arik21kosi Публикувано 21 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 вартя на стартер по десетина секунди преди да запали,сменени са свещи,кабели и бензинова помпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 21 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 и при мен така се получава но странното е че когато е студен двигателя пали само като пипна ключа а след като покарам известно време и я оставя за 1-2 часа трудно пали... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arik21kosi Публикувано 21 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 примен и топла и студена все така трудно пали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 21 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 Бих проверил първо температурния датчик.Иво Динков е твоят човек. :bia: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 21 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 примен и топла и студена все така трудно палиПри теб колега е възможно от бензиновия регулатор,ако капе е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arik21kosi Публикувано 22 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 имам чувството че смуче въздух,това възможноли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 22 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 Дам, точно смотания регулатор на налягането беше причината за такива драми при мен.Особеното на помпата е, че тя няма възвратен клапан отделно, а вграден в нея. Той държи 2 бара налягане по системата.В регулатора на налягането пък има още един клапан, който държи 4- 4,2 бара налягане на рейката преди дюзите.При сменена помпа ако след 12+ часов престой след даване 2-3 пъти през 15 секунди на контакт колата пали безпроблемно, клапана в регулатора на налягането е. Има го само Бош- овски за 150- 180лв.И акумулатора рябва да е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arik21kosi Публикувано 22 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 а трябва ли да има бензин в маркуча които влиза в регулатора,защото примен има? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arik21kosi Публикувано 22 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 относно акомулатора днес купих 80ah 640a стартов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 22 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 а трябва ли да има бензин в маркуча които влиза в регулатора,защото примен има?Не ,мъркуча идва от смукателните колектори който създава вакум ,колкото повече даваш газ толкова повече намалява бензина който се връща в резервоара.Ако си от София, имам мисля такъв клапан за проба.Провери си и температурния датчик под датчика на хол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arik21kosi Публикувано 22 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 сажелявам но в момента сам в италия,исе опитвам са да реша проблема.Нямам доверие на тукашните маистори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване