Jump to content

Американско А4 1.8Т 170коня АМБ автомат


milarev

Recommended Posts

Мой познат има. Постоянно свети Check Engine заради лошо гориво, незатворена капачка на резервоара или някоя друга бъзикня. Просто са настроени за строгите екостандарти там. Иначе си е супер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам проблеми карам го само с 100 октана и съм мн доволен.Никой друг ли няма американка

Искам да попитам само американките ли са със АМБ двигател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти знаеш ли в америка с колко октана си карат колите? Незнам защо всички си мислите че там ги карат със самолетно гориво? Не се заяждам, но просто сте с погрешно впечатление. Аз съм бил в тая пуста Америка и масово бензина там е 79 , 81, 83 октана, но това означава че наистина е толкова и е с перфектно качество. А това че на твоя приятел му свети мисля че може да е именно от голямата разлика в октановото число.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега на моята 4-ка на капачката на резервоара ми пише 95 и 98 да се ползва, но след като сме в българия и тук бензина ни е калпав и аз съм работил на бензиностанция и знам с какво се зарежда в българия и затова аз слагам ромънски 100 октана и съм мн доволен. :hilezh: :hilezh: :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста хора начетени тук,независимо че не карат с този мотор можеш да си зададеш въпросити и да се молиш некой да ти отговори (шегувам се) :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октановото число в Щатите и Европа се отчита по различни скали, затова е и тазликата в цифрите!

Всеки, който малко се е интересувал, знае че в САЩ и Канада са най-строгите еко стандарти. Еталон е Калифорния. Затова и колите за там са с повече хардуеър и друг софтуеър. Става дума например за 2-ра ламбда сонда след катализатора за отчитане на ефективността му, система за проверка за течове в вакумната система и други, които тук стават задължителни при Евро 4 или 5. Там са от 1999-та. Затова такива коли са доста по-капризни, а и някой части са различни от тези на европейките. Имам наблюдения върху една А4 В5 и един Пасат В 5.5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не съм се интересувал от този факт и си мислех че октановото число е универсално т.е. навсякъде по света е една и съща размерност и означава едно и също, но не изключвам и да е така какво ти казваш. Но със сигурност знам че като съм зареждал на бензиностанцията ми слагаха бензин с октаново число 81 :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mотора за който говориш колега е ANB или AMB? ако е първия то има един колега с такъв.

Относно разликите за които говори по-горе колегата има право,че стндарта там е малко или много завишен спрямо европейските модели и оттам следва,че и колата е с малко по-различни компоненти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли такава колица и какво му е мнението за американките

Супер са. Всички екстри, по-запазени (ограничени са на 120-130mph). Надвишават европейските еконорми при идентични модели.

Различни брони (по Американски и Канадски стандарт), фарове.

По-висока застрахователна стойност.

Mотора за който говориш колега е ANB или AMB?

ANB се монтира само в Европа, на Пасат, А4 Б5 и А6 Ц5.

AMB е на А4 Б6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли такава колица и какво му е мнението за американките

От 5 год карам такава А4 1.8Т quatro Avant 2001 мотор AWM 170 hp по SAE, което е малко повече от DIN.

Колата беше доста ниска за нашите скапани пътища понеже е спортно окачване и се наложи да я повдигна около 5 см. Колата ми е подарък от зета, който е германец и живее в Амарика, но не признава нищо друго освен германското, в което е прав но не съвсем. И така след като изтече гаранцията ми я подари.Сега иска да ми даде Q7 4.2, но не ми е по стандарта.

Относно бензина - в САЩ го мерят R+M/2, т.е research + motor method/2. От тук идва разликата в октаните.

Колата си върви добре с нащия 93 без да я зоря. Разхода е висок средно 10/100, на магистрала 8, градско 12.

Сменил съм показанията на разходомера от mpg на L/100, както и температурите на С.

В началото почна да дава check engine и ходих неколкократно до АУДИ и VW сервизите Варна, но и те не са много наясно - даваха противоречиви диагнози без резултат. Наложи се да си купя кабел сега сам се оправям.

Най сериозен проблем бе MAF. Нложи се да си купя от ебей. Основните светвания на check engine се оказаха пропукани щлангове от системата за следене на екологията - маса маркучета и клапанчета - смених маркучетата профилактично и сега е ок. Другд което съм сменял е една бобина и пластмасов тройник за отоплението - беше се скапала пластмасата, голяма мъка е смяната.

Това е в общи линии.Ще серадвам да споделяме преживявания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега моята е АМБ двигател и досега съм нямал проблем нещо коетго да ми светва и да ми дава грешки моята е 2004г а за окачването с това спортно окачване е мн стабилна и не е чак толкова ниска но все пак е по ниска от нормалното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A по мотора има ли разлики свързани с обслужването ? Някакви проблеми с частите ?

Проблем имах и то голям с мултитроника сменях скоросната кутия с чисто нова!!!!

Но само това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти знаеш ли в америка с колко октана си карат колите? Незнам защо всички си мислите че там ги карат със самолетно гориво? Не се заяждам, но просто сте с погрешно впечатление. Аз съм бил в тая пуста Америка и масово бензина там е 79 , 81, 83 октана, но това означава че наистина е толкова и е с перфектно качество. А това че на твоя приятел му свети мисля че може да е именно от голямата разлика в октановото число.

Само да се вметна за бензина...като ти кажат в сащ че октановото число което сипват е 91...сложи 10 отгоре и си на октановия еквивалент дето сипвате в БГ.

Иначе автора на темата ме пита на лично, ма аз ше му кажа на публично :) щото може и на някой друг да потрябва. Навигация нямам на моята и не съм си плъгвал телефона към колоните, така че не знам става ли и как. Копчетата като почнеш да ги натискаш най-лесно ще разбереш за кво са :) и тия долу на вратата са ме мързи да гледам, ма едното е за багажника...а другото е за алармата - ако колата ти я прекарват на платформа и си я заключил натискаш тва копче и алармата няма да се влючи като се поклаща от дупките докато се вози на платформата=тва копче да не ти се налага да го ползваш, освен ако не караш колата на платформа до някоя писта в германия за трак дей :flipoff:

Твойта кола има един недостатък и той се казва Мултитроник...който и квото да ми говори за тея скорости...преди време на колегата Райно му бях пуснал поне 5 линка към теми от американски форуМ(забележи само от 1 форум, не съм гледал в други) за това как са много малко тея които са доживяли да видат повече от 60к мили без ремонт. Е ако ти вече си преболедувал тая чума....от опит знам че Мултитроника е голям кеф, макар че в БГ лично аз бих карал само ръчка :)

п.с Мани са..не ми обяснявайте заядлиците, как у БГ вече трафика бил като тука и тва било дет вика един мой приятел, "штото у сф светофарите ебавали движението" то тука нема светофари сигурно :)

Редактирано от hristaki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подробно за октана на бензина в Европа и САЩ: http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

Препоръката на производителя е минимум 91AKI=95RON, безоловен. Допуска се и 87AKI, което в Европа е 91RON, но има понижение на мощността.

Дали в България 95 отговаря на 95 RON - предполагам, че понякога, на някои бензиностанции - ДА.

Според легендата ОМВ 100 се кара от Автстрия и е 100 октана, което в САЩ е ~96 по AKI.

Навигация нямам и аз, но са ми боднали един компас на огледалото. Сигурно в пустинята е много полезно :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Аз нямам проблеми карам го само с 100 октана и съм мн доволен.Никой друг ли няма американка

Искам да попитам само американките ли са със АМБ двигател

Има и коли с двигател AWM-125KW, колата е супер пълна с екстри, моята е 2001, бобината е различна с тази на европейската, но се намита в оторизираните сервизи-78лв :)

Като цяло съм доволен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...