Jump to content

ПОМАГАЙТЕ- няма ток до свещите и пуши


vanco1

Recommended Posts

здравейте приятели :hilezh:

Имам следният проблем и не мога да установя от какво е:

Шпонката на коляновия вал превъртя,понеже някой маистор не е затегнал болта,които е на коляновия вал.От това превуртане на шпонката,ремакът прехвърли 4-ри зъба,изкриви клапаните и прецака маслените повдигачи.

Взехме отворихме двигателя и сменихме:шпонката на коляновия вал,зъбното колело,което е след шпонката,напаснахме клапаните,сменихме маслените повдигачи,гарнитурата на главата,ремаците и ролките.Събрахме двигатела и от няколко въртеня на стартера той запали без проблем.Оставихме колата да загрее за да я обезвъдушим,но тя не отвори големият круг,което доведе до смяна и на термостата,които е отдоло на двигателя.след неговата смяна,колата не искаше да запали.Отвихме подгревателните свеши,и видяхме,че няма ток до тях.В последствие извадих буксата на датчика които влиза в маркуча за водата,които се намира между двигателя и купето/зад разпределителният вал/и ток до свещите дойде.Пак с муки колата запали,но започна да пуши яко и меришеше на неизгоряла нафта,а оборотите и седят на 1200 постоянно.Излязох да я пробвам и установих,че на няколко пъти/не винаги/ като и подам газ на 5-та,оборотомера стига до 2000об. ,а от аспуха пуши,така че отзад ништо не се вижда, а колата не се ускорява,и трябва да вурна гаста и да подам пак и се оправя, а разхода и е доста голям/от 5.5 скочи на 8.5-9/.Какво може да е станала,че тази букса да прекъсва тока до свещите и възмойно ли е да сме объркали някоя друга букса за компютъра.Защо така и чезне гаста когато е на скорост?.защо се овеличи тилкова разхода и мерише на неизгоряла нафта.казаха ми че тази букса има няколко функции:да регулира оборотите,да неподгрява свещите,когато е топул двигателя и да регулира подаването на гориво-Вярни ли е?Помагаите колеги.Колата я купих преди месец и полувина и вече сум се отчаял от нея.

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

Редактирано от vanco1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгревните свещи работят при температури по-ниски от + 5 градуса (или 7, не съм много сигурен). Ако температурата е по-висока, ток не се подава. Ако извадиш буксата от датчика на температурата на антифриза, ЕКУто няма отде да знае каква ти е температурата и по подразбиране тръгва като за студено. Затова и като се извади буксата свещите трябва да греят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгревните свещи работят при температури по-ниски от + 5 градуса (или 7, не съм много сигурен). Ако температурата е по-висока, ток не се подава. Ако извадиш буксата от датчика на температурата на антифриза, ЕКУто няма отде да знае каква ти е температурата и по подразбиране тръгва като за студено. Затова и като се извади буксата свещите трябва да греят.

да но моите не греят.А пушенето от какжо идва и това 4е колата е на скорост а само пу6и без да ускорява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали каза, че след като откчачиш кабела от датчика, почват да греят? Ако след обратното му закачане НЕ греят, то логиката сочи, че има кахър с датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от четеното разбрах, че е загряла колата и след това е нормално да не се включват повече свещите.

Повече ми прилича да не е добре зацепен ангренажния ремък.

Провери как е центровката с компютър. Така ще разбереш дали помпата е правилно зацепена. Но за колянов и разпределителен ще трябва да провериш с гледане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от четеното разбрах, че е загряла колата и след това е нормално да не се включват повече свещите.

Повече ми прилича да не е добре зацепен ангренажния ремък.

Провери как е центровката с компютър. Така ще разбереш дали помпата е правилно зацепена. Но за колянов и разпределителен ще трябва да провериш с гледане.

ремъците са нови,смених ги след като я отворих.свещите видях че не греят след като ги отвуртях и дадох на маса и колата бе6е изстинала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ремъците са нови,смених ги след като я отворих.свещите видях че не греят след като ги отвуртях и дадох на маса и колата бе6е изстинала

Каква маса, не разбирам какво правиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква маса, не разбирам какво правиш.

за да пробвам свещите,корпуса им се допира до корпуса на джигатела за маса и се дава на контакт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста сериозен подход, за да се замести мултицет. Не би ми хрумнало, затова не разбрах.

А вероятност свещта, с която тестваш да е изгоряла?

За ремъка - сигурен ли си, че ремъчната шайба е на същото място като преди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не съм видял,и все пак да питам за какво ауди иде реч?Общо казано ми прилича на неправилно зацепване!Остави ги тия свещи,мотор(тди) в добро здраве пали без подгрев дори при -5.Провери и за въздух в горивната система!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста сериозен подход, за да се замести мултицет. Не би ми хрумнало, затова не разбрах.

А вероятност свещта, с която тестваш да е изгоряла?

...

Ако е изгоряла, едва ли ще стопли след откачането на температурния датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако работиш както пишеш, късмет е че сте запалили.

остави свещите и си оправи центровката на помпата.всички чакаме да чуем каква е колата.това е дефект на 2,5 тди 115 и 140коня .

имате голямо закъснение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че му е 1Z, като че ли в друга тема четох.

За дефект имаш впредвид шпонката на коляновия вал ли? Доколкото съм чел 1З е по-зле, АФН ги прави същите мизерии. И аз се чудя как не са направили една голяма правоъгълна гърбица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако работиш както пишеш, късмет е че сте запалили.

остави свещите и си оправи центровката на помпата.всички чакаме да чуем каква е колата.това е дефект на 2,5 тди 115 и 140коня .

имате голямо закъснение.

узказа се прав колега,закъснението на помпата беше много голямо.сега няма никакви проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както казваше дядо ми:пътя по който вървите, аз се връщам :respekt: .

за да направиш центровката както трябва ти трябва ваг-ком.всичко друго е налучкване.вземи си промени заглавието.надявам се , научи кога греят свещите с подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...