ivooo Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 колеги помагаите снощи по време на движение както да превключа и забелязах че оборотите не падат спрях и при изключено от скорост 3000 оборота минах на бензин същата работа днес сутринта паля на студен двигател пак 3000 оборота свалях карборатора жилата на газта и на смукача са си свободни какво му стана изведнаж незнам колата е 80 1.8 не двигател газ - бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivooo Публикувано 5 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2010 та оказа се проблем с електроклапан намиращ се от зад на карбуратора в момента съм без него но незнам дали няма да имам проблеми като маркучите към него са сварзани помежду си а ел буксата е изолирана намерих такъв клапан но има разлика в захващането на елбуксата ако сменя и буксите дали ще има някакъв проблем някои знае ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Marcell Публикувано 5 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2010 а тоз електро клапан може ли не само да влияе на усилване а и на намалянето на оборотите защото и аз имам такъв проблем но по някога оборотите се усилват до към 2000рпм а някога изобщо и не държи обороти колата дори и при загрято състояние Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 6 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2010 та оказа се проблем с електроклапан намиращ се от зад на карбуратора в момента съм без него но незнам дали няма да имам проблеми като маркучите към него са сварзани помежду си а ел буксата е изолирана намерих такъв клапан но има разлика в захващането на елбуксата ако сменя и буксите дали ще има някакъв проблем някои знае лиПроблема може да не е в самия клапан , а в ел. блокчето което го управлява . Намира се под волана , черно дълго такова мисля че номераму беше 68, но може и да бъркам в момента номера. Възможно е да е изгоряло , но по моргите се намират тия блокчета.Другия вариант е да има проблем с буксата и инсталацията . Най добре с мултицет да се мери на самата букса при работещ на празен ходмотор дали има 12в. При над 1800 об/мин трябва да изчезва минуса на буксата , управлява го ел . блокчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivooo Публикувано 6 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2010 става въпрос за това номер 2 -дали може без него и дали и дали е точно определено за този модел карбуратор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 6 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2010 става въпрос за това номер 2 -дали може без него и дали и дали е точно определено за този модел карбураторАве може и без него ,само че трябва да се затапят плътно маркучлетата.Тва на снимката е карб КЕЙХИН 1 . На КЕЙХИН 2 го има същия пневмоклапан само че е на друго място монтиран - странично към мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivooo Публикувано 6 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2010 намерих друг ама номера е друг моя е с ,,н,, на края разликата е само в буксата иначе маркучите съвпадат,незнам ако сменя и самата букса дали това ще окаже някакво влиание Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 6 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2010 (Редактирано) Аве може и без него ,само че трябва да се затапят плътно маркучлетата.Тва на снимката е карб КЕЙХИН 1 . На КЕЙХИН 2 го има същия пневмоклапан само че е на друго място монтиран - странично към мотора.дали някой няма такава снимка като на колегата само, че за кейхен 2 Редактирано 6 Ноември 2010 от nelio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravito Публикувано 6 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2010 http://dinamitry.eniko.ru/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване