Smokas Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 Здравейте колеги, колата е обслужена преди има няма 5к км - ролки, ремъци, обтегачи, масло, филтри. Около 1000лв ми излезна това обслужване, а аз като ремонти съм сменил, хид. рейка, мека връзка, маркуч за високо налягане на хидравликата и термостат, това е всичко. Колата още не е направила година от както е имам (След седмица) и съм и навъртял почти 10к км за този период, което е нищо.Афтърмаркет по колата са джантите, фаровете и цд-то нищо друго не е пипано. Ся ще кажете ти си луд не си я карал още година, а искаш да я махаш и т.н. Ама на мене ми омръзва супер бързо всичко и така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ramdar Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 Бързо ти е омръзнала.Не малко пари си дал по нея,остава ти само съединител и предница и тя става чисто нова!сори за оф-а - незнам кви са ти точно намеренията,но ми се струва нормално да си я караш 2-3 години пък тогава да мислиш за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 (Редактирано) Много се извинявам за оффа, знам колко е лошо обаче искам да попитам:Как така за обслужване си дал 1000 лева ?? Тея сервизи стаха баси измекярите, верно криза ала-бала ама това си е чисто кощунство.Не съм гледал колко струват сега каляските ни обаче предполагам си знаеш, че като е продадеш ще си мнооого назад във всички случай. Редактирано 5 Декември 2010 от Lex_Luthor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yordan Ichev Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 Кофти работа си е да я продаваш, след като си я оправил, този ремонт направо го подаряваш на следващия собствеик. За повече от 5,5-6к едва ли ще мине, като гледам пазара сега... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smokas Публикувано 5 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 (Редактирано) Ами частите (Всички ролки и ремъци) + труда платих близо 650-60лв нещо такова, а преди това обтегача на пистовия ремък бях сменил 100лв, ремъка 15-20лв някаде, масло и филтри, маслен, въздушни, горивен и станаха близо 1000лвЗабравих да кажа, че смених и свещите, както и катализатора замених с гърне. Абсолютно нищо друго не е барано. Последно като ходих на стенд за реглаж ми казаха че имам някаква биалетка която е тръгнала, ама отклонението било много малко и било рано за смяна. Като цяло съм вкарал доста пари и на мен ми е малко болно да я продам.Ако трябва да съм откровен, яд ме е че не си вземах 1.8Т, а сега ме е обхванала някаква бмв треска, ама вземах да се замислям дали няма да збъркам. Искам повече вървеж Ако бях си вземал 1.8Т едва ли щях да се замислям за продаване Редактирано 5 Декември 2010 от Smokas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 6 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2010 колега на тази кола мисля че ако и вземеш 4000 лв ще си късметлия годината е стара незнам не че не изглежда спретната просто както и да погледнем пазарът след нова година още надолу с една година всичко зависи от това какаво пари ти е стъпила колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 6 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2010 Пускаш я за 5 примерно и започваш да сваляш. След 2 месеца ако я продадеш ще си стигнал реалната цена Аз за такава повече от 4000 не бих дал. Един колега продава вече месец неговата АДР комби 98-ма за 4500. Самите коли вече са на години, а лошото е че на А4 за разлика от Б4 им личат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване