lubomir anastasov Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Та въпроса ми е следния ясно е че междуболтовото е 4х108а централния 57 ли е или 57,1Другото което ме притяснява е с каква дебелина да ги направя 10мм 15мм 20мм (на колко милиметра отговаря 1J при джантите)Какви болтове ще ми трябват и къде да ги намеря ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 10 или 12мм. е прилично...с колко J отварят незнам...а, за какво са ти!? Болтове ти трябват със толкова по-дълги от сегашните ти, колкото е дебелината на спейсърите...Търсиш в Евроболт или от бате Енчо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Не е ли по-добре с широки джанти за сметка на фланци? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 (Редактирано) Та въпроса ми е следния ясно е че междуболтовото е 4х108а централния 57 ли е или 57,1Другото което ме притяснява е с каква дебелина да ги направя 10мм 15мм 20мм (на колко милиметра отговаря 1J при джантите)Какви болтове ще ми трябват и къде да ги намеря ?1J = 1" т.е. 25.4 мм. Редактирано 3 Ноември 2010 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 3 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 кой е бате Енчо 1J се оказа че e 25,4 mmне са ли само стандартни р-ри тези болтове за фъна дразнят ме джантите ми само 6,5ж са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 кой е бате Енчо 1J се оказа че e 25,4 mmне са ли само стандартни р-ри тези болтове за фъна дразнят ме джантите ми само 6,5ж саС фланци няма да ги направиш по-широки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 бате Енчо Ще ги изнесе...wide is better... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 3 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 найстина ли да но ще излезнат по навън трябва ли да обяснявам че изглежда и ЕТто е повече от колкото трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Има страхотни 16-ки в една морга на околовръса до автокъща Шумака.Не са евтини но са страхотни, мисля че бяха Борбет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 3 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 един от любимите ми модели но тук целта е друга а и цената е друга а и 16 на б3 не ме радва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 16'' на Б3 си е красота, а тия дето ги показва Стилян са си мрак... Питал ли си колко им търсят!?Информативно, нЕма се засила да ги взимам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 ET на джантите колко то е по-малко толкова по на вънка са изнесени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 (Редактирано) Не е ли по-добре с широки джанти за сметка на фланци?И на бензин е по-добре от на газ,ама е по-йофтинко,нали?Така че недей да спамиш ве,пахурко.... Централният е 57 мм ,а най-добре сложи 10 или максимум 15мм,незнам колко J ти е джантата и с какво ЕТ Редактирано 3 Ноември 2010 от Yavor20V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 4 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2010 (Редактирано) , кво общо имат двете нещап.скъм 500 лева някъде търсеха Редактирано 4 Ноември 2010 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 4 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2010 (Редактирано) Стиляне глей ся ,каплите си ми харесват просто са 6J ET35 което е 6х25.4-35 което е разстоянието от главината до най външният ръб на джантатас един фланец/спейсър си прибавям 10мм към тоя ръб още на вън от главината а цената на самия фланец е 10лвтака че желаният от мен ефект го постигам на по малка събестойност в сравнение с покупката на нови джанти.Мисля че си ме разбрал сега защо "не е по добре с широки джанти за сметка на фланци"По темата ако чисто хипотетично в момента съм с болтове с дължина на резбата 20мм след монтажа на фланеца с дебелина 10мм, ще ми трябват болтове с 10мм в повече ,само че следващия размер примерно е с дължина на резбата 27мм, при резба 10х1,5 20х1,5 и т.н. до колкото знам от значение са само 6 витки от самата резба останалите са неефективни или не оказват влияние на якостните характеристики на сглобката ,та тези +- 3мм дали ще са от значение ? Редактирано 4 Ноември 2010 от lubomir anastasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2010 (Редактирано) цената на самия фланец е 10лв след монтажа на фланеца с дебелина 10мм, ще ми трябват болтове с 10мм в повечеДори материала за един фланец е по-скъп от 10лв. Трябват и 20 болта по 2-3лв.Смисъл от фланците има при монтиране на други спирачни апарати или слагане на по-широки джанти.... или ако имаме някакви уникални джанти, с които не искаме да се разделим...3-те мм не са фатални, ако са в плюс, а "Енчо" могат да ти изработят всичко по-поръчка.Борбетите са много красиви... Редактирано 4 Ноември 2010 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 4 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2010 Джелезни ще ги прави най-вероятно а не от алумин, за тия 10 лв. То рязането на заготовките е към 5 лева, само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 4 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2010 Общо взето с фланец 10мм.... накрая нещата ще ти се получат 6J / ET25. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 4 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2010 Джантите са ЕТ33 точно ще стане ЕТ23 6Jкоето е и целта на занятиетоколега от VW форума ги изработвафланците за сега всичкиса много доволни от неговата работа матряла е стомана 45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2010 дай линк ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanmp Публикувано 5 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2010 Джантите са ЕТ33 точно ще стане ЕТ23 6Jкоето е и целта на занятиетоколега от VW форума ги изработвафланците за сега всичкиса много доволни от неговата работа матряла е стомана 45Ако си ги сложил вече фланците иджантите дай някоя снимка да видим как е че май и аз ще слагам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 6 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2010 дай линк ...+1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanmp Публикувано 7 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2010 Любо кво стана с фланците и линка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 7 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2010 до колкото знам от значение са само 6 витки от самата резба останалите са неефективни или не оказват влияние на якостните характеристики на сглобката ,При резбово съединение натоварването се разпределя между първите 10 навивки на резбата. Но това мен ако питаш е теоретично и то при първото сглобяване. При всяко следващо разглобяване и сглобяване според мен натоварването ще се разпредели върху повече навивки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 7 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2010 (Редактирано) При резбово съединение натоварването се разпределя между първите 10 навивки на резбата. Но това мен ако питаш е теоретично и то при първото сглобяване. При всяко следващо разглобяване и сглобяване според мен натоварването ще се разпредели върху повече навивки.Първите 3-4, 10 са много Пусни го през космоса и ще видиш !!! Редактирано 7 Ноември 2010 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване