pepito17 Публикувано 25 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 (Редактирано) Здравейте колеги и Весела коледа!!Днес сутринта колата не запали, давам контакт ток има и при следващо положение на стартер не върти изобщо и нищо несе чува. С Бутане колата запали веднага , поработи ,загря и като загасих същото...Въпроса ми е имали някакво реле за проверка или бушон или си е заминал стартера.Благодаря Ви предватително! Редактирано 25 Декември 2010 от pepito17 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smaxnatiq Публикувано 25 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 Виж си таралежката на ключалката да не е дала фира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepito17 Публикувано 25 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 Виж си таралежката на ключалката да не е дала фира.Мислех си , но незанм откъде да разглобя ключалката,другото дето си мисля е да дам + директно на стартера ама нямам никакъв достъп до там ,лягах отдолу -нищо не се вижда. Та ако знаеш как се сваля ключалака моля обясни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 25 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 Чакай те бе колеги!!! Защо първо не тръгнем от най-лесното? Първо взимаш пробна лампа, откачаш тънкото кабелче на стартера и караш някой да даде положение "стартер". Ако лампата свети значи инс. на колата е 6. После внимателно окъсяваш малкото кабелче с "дебелия +(горния)" ако стартера не завърти значи сваляне и ремонт. Ако завърти после ще помагам с нови идеи.....положението ще се усложни. ПП - Само като идея удари с нещо стартера няколко пъти, може да тръгне за малък период от време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 25 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 Ако клемореда (таралежката) беше фира, най-верочтно нямаше да запали и с бутане... или на изваден ключ колата остава на контакт.Тествай стартера както ти препоръчка колегата по-горе, ако не е ревизиран стартера в последните 10 години всичко е възможно - четки, лагерчета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepito17 Публикувано 25 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 Чакай те бе колеги!!! Защо първо не тръгнем от най-лесното? Първо взимаш пробна лампа, откачаш тънкото кабелче на стартера и караш някой да даде положение "стартер". Ако лампата свети значи инс. на колата е 6. После внимателно окъсяваш малкото кабелче с "дебелия +(горния)" ако стартера не завърти значи сваляне и ремонт. Ако завърти после ще помагам с нови идеи.....положението ще се усложни. ПП - Само като идея удари с нещо стартера няколко пъти, може да тръгне за малък период от време.Благодаря много за помощаи идеите , днес се опитах да го ударя но не мога да стигна до него , придвижих се с бутане - така колата пали, утре ще му мисля отново, ако успея ще дам накъсо двата кабела на стартера както казваш да видя дали ще врътне ......утре ще ви информирам как се развиха нещата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepito17 Публикувано 27 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2010 (Редактирано) Да Благодаря на колегите за съветите!!! Днес колата вече пали, оказаха се четките на ел.мотора (стартера).Направо се бяха разпаднали . Редактирано 27 Декември 2010 от pepito17 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts