David Публикувано 19 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 (Редактирано) Така проблем се състой в следното парното започва да духа топло, когато колата е над 3000 оборота, като паднат оборотите пак става хладно :|Колата е ауди 80 1.8S карбуратор(бензин-газ). Къде да търся проблема ? Редактирано 19 Ноември 2010 от David Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 Така проблем се състой в следното парното започва да духа топло, когато колата е над 3000 оборота, като паднат оборотите пак става хладно :|Колата е ауди 80 1.8S карбуратор(бензин-газ). Къде да търся проблема ?Водната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
David Публикувано 19 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 Преди 25 000 хил е сменях . Други идеи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 19 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2010 Позапушено радиаторче! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен Янев Публикувано 20 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 Помпата да е сдала багажа отново?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 20 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 Клапата за топло студено, е издухала дунапрена. При старото ми б3 беше така абсолютно същото правеше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 20 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 Така проблем се състой в следното парното започва да духа топло, когато колата е над 3000 оборота, като паднат оборотите пак става хладно :|Колата е ауди 80 1.8S карбуратор(бензин-газ). Къде да търся проблема ?Как ти е свързан изпарителя? Предполагам са прекъснати, входния и изходния маркуч към радиоторчето за парното. Изпарителя, последователно на изходния маркуч ли е свързан или паралелно на радиаторчето ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 20 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 Виж нивото на охладителната течност!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
David Публикувано 20 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 Колата си загравя както трябва, мисля че не е помпата. Не разбирам за какъв дунапрен говорите. Колата в момента я карам на бензин, защото мембраните на изпарителят издадоха багажа не иска да държи оборори на свободна. А за течността да днес видях че е намаляла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilchev.1971 Публикувано 20 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 от клапите е.Трябва да им направиш профилактика /облепяне с подходящ материал/ .Потърси такава тема там ще ти стане ясно всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kamikatzeto Публикувано 20 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 (Редактирано) Според мен е от клапите, преди 2 дена си направих моите клапи и сега колата има парно като руска П.С. и моята е 1.8 С Редактирано 20 Ноември 2010 от kamikatzeto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
David Публикувано 20 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2010 (Редактирано) Когато колата е стигнала 90 градуса и я карам из града ест. не минавам 3000 оборота и нямам парно , но в момента в който застана на едно място и подам газ над 3000 парното може да ми стопи ръцете . Явно ще трябва майстор. Някой да ми препоръча читав в София, че съм студент и не знам кой какъв е :| Редактирано 20 Ноември 2010 от David Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 А доля ли си водичка в системата по норма ?????????????????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 80 b3 1.8 Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 (Редактирано) Така проблем се състой в следното парното започва да духа топло, когато колата е над 3000 оборота, като паднат оборотите пак става хладно :|Колата е ауди 80 1.8S карбуратор(бензин-газ). Къде да търся проблема ?незнам и аз имам доста сходен проблем само че при мен парното се включва само от последните две степени на врътката апак тази дето е да си правиш колко студено и топло да духа нещо май е превъртяна незнам как и кога но вече не може да се варти до край и сега доста трудно се затопля ако някои от колегите има опит с нещо подобно ще се радвам да го сподели . УСПЕХ Редактирано 21 Ноември 2010 от audi 80 b3 1.8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 Изваждаш си CD то или касетофона разкачаш му всички кабелаци за да не ти пречат вкарваш си ръката там където е врътката за топло студено и пробваш да я завъртиш има едно зъбно колело сигурно са му счупени зъбците.Палиш и като го въртиш все на някаъде ще почне да духа топло но ест да ти е загряла и колата.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gaf4e Публикувано 18 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2011 Смени си радиаторчето и си патрон, имаш парно след 3000 об. защото повечето магистрали са запушени и няма добър топлообмен, Поздрави!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 18 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2011 Колегата , може и да си е решил проблема вече , все пак е пуснал темата преди година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване