msi200

Members
  • Content Count

    899
  • Joined

  • Last visited

About msi200

  • Rank
    .
  • Birthday 11/26/1980

Друго

  • Kaра
    Ибрахиме...

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

2,816 profile views
  1. До момента съм изправял 3 пъти дискове, само първия път беше успешно, но ставаше въпрос за оригинални дискове на нова кола в гаранция. Следващите 2 пъти, на други коли, изкараха по 1 месец и пак се изкривиха. Аз лично не бих се занимавал.
  2. Аз имах подобно напукване на летни гуми Нокиан Zline СУВ. Ходих при гумаджията и каза, че не било проблем, и наистина си изкараха километрите без инциденти. https://photos.app.goo.gl/YZGc6adUzc3RLUiN6
  3. Какви са им проблемите на тези Q7-ци, чух че на първите сменяли разпределителни валове и спирачките се износвали много бързо? Дистрониците има ли как да се опазят?
  4. Наскоро карах този новия мотор 286 кс и има огромна турбодупка, супер дразнещо е че трябват поне 2 сек за да тръгне колата. При стария 272кс двигател изобщо нямаше такова нещо.
  5. От познати таксиджии знам, че новия модел е доста по-трошлив.
  6. Струва си, ако дават гаранция, колата е купувана и обслужвана при тях.
  7. F10 също не е най-добре обезшумено и е тесничко на задните седалки. Който иска тиха кола, да си земе С-класа или Лексус.
  8. Тези коли не мисля че са рентабилни за каране на писта.
  9. Карал съм такава кутия С-троник и потеглянето от място и беше малко нервно, което не е приятно за градско. Незнам дали всичките са така.
  10. Не усещам никаква разлика във вървенето, разхода и работата на двигателя между 100, 98 и 95 октана. Пробвано на всякакви бензинови коли с/без директни впръсквания и турбота.
  11. Към автора на темата - лизингът на нова кола ще е с по-ниска лихва и по-добри условия, отколкото на стара. Освен това, всички 'премиуми' правят сериозни отстъпки, понеже няма кой да им купува тоалетните на цена по конфигуратор. Пресметни, ако се пребориш за 15-на процента надолу в цената, дали не е по-добре нещо ново. Провери си и колко точно струва каското на тази кола.
  12. Ходих да я пробвам и накратко в момента Q7 е най-доброто в този клас. Х5ци, МЛи и Роувъри са далеч назад. Мислех, че 3.0 тди ще е слаб, но всъщност дърпа доста добре. На магистралата е тиха като А6, возията е много добра и е маневрена заради завиващите задни гуми. Външния вид е под въпрос, но пък отвътре е широко и удобно. Купето ми напомня за миниван (в добрия смисъл - който е карал голям ван знае колко е удобен). Стандартните седалки ми се сториха зле, но комфортните са ОК. От разхода не очаквайте чудеса, даде ми 12 с нормално каране.
  13. If you buy from Germany, make sure you buy the red number plates. The yellow ones will get you into trouble in Serbia, Hungary or Romania. The dealer in Germany will provide you with these plates at a small additional cost. Then you have to drive to Sofia, the fastest way is through Serbia, not Romania. There is a "vignette" system in Austria, Hungary, Romania and Bulgaria. Serbia is with toll posts, and driving in Germany is free of charge:)
  14. I'd recommend that you sell the cars in the US. Much easier and you will get higher prices. The used car market in Bulgaria is nothing like the USA and most cars are with spun odometers and unknown history. And there are no laws prohibiting that. Also, buying used from an official dealer is not always safe. A foreigner will most probably get screwed, unless he/she has good connections. Generally, if you want to buy a nice car you either import from Germany(very easy) or buy from a friend. Since you've mentioned a diplomatic visa: I believe there are some heavy discounts for diplomatic car sales in the EU. BMW and Merc do that, not sure about Audi though.