valka Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 Замислям се за покупка на такива гуми втора употреба 225 45 17 . Плюсовете ги знам , искам да разбера какви са минусите :1. променя ли се возията ( става ли по-твърда) ?2. променя ли се разхода ?3. товари ли се окачването ?4. с колко е по-тежка от нормалната ?От опит знам че при по-нископрофилните RFT след няколкократен монтаж-демонтаж борда на гумата където ляга в джантата се наранява и гумата започва да издиша периодично , затова смятам да не ги демонтирам . Карал съм кола с такива но не съм пробвал с нормални за да усетя разликата . Благодаря . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 (Редактирано) Замислям се за покупка на такива гуми втора употреба 225 45 17 . Плюсовете ги знам , искам да разбера какви са минусите :1. променя ли се возията ( става ли по-твърда) ?2. променя ли се разхода ?3. товари ли се окачването ?4. с колко е по-тежка от нормалната ?От опит знам че при по-нископрофилните RFT след няколкократен монтаж-демонтаж борда на гумата където ляга в джантата се наранява и гумата започва да издиша периодично , затова смятам да не ги демонтирам . Карал съм кола с такива но не съм пробвал с нормални за да усетя разликата . Благодаря .1. да, защото бордът е твърд2. не, и да се променя е минимално3. да, защото бордът е твърд и гумата е по-тежка4. зависи от марката и модела, но е по-тежкаДа ти опиша усещането какво е точно - зимата карах с нормални гуми, а летните са ми рънфлат. Та като сложих рънфлата, все едно сложих 4 пъна вместо гуми. А по-старите модели рънфлат са още по-големо дърво. Редактирано 14 Март 2011 от msi200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 А каква е идеята да се набутате с рънфлат гуми ?Да не се попилеете като гръмне при 180км/ч ?Щото нямате място в багажника за резервна ?или нещо трето ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valka Публикувано 14 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 А каква е идеята да се набутате с рънфлат гуми ?Причината е в сигурността по родните пътища и сток при БМВ например Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 За има смисъл от подобни гуми е задължително да имаш систем за следене на налягането в тях. В противен случай, като спукаш една ще разбереш чак когато спреш и видиш, че гумата е на г*з вече. Заради по-дебелия борд няма да усетиш особена разлика в поведението на гумата - най-много да помислиш, че е малко спаднала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 На мен са ми фабрично вградени. Като се износят, ще ги сменя с нормални.Обаче тези гуми ще строшат "нормално" окачване за нула време, особено по нашите пътища. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 Малко може да се поспори, дали по-добре пари за окачване или за гуми и джанти по нашите пътища... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 Рънфлата изобщо не е толкова здрав. Един колега има на всяка гума по балон след тази зима, нищо че са рънфлат. И кривят джантите от смешни дупки. Освен това, ако караш със спукан рънфлат 20-30км, после 90% е за боклука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 14 Март 2011 Доклад Share Публикувано 14 Март 2011 Какъв размер и модел ? Интересно...това с твоя колега... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 15 Март 2011 Доклад Share Публикувано 15 Март 2011 225/45/17 дънлоп(май са wintersport 3d) с ДОТ края на 2010. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valka Публикувано 15 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2011 Та като сложих рънфлата, все едно сложих 4 пъна вместо гуми. Би ли споделил марка , размер и на каква кола ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DZVER Публикувано 15 Март 2011 Доклад Share Публикувано 15 Март 2011 Рънфлата изобщо не е толкова здрав. Един колега има на всяка гума по балон след тази зима, нищо че са рънфлат. И кривят джантите от смешни дупки. Освен това, ако караш със спукан рънфлат 20-30км, после 90% е за боклука.Проблема май идва от задкормилното устроиство Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 15 Март 2011 Доклад Share Публикувано 15 Март 2011 Би ли споделил марка , размер и на каква кола ?Бриджстоун Dueler мисля са, 20 цола, бмв Х5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване