Jump to content

Фланци


lubomir anastasov

Recommended Posts

Та въпроса ми е следния ясно е че междуболтовото е 4х108

а централния 57 ли е или 57,1

Другото което ме притяснява е с каква дебелина да ги направя 10мм 15мм 20мм (на колко милиметра отговаря 1J при джантите)

Какви болтове ще ми трябват и къде да ги намеря ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 или 12мм. е прилично...с колко J отварят незнам...а, за какво са ти!? :)

Болтове ти трябват със толкова по-дълги от сегашните ти, колкото е дебелината на спейсърите...

Търсиш в Евроболт или от бате Енчо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та въпроса ми е следния ясно е че междуболтовото е 4х108

а централния 57 ли е или 57,1

Другото което ме притяснява е с каква дебелина да ги направя 10мм 15мм 20мм (на колко милиметра отговаря 1J при джантите)

Какви болтове ще ми трябват и къде да ги намеря ?

1J = 1" т.е. 25.4 мм.

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кой е бате Енчо :) 1J се оказа че e 25,4 mm

не са ли само стандартни р-ри тези болтове

за фъна дразнят ме джантите ми само 6,5ж са

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кой е бате Енчо :) 1J се оказа че e 25,4 mm

не са ли само стандартни р-ри тези болтове

за фъна дразнят ме джантите ми само 6,5ж са

С фланци няма да ги направиш по-широки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

найстина ли :)

да но ще излезнат по навън

трябва ли да обяснявам че изглежда и ЕТто е повече от колкото трябва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16'' на Б3 си е красота, а тия дето ги показва Стилян са си мрак... :)

Питал ли си колко им търсят!?Информативно, нЕма се засила да ги взимам... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли по-добре с широки джанти за сметка на фланци?

И на бензин е по-добре от на газ,ама е по-йофтинко,нали?Така че недей да спамиш ве,пахурко.... :hilezh:

Централният е 57 мм ,а най-добре сложи 10 или максимум 15мм,незнам колко J ти е джантата и с какво ЕТ :)

Редактирано от Yavor20V
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стиляне глей ся ,каплите си ми харесват просто са 6J ET35

което е 6х25.4-35 което е разстоянието от главината до най външният ръб на джантата

с един фланец/спейсър си прибавям 10мм към тоя ръб още на вън от главината а цената на самия фланец е 10лв

така че желаният от мен ефект го постигам на по малка събестойност в сравнение с покупката на нови джанти.

Мисля че си ме разбрал сега защо "не е по добре с широки джанти за сметка на фланци"

По темата ако чисто хипотетично в момента съм с болтове с дължина на резбата 20мм след монтажа на фланеца с дебелина 10мм, ще ми трябват болтове с 10мм в повече ,само че следващия размер примерно е с дължина на резбата 27мм, при резба 10х1,5 20х1,5 и т.н. до колкото знам от значение са само 6 витки от самата резба останалите са неефективни или не оказват влияние на якостните характеристики на сглобката ,та тези +- 3мм дали ще са от значение ?

Редактирано от lubomir anastasov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цената на самия фланец е 10лв

след монтажа на фланеца с дебелина 10мм, ще ми трябват болтове с 10мм в повече

Дори материала за един фланец е по-скъп от 10лв. Трябват и 20 болта по 2-3лв.

Смисъл от фланците има при монтиране на други спирачни апарати или слагане на по-широки джанти.... или ако имаме някакви уникални джанти, с които не искаме да се разделим...

3-те мм не са фатални, ако са в плюс, а "Енчо" могат да ти изработят всичко по-поръчка.

Борбетите са много красиви...

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантите са ЕТ33

точно ще стане ЕТ23 6J

което е и целта на занятието

колега от VW форума ги изработва

фланците за сега всички

са много доволни от неговата

работа матряла е стомана 45

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантите са ЕТ33

точно ще стане ЕТ23 6J

което е и целта на занятието

колега от VW форума ги изработва

фланците за сега всички

са много доволни от неговата

работа матряла е стомана 45

Ако си ги сложил вече фланците иджантите дай някоя снимка да видим как е че май и аз ще слагам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото знам от значение са само 6 витки от самата резба останалите са неефективни или не оказват влияние на якостните характеристики на сглобката ,

При резбово съединение натоварването се разпределя между първите 10 навивки на резбата.

Но това мен ако питаш е теоретично и то при първото сглобяване. При всяко следващо разглобяване и сглобяване според мен натоварването ще се разпредели върху повече навивки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При резбово съединение натоварването се разпределя между първите 10 навивки на резбата.

Но това мен ако питаш е теоретично и то при първото сглобяване. При всяко следващо разглобяване и сглобяване според мен натоварването ще се разпредели върху повече навивки.

Първите 3-4, 10 са много :steinigung:

Пусни го през космоса и ще видиш !!!

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...