Jump to content

Recommended Posts

Замислям се за покупка на такива гуми втора употреба 225 45 17 . Плюсовете ги знам , искам да разбера какви са минусите :

1. променя ли се возията ( става ли по-твърда) ?

2. променя ли се разхода ?

3. товари ли се окачването ?

4. с колко е по-тежка от нормалната ?

От опит знам че при по-нископрофилните RFT след няколкократен монтаж-демонтаж борда на гумата където ляга в джантата се наранява и гумата започва да издиша периодично , затова смятам да не ги демонтирам . Карал съм кола с такива но не съм пробвал с нормални за да усетя разликата . Благодаря .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислям се за покупка на такива гуми втора употреба 225 45 17 . Плюсовете ги знам , искам да разбера какви са минусите :

1. променя ли се возията ( става ли по-твърда) ?

2. променя ли се разхода ?

3. товари ли се окачването ?

4. с колко е по-тежка от нормалната ?

От опит знам че при по-нископрофилните RFT след няколкократен монтаж-демонтаж борда на гумата където ляга в джантата се наранява и гумата започва да издиша периодично , затова смятам да не ги демонтирам . Карал съм кола с такива но не съм пробвал с нормални за да усетя разликата . Благодаря .

1. да, защото бордът е твърд

2. не, и да се променя е минимално

3. да, защото бордът е твърд и гумата е по-тежка

4. зависи от марката и модела, но е по-тежка

Да ти опиша усещането какво е точно - зимата карах с нормални гуми, а летните са ми рънфлат. Та като сложих рънфлата, все едно сложих 4 пъна вместо гуми. А по-старите модели рънфлат са още по-големо дърво.

Редактирано от msi200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е идеята да се набутате с рънфлат гуми ?

Да не се попилеете като гръмне при 180км/ч ?

Щото нямате място в багажника за резервна ?

или нещо трето ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е идеята да се набутате с рънфлат гуми ?

Причината е в сигурността по родните пътища и сток при БМВ например

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За има смисъл от подобни гуми е задължително да имаш систем за следене на налягането в тях. В противен случай, като спукаш една ще разбереш чак когато спреш и видиш, че гумата е на г*з вече. Заради по-дебелия борд няма да усетиш особена разлика в поведението на гумата - най-много да помислиш, че е малко спаднала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен са ми фабрично вградени. Като се износят, ще ги сменя с нормални.

Обаче тези гуми ще строшат "нормално" окачване за нула време, особено по нашите пътища.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рънфлата изобщо не е толкова здрав. Един колега има на всяка гума по балон след тази зима, нищо че са рънфлат. И кривят джантите от смешни дупки. Освен това, ако караш със спукан рънфлат 20-30км, после 90% е за боклука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та като сложих рънфлата, все едно сложих 4 пъна вместо гуми.

Би ли споделил марка , размер и на каква кола ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рънфлата изобщо не е толкова здрав. Един колега има на всяка гума по балон след тази зима, нищо че са рънфлат. И кривят джантите от смешни дупки. Освен това, ако караш със спукан рънфлат 20-30км, после 90% е за боклука.

Проблема май идва от задкормилното устроиство :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...