Jump to content

Специална подготовка за -20 градуса в понеделник?


KickBull

Recommended Posts

Eeeeeeee. Естествено, че с парафин си е по-тънко. Даже съм чувал, че е по-ефикасно и не се налага да го правиш толкова често.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се за едно нещо по акумулаторите което е прочетено, логично дори пробвано от мен (с неясен ефект), но досадно за изпълнение.

Идеята е преди завъртане на стартера да се включи за 10-15 секунди някакъв мощен консуматор. Например фарове и/или нагреватели за да се създаде умерена консумация от която плочите на акумулатора да се стоплят. Тови ги предпазвало (донякъде) от шока при захранване на стартера (тока достига до 800 Ампера в първия момент). Това е във сила най-много при минусови температури. Дали действа? :)

Във всеки случай ми се струва че не вреди. При Ауди се получава малко автоматично ако са включени разни консуматори (нагреватели) като дадеш на контакт всичко грее (май) а като завъртиш стартер реле спира консумацията на другите неща. Така че ако са включени много неща е достатъчно да се задържи на контакт желаното време преди да се задейства стартера.

Днес 25.01 изрових едно филе в което е указано точно как се прави (цитат):

Това става, като фаровете се включат няколко пъти по за 3 секунди (с 3-секундни паузи между включванията). Така електролитът, който при ниска температура има много слаба токопроводимост, се затопля.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това съм го чувал и аз и го правех докато карах полото и да ти кажа не знам дали не беше внушение, но сутрин стартера въртеше по енергично когато го правех това с фаровете, странно наистина, но пък май е истина, поне аз така си мисля. :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...