Audi_RS* Публикувано 20 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2005 Колеги я кажете колко струва цялата генерация на ауди б3 щото вече след няколко заварки май ще трябва да го сменя или пак ще пробваме със заварка. Значи самите гърнета са абсолютно здрави но връзките са доста износени.. може ли да се сменят само връзките ..ако някои го е правил скоро нека даде цени и каде е най-добре да се направи.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdanov Публикувано 20 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2005 Пич, всичките гърнета струват 160 лева! Ама щом са здрави могат да се оправят връзките на ЦО-то! Аз съм от Русе и тука имам двама тенекеджии, които за 20-30 лева ще ти я свършат одеално тази работа! Ти от къде си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 20 Декември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2005 От София.. тукя се сещам за Крафт ама незнам.. чудя се каде да ида чакам някои колега да даде инфо от опит.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookie Публикувано 20 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2005 Аз съм много доволен от Крафт - работят бързо и качествено и не се опитаха да ме набутват с каквото и да било. Ако решиш да идеш там, задължително преди това си запази час по телефона. Иначе ще ходиш два пъти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tisho Публикувано 20 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2005 Колега ако са ти здрави оригиналните гърнетата не ги сменяй прави ги докато могат такава здрава ламарина нямат нито едни от тези дето можеш да си ги купиш даже и скъпарските почнеши ли да ги сменяш се приготви да се абонираш за някой тенекиджия за 2г. свършват особено ако я караш на ГъЗ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 20 Декември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2005 Даа.. оригиналните гърнета са си и до сега заварявахме нови тръби в комшията стана доста добре .. иначе самите гърнета са си здрави,не са мраднали .. направо да им се чуди човек.. Утре трябва и един москвич да го съживим от към генерацията че комшиите искат да ни бият вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tisho Публикувано 20 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2005 еми те мойте са на почти 20г. и не са мраднали е...си гърнетата а са яли и яко бой по каманаците не им прощавам. А за Москала той без гърнета си е по рокерски к'во ше го правите !!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 21 Декември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2005 Той че е рокерски е рокерси и не събира погледите само на мацките ми на всички наоколо ! При него е лесно всяко гърне по 10-ина лева и за работа оше толкова и ае фиуу ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 21 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2005 на времето бащами си направи на Москвича следното - около пробитото гърне изкриви дебела ламарина т.е. един вид облече гърнето с по-дебела ламарина и от тогава никакви проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata_m Публикувано 21 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2005 И от пожарогасител става. На Опела бяхме направли от един и направо мъркаше . По едно време се оказа паднало някъде ама и ние не разбрахме къде . Дано не се е нахендрил някой ако сме го изтърсили по врем ена път. Съвем сериозно вършеше работа. То тоя Опел беше от всякъде туннинг със самоделни устройства. За другите друг път ще разправям В крайна сметка накрая си сожихме норални и разлика в звука нямаше почти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 21 Декември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2005 Е аз ся ги сменях и голяма разлика няма,само че при мен проблема е в колекторите 2-ката се държи само на 1 шпилка,2-рата крепи що годе а третата я няма.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts