Jump to content

Чука аванса на 2.0 16V ACE мотор


bambuleo

Recommended Posts

Колеги помагайте,чука ми аванса във високите обороти,колата е проверена, на центровка е всичко(белези и делко),слагах какъв ли не бензин и не помага нищо. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги един въпрос извън темата, къде отидоха хубавите теми отгоре,където имаше , за ремонт на глава на NG , смяна на селенови втулки , още супер теми със снимков материал които вече не виждам ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги един въпрос извън темата, къде отидоха хубавите теми отгоре,където имаше , за ремонт на глава на NG , смяна на селенови втулки , още супер теми със снимков материал които вече не виждам ???

Предполагам в новия раздел Направи си сам Колега :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте,чука ми аванса във високите обороти,

Най-вероятно имаш проблем с детонационен датчик а те при 16в са два.Направи диагностика и ще се разбере точно кой е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно имаш проблем с детонационен датчик а те при 16в са два.Направи диагностика и ще се разбере точно кой е.

:hilezh: Това е най-вероятната причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета правиха ми диагностика и ми казаха , че са добре и аз за тях ги питах знам че единият е на кабела на 4 цилиндър,а другият каде е ? И ако не работят компа ще го запише ли като грешка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно с 2 сензора са, монтирани на блока. Онова на кабела на 4-ти цилиндър е друго :birthday: Как им правите диагностика? Свали ги, провери за спукване по корпусите, почисти местата където лягат и ги стегни с 20 нютонметра.

Редактирано от can4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в това, че него засича като грешка.

Когато се прецака тотално го засича.При мен беше се прекъснал кабела и записа грешка първо 2141/системата за контрол на детонации е извън обхват/ и след това 2142/повреден детонационен датчик/.

При колегата с двата датчика грешките,които ще запише съответно са:

2141-първа степен,за контрол на детонациите

2142-повреда в първия датчик

2143-втора степен,за контрол на детонациите

2144-повреда във втория датчик

Редактирано от denev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря до тук момчета,колата по принцип трудно пали и като дадеш газ не може да се изфорсира хубаво а първо заглъхва и чукането на аванса си остава . Мерих тези датчици по указание на колегите от руския форум. http://www.audi-club.ru/forum/showpost.php...p;postcount=441

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...