Jump to content

Проблем с парно


David

Recommended Posts

Така проблем се състой в следното парното започва да духа топло, когато колата е над 3000 оборота, като паднат оборотите пак става хладно :|

Колата е ауди 80 1.8S карбуратор(бензин-газ). Къде да търся проблема ?

Редактирано от David
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така проблем се състой в следното парното започва да духа топло, когато колата е над 3000 оборота, като паднат оборотите пак става хладно :|

Колата е ауди 80 1.8S карбуратор(бензин-газ). Къде да търся проблема ?

Водната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така проблем се състой в следното парното започва да духа топло, когато колата е над 3000 оборота, като паднат оборотите пак става хладно :|

Колата е ауди 80 1.8S карбуратор(бензин-газ). Къде да търся проблема ?

Как ти е свързан изпарителя? Предполагам са прекъснати, входния и изходния маркуч към радиоторчето за парното. Изпарителя, последователно на изходния маркуч ли е свързан или паралелно на радиаторчето ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си загравя както трябва, мисля че не е помпата. Не разбирам за какъв дунапрен говорите. Колата в момента я карам на бензин, защото мембраните на изпарителят издадоха багажа не иска да държи оборори на свободна. А за течността да днес видях че е намаляла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е от клапите, преди 2 дена си направих моите клапи и сега колата има парно като руска :rolleyes:

П.С. и моята е 1.8 С

Редактирано от kamikatzeto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата е стигнала 90 градуса и я карам из града ест. не минавам 3000 оборота и нямам парно , но в момента в който застана на едно място и подам газ над 3000 парното може да ми стопи ръцете :steinigung:. Явно ще трябва майстор. Някой да ми препоръча читав в София, че съм студент и не знам кой какъв е :|

Редактирано от David
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така проблем се състой в следното парното започва да духа топло, когато колата е над 3000 оборота, като паднат оборотите пак става хладно :|

Колата е ауди 80 1.8S карбуратор(бензин-газ). Къде да търся проблема ?

незнам и аз имам доста сходен проблем само че при мен парното се включва само от последните две степени на врътката апак тази дето е да си правиш колко студено и топло да духа нещо май е превъртяна незнам как и кога но вече не може да се варти до край и сега доста трудно се затопля ако някои от колегите има опит с нещо подобно ще се радвам да го сподели :eusa_naughty: . УСПЕХ

Редактирано от audi 80 b3 1.8
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изваждаш си CD то или касетофона разкачаш му всички кабелаци за да не ти пречат вкарваш си ръката там където е врътката за топло студено и пробваш да я завъртиш има едно зъбно колело сигурно са му счупени зъбците.Палиш и като го въртиш все на някаъде ще почне да духа топло но ест да ти е загряла и колата.Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Смени си радиаторчето и си патрон, имаш парно след 3000 об. защото повечето магистрали са запушени и няма добър топлообмен,

Поздрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...