Kompresor Публикувано 24 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 ЛЯтото правих ремонт на стартера, четки, четкодържачи, защото пак ми палеше така когато си иска....днес започна да ми прави същия проблем. Таралежката на ключалката съм я сменял преди 2-3 месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 24 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 Колеги запалих я с кабел от плюса до пластинката дето е като седмица на таблото. ОТ къде може да е плоблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hobbycar Публикувано 24 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 Колеги запалих я с кабел от плюса до пластинката дето е като седмица на таблото. ОТ къде може да е плоблема ?Контактния ключ, или щифта, който върти "таралежката" се е усукал сигурно. Или "таралежката" ти е от евтините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 24 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 Реших да сложа бутон за паленето писна ми с тая таралежка. Как да го свържа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hobbycar Публикувано 24 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 Реших да сложа бутон за паленето писна ми с тая таралежка. Как да го свържа ?Бутона трябва да е за 220V за да издържи натоварването. После ти трябват 2 дебели кабела по 4 квадрата многожични. Инсталацията до клемореда има черен кабел, който има + само при контакт. Там връзваш единия кабел. А другия кабел от бутона го връзваш на инсталацията на клемореда на черен с жълто. И така ще върти на стартер само при контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JORCH Публикувано 24 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 Колега не влизаи във филми копи си по скъпа таралежка и си ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 24 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 Благодаря ти много колега !!! Говориш за дебели кабели, какъв ток минава от там знаеш ли ? Долу горе колко А? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hobbycar Публикувано 24 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 Колега не влизаи във филми копи си по скъпа таралежка и си тиТочно така! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 24 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 Какви филми бе колеги? Аз филма го живея сега след като дадох 35лв за таралежка.....я да си го направя аз както си знам с бутон, въпроса е колегата дали е сигурен за въпросното свързване, да не стане тогава филм.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hobbycar Публикувано 24 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 Какви филми бе колеги? Аз филма го живея сега след като дадох 35лв за таралежка.....я да си го направя аз както си знам с бутон, въпроса е колегата дали е сигурен за въпросното свързване, да не стане тогава филм....Над 30А е. Затова трябват по-дебели кабели. Стартера е най-силния консуматор.Над 30А е. Затова трябват по-дебели кабели. Стартера е най-силния консуматор.А иначе за свързването ако неможеш да се справиш иди при някой майстор. Няма да е по-скъпо от 10 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 24 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 Ще се справя сам, обяснението ти беше напълно точно, с бутона ще свържа черния и черножълтия кабел, стига ти да си сигурен в това за да не направим глупост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hobbycar Публикувано 24 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 Ще се справя сам, обяснението ти беше напълно точно, с бутона ще свържа черния и черножълтия кабел, стига ти да си сигурен в това за да не направим глупост?Нищо няма да изгори, просто си направи сверка с прабна лампа да няма някаква грешка в инсталацията от преди. Да не е пипал някой там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 25 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 (Редактирано) Над 30А е. Затова трябват по-дебели кабели. Стартера е най-силния консуматор.Стартера може и да консумира толкова, но управлението му от ключа е много по малко. Редактирано 25 Октомври 2010 от binev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Стартера може и да консумира толкова, но управлението му от ключа е много по малко.Абсолютно точно! Не случайно силовия плюсов кабел е дирекно закаран в единия край на котвата. Контактния ключ подава ток на намотката на котвата и когато тя се задеиства се затваря силовата верига, която завърта стартера. Така, че не са нужни някакви силови ключове, шалтери и тем подобни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 ЛЯтото правих ремонтКолега,интересно ми е тази кола караш ли я или само ремонти и подобрения и мислиш.Те тъпите шваби,тези аудита са ги направили неразрушими,ама можело и да се подобряват явно. Не,че нещо ми пречи,ама то от ремонти тунинговане май не ти остава време да я разтриваш. Втора 80-ка помилам от каране ама баш такива проблеми от всевъзможно естество съм нямал.Имам чувството,че тази твоя кола се чупи и там където няма какво да се счупи. Извинявай ако съм те засегнал,ни най-малко не съм го искал,карай си я и си я ремонтирай със здраве. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване