рудолф Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 пичове,трябва ми схемата на зацепване на ангренаж за моя коптор,'88 1.9 SD quattro,че водната помпа тръгнах да я сменям по много умен начин,а аутодатата ми прави мизерии и не ще да работи предварително мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Заповядай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рудолф Публикувано 30 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 мерси митак сега публиката ако даде и жокер как да центрирам коляновия вал,че го въртях при свалена шайба,цена няма да имате Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Отзад в дясно на кожуха на скоростите има отвор. ВЪртиш и там гледаш има белег. Или вадиш свеща на 1-ви цилиндър и вкарваш тънка отверка и въртиш докато отверката достигне най-високата си точка тва ти е ГМТ и трябва да видиш белега отзад през отвора на кутията , ако не го видиш правиш още 1 оборот и ще се покаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рудолф Публикувано 2 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2010 още веднъж благодарско пичове,днес го закичих ремъка криво ляво и всичко е 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване