Jump to content

Проблем с оборотите


ivooo

Recommended Posts

колеги помагаите снощи по време на движение както да превключа и забелязах че оборотите не падат спрях и при изключено от скорост 3000 оборота минах на бензин същата работа днес сутринта паля на студен двигател пак 3000 оборота свалях карборатора жилата на газта и на смукача са си свободни какво му стана изведнаж незнам колата е 80 1.8 не двигател газ - бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та оказа се проблем с електроклапан намиращ се от зад на карбуратора в момента съм без него но незнам дали няма да имам проблеми като маркучите към него са сварзани помежду си а ел буксата е изолирана намерих такъв клапан но има разлика в захващането на елбуксата ако сменя и буксите дали ще има някакъв проблем някои знае ли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а тоз електро клапан може ли не само да влияе на усилване а и на намалянето на оборотите защото и аз имам такъв проблем но по някога оборотите се усилват до към 2000рпм а някога изобщо и не държи обороти колата дори и при загрято състояние

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та оказа се проблем с електроклапан намиращ се от зад на карбуратора в момента съм без него но незнам дали няма да имам проблеми като маркучите към него са сварзани помежду си а ел буксата е изолирана намерих такъв клапан но има разлика в захващането на елбуксата ако сменя и буксите дали ще има някакъв проблем някои знае ли

Проблема може да не е в самия клапан , а в ел. блокчето което го управлява . Намира се под волана , черно дълго такова мисля че номера

му беше 68, но може и да бъркам в момента номера. Възможно е да е изгоряло , но по моргите се намират тия блокчета.

Другия вариант е да има проблем с буксата и инсталацията . Най добре с мултицет да се мери на самата букса при работещ на празен ход

мотор дали има 12в. При над 1800 об/мин трябва да изчезва минуса на буксата , управлява го ел . блокчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

става въпрос за това номер 2 -дали може без него и дали и дали е точно определено за този модел карбуратор

Аве може и без него ,само че трябва да се затапят плътно маркучлетата.

Тва на снимката е карб КЕЙХИН 1 . На КЕЙХИН 2 го има същия пневмоклапан само че е

на друго място монтиран - странично към мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намерих друг ама номера е друг моя е с ,,н,, на края разликата е само в буксата иначе маркучите съвпадат,незнам ако сменя и самата букса дали това ще окаже някакво влиание

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве може и без него ,само че трябва да се затапят плътно маркучлетата.

Тва на снимката е карб КЕЙХИН 1 . На КЕЙХИН 2 го има същия пневмоклапан само че е

на друго място монтиран - странично към мотора.

дали някой няма такава снимка като на колегата само, че за кейхен 2

Редактирано от nelio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...