hanns_pz Публикувано 16 Март 2011 Доклад Share Публикувано 16 Март 2011 Помагаита колеги , преди 1 седмица си купих Ауди Б4 1.9ТДИ , всичко беше наред , колата до днес си работеше много добре и вървеше прилично за дизел . Днес ходих до Пазарджик ,(на 20км.) от моето село , върнах се , всичко точно колата си работеше добре изгасих я пред нас и след около 1-2ч. по късно качвам ,паля я , и се едно съм се качил д друга кола , адското чаткане , тръгвам да я карам и каот стигне 2000об. забива и почва да пресяца . проверих маслото си е в норма , по таблото нищу неми свети , свалих капака на разпределителния вал да го погледна , има си масло на всякаде и вала си е наред нее наранен . Идея си нямам какво стана !!!!! МОЛЯ , ПОМАГАИ ТЕ !!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 16 Март 2011 Доклад Share Публикувано 16 Март 2011 Да не се е откачил маркуча на турбината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hanns_pz Публикувано 16 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2011 (Редактирано) Не колега всичко си е закачено кадето си трябва . Редактирано 16 Март 2011 от hanns_pz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Март 2011 Доклад Share Публикувано 16 Март 2011 Прескочил зъб на ремъка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladitdrv Публикувано 16 Март 2011 Доклад Share Публикувано 16 Март 2011 Прескочи ли зъб на ремъка работи много,ама много шумно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 Прескочи ли зъб на ремъка работи много,ама много шумно!Той това е написал - "адско чаткане". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hanns_pz Публикувано 17 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 Значи колеги , вчера вечерта закарах колата на майистор , но беше много късно и нямаше за кога да проверим как са белезите , но и за мен най логичния вариянт е , да е прескочил зъб . Но незнам дали ще е това . понеже днес говорих с много майстори и всеки казва различни варианти , като на пример : прескочил зъб ; завлякал лагер на к.вал. ; счупен повдигач и т.н. Но и аз незнам какво може да е ??? пуснях тази тем понеже ако някои е имал сходен или същтия като моя проблем , да каже от какво се е получило . Понеже неискам да избързвам и да отварям двигателя . Полсе ще ида до майстора да видим какво ще измислим и ще пиша пак !!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 Имай наум и варианта за шпонката на коляновия вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanco1 Публикувано 20 Март 2011 Доклад Share Публикувано 20 Март 2011 Здарвей колега.Аз имах абсолютно същия проблем с моята кола.Запалих я,свърших си работата и се прибрах.След час време тръгнах да я паля и се получи много гадно тресене и пушене.Както казва6 ти, над 2000об. направо тресе като трактор.Накрая се оказа, че ми беше прехвърлило 3 зъба на ремъка и всичко доиде от шпонката на коляновия вал.Всички проблеми са от нея.Започва де мени центровката и колата я няма грам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hanns_pz Публикувано 20 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2011 Колеги днес разглобихме колата и се оказа че на 4-ти цилиндар лагера на биелата си е заминал ... утре ще видя какво ще се прави с колата и колко ще ми излезе .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladitdrv Публикувано 22 Март 2011 Доклад Share Публикувано 22 Март 2011 !Ти сериозно ли говориш,как е работила нормално и после извенъж лагер!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hanns_pz Публикувано 24 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2011 еми и аз тва се чудя , но ми обясниха че се получава т.н (маслен клин) и когато мотора работи т.н "клин" запазва смазването на лагера и след като колата е изгасена и маслото се стича обратно в картера , "клина" изчезва . При следващото палене , лагера няма смазване и започва да кука много яко . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mindzakis Публикувано 17 Април 2011 Доклад Share Публикувано 17 Април 2011 Значи колеги , вчера вечерта закарах колата на майистор , но беше много късно и нямаше за кога да проверим как са белезите , но и за мен най логичния вариянт е , да е прескочил зъб . Но незнам дали ще е това . понеже днес говорих с много майстори и всеки казва различни варианти , като на пример : прескочил зъб ; завлякал лагер на к.вал. ; счупен повдигач и т.н. Но и аз незнам какво може да е ??? пуснях тази тем понеже ако някои е имал сходен или същтия като моя проблем , да каже от какво се е получило . Понеже неискам да избързвам и да отварям двигателя . Полсе ще ида до майстора да видим какво ще измислим и ще пиша пак !!!!абе хора стига с тва прескачане на ремъка,не знам колко трябва да е хлабъв един ремък за да прескочи но почти е невъзможно кажете някой които му е прескочил агренажа де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване