topei4o Публикувано 5 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2011 здравеите на вс. четох доста за тази диагностика но искам и вие да дадете мнение дали е добро уредчето или е само набутване на пари?mScopeAвтодиагностикаИмащи връзка:Цена: 450лвАвтодиагностика с осцилоскопОписание mScope e система, състояща се от програма на български, която е инсталирана на персонален компютър и външно устройство с USB връзка към компютъра. По същество това е двуканален цифров запомнящ USB осцилоскоп. Работата с mScope е лесна и бърза. Само трябва са се избере типа на датчика или коя запалителна система е необходимо да се тества и програмата автоматично ще направи необходимите за това измерване настройки и ще предостави пълна информация по какъв начин трябва да се свърже осцилоскопа. Важно е да се отбележи, че mScope е така също високо ефективен автомобилен мотортестер. Той е специално създаден за тест и анализ на автомобилни запалителни системи. В програмата са предвидени специални режими за измерване на първичната и вторичната вериги на запалването при бензинови двигатели. Осцилограмите на запалването се изобразяват във вид на парад на цилиндрите. Този осцилоскоп може да се ползва както за тест на системи с механичен дистрибутор така и за DIS запалване.Какво е типично за този модел?• Добре проектирана, надеждна, ниско шумяща електронна схема;• 100% пре-тригер от текущо избрания обхват;• Записва поредица от последните 200 екрана на текущото измерване и записаните поредици могат по всяко време да се отварят на екрана за преглед;• Дава се възможност на потребителя сам да добавя свои примерни осцилограми към базата с данни на програмата, посредством записване само на един екран към програмната база. Името на записа се задава от потребителя и може да бъде както на латиница така и на кирилица. Потребителските записи могат да се изтрият при желание;• Вградените в програмата примерни осцилограми така също и собственоръчно направените примерни записи могат да се отварят в отделен екран и да се сравняват с работния екран от моментното измерване;• Програмата включва обширна база данни за сравнение на получените сигнали и помощна система за работа с нея;• Малкия размер на този осцилоскоп го прави много подходящ за мобилни приложения. ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСИТИКИСигнални входа2Вход за външна синхронизация1 (за синхронизация по 1-и цилиндър)Входни параметри1 Mohm в паралел с 30 pFВходни обхвати (пълна скала)±0.5V; ±1V; ±2V; ±5V; ±10V; ±15VЗащита±300VВръзка с компютърUSB 2.0ЗахранванеОт USB портаВертикална чувствителност10 битаЧестотна лентаDC до100 kHzМакс .честота на цифроване1 Mega Samples/ sec Основни тригериАвтоматична, Единична, БезСпециални тригериНарастващ фронт, Падащ фронт, Hold-offРазмери85mm x 45mm x 120mm Типични приложенияОсновното предназначение на mScope е универсален осцилоскоп по напрежение. Той е универсален инструмент и не е привързан към марка или модел автомобил. Проектиран е с отлични възможности за тест на всички видове датчици, които се използват при съвременните автомобили.mScope е така също високо ефективен автомобилен мотортестер. Той е специално създаден за тест и анализ на автомобилни запалителни системи. Осцилограмите на запалването се изобразяват във вид на парад на цилиндрите. Този осцилоскоп може да се ползва за тест на системи с механичен дистрибутор, DIS запалване и директно запалване.С помощта на допълнителните приставки и сонди mScope се използва и за:• Визуализация и измерване на тока в електрическата верига;• Измерването на управляващите сигнали към инжекторите чрез затихвател 10:1;• Измерване на сигнала в първичната верига на запалването чрез затихвател 20:1;• Измерване на сигнала във вторичната верига на запалването.С него може да се записват резултатите от всички измервания за по-късен анализ или за създаване на база данни с характерни неизправности.Изисквания към компютъра:Операционни системи:За да се работи с mScope трябва да се използва произволен стационарен PC или лаптоп със следните минимални параметри:• Процесор - 1 GHz Pentium III, или еквивалент• Памет - 128 MB (XP)• Свободно пространство на твърдия диск – 700MB• ВАЖНО! USB 2.0? съвместим порт 32-битови системи Microsoft Windows• Microsoft Windows 2000 with SP3• Microsoft Windows XP Home Edition with SP2• Microsoft Windows XP Professional with SP2• Microsoft Windows Vista• Microsoft Windows 7На компютъра на който ще бъде инсталирана програмата задължително предварително трябва да бъдат инсталирани следните програми:? .NET Framework 2.0 Redistributable или по-нова версия. Тя се намира на предоставеното CD. Ако се използва Windows Vista и Windows 7, NET Framework е вградена в операционната система и няма нужда да се инсталира отделно.? Acrobat Reader version 5.0 или по-нова.Забележка: За да работи mScope програмата, предварително трябва да са инсталирани коректно USB драйвърите на устройството. В комплекта:• mScope – основно устройство;• Универсални сонди – 2 бр.;• USB кабел;• Инсталационно CD с програмата. Гаранция:• Продукцията ни се тества 100% преди да бъде предоставена на крайния потребител.• Всяка купена от нас mScope система е с пълна гаранция от 1 година. Абсолютно всички дефекти по време на този период се отстраняват безплатно. Транспортните разходи по тяхното отстраняване са за сметка на клиента.• Всяка купена от нас mScope система има пълна след гаранционна поддръжка. Стойността на ремонта и транспортните разходи след изтичане на гаранцията са за сметка на клиента.• Работната програма никога не спира да работи след изтичане на определен срок. Тя може да бъде инсталирана и използвана на повече от един компютър.• Версията на програмата не е окончателна. Всяка нова версия на програмата, която работи с този модел осцилоскоп може да се изтегля свободно от нашите потребители от раздел Архиви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 5 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2011 "Основното предназначение на mScope е универсален осцилоскоп по напрежение. Той е универсален инструмент и не е привързан към марка или модел автомобил."мисля че това изречение е най-изчерпателния отговор. ще си имаш осцилоскоп, но с него няма да си направиш колата-повярвай ми. спести си парите.по-добре си купи ВАГ-КОМ за 150-ина лв. с него поне ще можеш да си триеш грешките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topei4o Публикувано 5 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2011 vag 812.4 имам но ми трябва и още някои уред който да може да ми предостави бърз отговор за другите коли.някаква алтернатива която може да ми е отполза да предложите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 5 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2011 100 килохерцов осцилоскоп за 450 лв не е чудо на техниката. За подобна пара може да си вземеш истински Тектроникс втора ръка на 50 Мегахерца. Стига да знаеш какво да го правиш де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topei4o Публикувано 6 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Ок за Тектроникс но колегата по горе пишеше че с него няма да може да се оправят коли а на мен точно за коли ми трябва. Точно за това пуснах темата за да недавам пари на вятара за излишни щуротии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 може ли да попитам къде се намира буксата за осцилоскопа ,че от 2 дни я търся безуспешно ,но ако я намеря и аз ще си купя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Осцилоскоп може да се напъха във всяка букса. Но не дават МАЙСТОРИ към тия осцилоскопи. А пусто някой трябва да им разбира. Не е като да натиснеш 2 копчета и да вземеш 20 кинта за "чистене на грешки". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Не ти трябва. Аз преди 15 год. си сложих програма за обработка на звук, и през входа за микрофон с делител и оптрон за развръзка вкарвах всички тези по-горни сигнали. Полза от това обаче няма голяма.Ще дам и пример. Във Варна има един бивш преподавател от ВМЕИ Варна на име Кожухаров. Преди 8 години горе-долу реших да се запозная с него. Отивам със свръзката си, а той гледа едно Рено 19, което само вдига и сваля обороти, тества, закачил и осцилоскоп и изглежда сериозен. Каза, че 2 дена го мъчи и пита за мнение. Казах му, че ламбда сондата е дала фира. Изгледа ме и невярващо закачи не мултицет, а осцилоскопа си да гледа сигнал. Такъв естествено нямаше. Та мнението ми е, че на 1 година осцилоскоп трябва не повече от 1-2 пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topei4o Публикувано 6 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 добреде за ламбда мога и с мултицет а за другите датчици по колите пример температурен,стъпково моторче,и т.н. как да ги проверявам? понеже имам малко сервизче в Своге и досега поне с vag 812.4 се оправям с колите,но за по старите голфчета немога да видя живите данни и затава се разтърсих из нета за нещо което ще ми помогне в диагностицирането.Но като гледам маи осцилоскопа няма да е отполза . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Ако не знаеш как се мери температурен датчик, по -добре се насочи към нещо друго. Осцилоскопа го забрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topei4o Публикувано 6 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 добреде човек се учи цял живот. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Така е. Старите коли се правят лесно и без тестер. На диагностика излизат максимум 10 параметъра. Същите може да се проверят и с уред. Има принципи, които знаеш ли ги, няма да сбъркашс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topei4o Публикувано 6 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 а новите коли които неса vag като опел, пежо и т.н. само с програми за всяка поотделно ли стават да се диагностицират.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Да. Има китайски тестери, универсални, четат почти всичко, дават и осцилоскопна характеристика на посочените сигнали. Струват обаче по 3 бона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topei4o Публикувано 6 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 3 бона няма да дам но до 1 ще прежаля за някакъв уред които да ми варши работа обаче.даите предложение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 колега без да се обиждаш ще ти задам няколко въпроса.дали ще отговаряш във форума или ще си отговориш сам на себе си е твоя работа.можеш ли да работиш със осцилоскоп, можеш ли да разчиташ осцилограми на разни датчици да речем, можеш ли да разпознаеш правилен от неправилен сигнал на определен датчик и т.н. да не отегчавам колегитесамия факт че задаваш въпрос дали ти трябва осцилоскоп ме навежда на мисълта че ти не знаеш каква работа можеш да си свършиш с него. затова те съветвам да инвестираш парите си в друг инструмент който може да ти е от полза. надявам се че не бъркаш осцилоскоп със кодочетец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topei4o Публикувано 6 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 знам много добре какво е и как работи а за осцилограмите на датчиците ги има в няколко програми 1 пример Autodata. в нея има диаграми и ги сравняваш а и говорих и с продавача на осцилоскопа и заедно с него има около 200 диарами на датчци заедно с него.Аз лично несъм работил с такъв уред и затова питам за да разбера дали е добра покупка или пари навятъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 В тази работа се искат много знания и опит. Сляпо гледане на характеристики, без познаването на методите на изследване не води до положителни резултати. Майстор означава от много възможности да избереш една - правилната, а не на безразборната смяна на датчици с цел налучване на проблема. Ами ако ти докарам примерно Файтон 5,0 с ниска ефективност на спирачките? И същото е с активно серво с компютърно управление ? Там няма помощ нито в Етка, нито Елза, нито Аутодата. Оставаш сам с мислите си. Примери много. Няма да ми стигне вечерта да ги измислим. Успех все пак, всеки започва отнякъде и ти също. И ние сме имали старт в живота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 (Редактирано) Със сигурност VAG COM-a ще свърши повече работа от осцилоскопа при диагностика. Още повече ,че програмата дава и необходимите осцилограми. Тази тема ми прилича повече на реклама и зарибяване за осцилоскопа отколкото на някакво питане.......! ....а пък и колегата по-горе е прав - на тези пари такъв слаб осцилоскоп 100 KHz е безумие .Тези дни гледах в ebay-я подобни китайски осцилоскопи - излизат около 40-50 лв. с такива характеристики. Ако го интересува някой мога да дам и линк. Редактирано 6 Февруари 2011 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 (Редактирано) Ако става въпрос за истински осцилоскоп - RIGOL 50 Mhz.Много приятна машина. Намира се за 840лв с ДДС в София на склад. Редактирано 6 Февруари 2011 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване