и се отказах. Записах му и номера 8D5 035 225  и сега ако имаш други идей да знаеш че съм отворен за нещо ново. Ако не почвам да си търся втора ръка, лошото е че не знам при покупката дали и новия ще работи. А не знам точно определен начин по който 100% да мога да определя дали работи или не и то това да стане на всяко място по всяко време.

Колега ,гаранция проблема е в усилвателя.Имам го същия като теб на втора ц5 2003 г. , с тая разлика , че мойта е седан и ми е под задната кора в багажника. Там лятото си стават едни 80 градуса от воле и като го отвориш и видиш колко са интеграли и спойки от преди 10 год. трябва да ти стане ясно ,че това е още едно осиране от немските инженери.

Има антени с усилватели на 12 в. по 8 лв. ( измислени от китайци 2009 г. , които гаранция имат повече ъкъл и идеи от японци , китайци , тайванци или танзаниици :rolleyes: 98г) които можеш да сложиш на доста скришно място.И аз исках да бъда като от завода , ама като не знам колко ще изкара.

Дерзай.Пък нали няма значение дали радиото идва от задния джам или левият калник. :zustimm:

Колега още не искам да гледам за друг китайски, искам първо да видя дали ще успеея с оригиналния, ако не после ще му мисля. Онзи ден слагах на един приятел с лагуна . Взех му усилвател от практикер за 11 лева мисля че беше, но по негово мнение след няколко  дена джиткане с колата каза че имало доста смущения  и нямало чак такъв ефект. Пък и другото което ще ми трябват няколко буксички преходници зада мога подкарам тези китайските усилвателчета защото теса с друг стандарт букси.

Редактирано от KPACEH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...