Jump to content

Въпрос за хидравликата


morbius

Recommended Posts

Здравейте колеги,от няколко дена забелязах,че когато завивам с волана в спряло състояние се чува виене.Въпроса ми е хидравличната помпа ли е трагнала да заминава или може и от друго да е?

Благодаря!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата е почнала да заминава! Лятото ми се случи, същите симптоми. Имам само един въпрос към теб: като въртиш волана на място при запален двигател, лесно ли се върти или се напрягаш малко? И ако се напрягаш, като дадеш малко гас по-лесно ли се движи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата е почнала да заминава! Лятото ми се случи, същите симптоми. Имам само един въпрос към теб: като въртиш волана на място при запален двигател, лесно ли се върти или се напрягаш малко? И ако се напрягаш, като дадеш малко гас по-лесно ли се движи?

Лесно се върти колега.

Колко време те изкара така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно се върти колега.

Колко време те изкара така?

При мен на място се въртеше трудно и трябваше да подавам леко гас! Имаше и леко свистене, което не ми се струваше нормално! Междудругото аз я купих така колата и я карах към 2 месеца, като в началото си мислех, че е нормално, но с времето проблема се задълбочаваше, пък и разхода много ми се вдигна! Отидох в сервиз, казаха, че е почнала да заминава, рециклираха ми я и до този момент е много добре! Ремонта излезе около 130лв., но имах и друг проблем-значи към 90-100лв., дано не стигаш дотам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега миналото лято имах същия проблем с "виенето",което в последствие стана стържене и беше толкова жестоко,че ме гледаха и от другите коли.Оказа се че са се счупили някакви клапанчета вътре в казанчето за хидравличната течност.Смениха казанчето и проблема се реши.Също така си спомням че избиваше малко течност през капачката на казанчето.Казанчето струваше 30лв,а смяната 12.50лв.Също така се оказа че съм бил и със кафявата течност,а трябва да е зелената,което едва ли е довело до моя проблем,но може пък и да има значение.Успех.

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време започна да вие и моята помпа- тихичко , но настоятелно. Викам "Айдеее, заминава си...и не само тя, ами и маркуча за високото"- щото съвсем леко започна отдолу да се омаслява. Смених превантивно старата течност ( жълтеникаво-кафява на цвят, предполагам от старост ) с оригинална зелена от Ауди, обаче никакъв ефект...Волана и като преди се върти леко от край до край без засечка, обаче пак си ръмжи кат гладно полярно мече! Така си карах няколко месеца, дори свикнах с неприятния шум от към помпата. Докато един ден не налях над указаното ниво на казанчето...и се оправи! Изчезна досадното жужене, от тогава всичко утихна- сега само мотора чувам. Съвета ми е, опитай и ти същото преди да се впускаш в "дълбоки води"- сипи малко повече (над МАХ-а) хидравлична течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой знае ли колко струва нова помпа?

Ама защо си мислиш че е помпа,не прочете ли моя пост?И моята помпа виеше,но се оказа че вие заради пр**бано казанче.Иди да я видят и недей мисли за скъпи неща преди диагностика.

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така се оказа че съм бил и със кафявата течност,а трябва да е зелената,което едва ли е довело до моя проблем,но може пък и да има значение.Успех.

Има някакво значение, което и аз не мога да го разбера :hilezh: Също на нашите коли, трябва да се сипва само червен антифриз, а не син! Има някаква причина и ще съм страшно благодарен на колегата, който ме просвети!

Колега какъв ти беше другия проблем?

Скъсан маншон на дясна полуоска!

А някой знае ли колко струва нова помпа?

Мисля, че ми бяха казали цифра на 200лв., но ще те излъжа с точност! Дано не стигаш до там :hilezh:

Редактирано от Komandira
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой може ли да ми каже какво масло да търся?

Благодаря!!!

Колега пише го на казанчето G0020000

Има някакво значение, което и аз не мога да го разбера :dance: Също на нашите коли, трябва да се сипва само червен антифриз, а не син! Има някаква причина и ще съм страшно благодарен на колегата, който ме просвети!

За антифриза съм чувал че трябва да е G12 демек червен,защото другия разяждал някакви алуминиеви части по двигателя,даже ставаше дума за блока,други пък казват че нашия блок не е алуминиев.Но пак повтарям така съм чул,не зная дали е вярно.Аз съм на принципа че немския инженер го е измислил и щом е казал зелена(минерална) хидравлична течност,и червен антифриз(G12) сипвам зелена течност и червен антифриз.Някои хора жулят квото им падне и викат че няма грижи,но аз вярвам на Германчето :hilezh: Той проблема няма да се прояви веднага ми след 3-4 години примерно и тогава се прецакваш себе си или следващия собственик,и то що,щото като си ги купувал си взел дясното шишенце на рафта а не лявото.Тъпо е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...