Jump to content

Проблем с работата на мотора Б4 1.9 тди


hanns_pz

Recommended Posts

Помагаита колеги , преди 1 седмица си купих Ауди Б4 1.9ТДИ , всичко беше наред , колата до днес си работеше много добре и вървеше прилично за дизел .

Днес ходих до Пазарджик ,(на 20км.) от моето село , върнах се , всичко точно колата си работеше добре изгасих я пред нас и след около 1-2ч. по късно качвам ,паля я , и се едно съм се качил д друга кола , адското чаткане , тръгвам да я карам и каот стигне 2000об. забива и почва да пресяца . проверих маслото си е в норма , по таблото нищу неми свети , свалих капака на разпределителния вал да го погледна , има си масло на всякаде и вала си е наред нее наранен .

Идея си нямам какво стана !!!!!

МОЛЯ , ПОМАГАИ ТЕ !!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колеги , вчера вечерта закарах колата на майистор , но беше много късно и нямаше за кога да проверим как са белезите , но и за мен най логичния вариянт е , да е прескочил зъб . Но незнам дали ще е това . понеже днес говорих с много майстори и всеки казва различни варианти , като на пример : прескочил зъб ; завлякал лагер на к.вал. ; счупен повдигач и т.н.

Но и аз незнам какво може да е ??? пуснях тази тем понеже ако някои е имал сходен или същтия като моя проблем , да каже от какво се е получило . Понеже неискам да избързвам и да отварям двигателя . Полсе ще ида до майстора да видим какво ще измислим и ще пиша пак !!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здарвей колега.

Аз имах абсолютно същия проблем с моята кола.Запалих я,свърших си работата и се прибрах.След час време тръгнах да я паля и се получи много гадно тресене и пушене.Както казва6 ти, над 2000об. направо тресе като трактор.Накрая се оказа, че ми беше прехвърлило 3 зъба на ремъка и всичко доиде от шпонката на коляновия вал.Всички проблеми са от нея.Започва де мени центровката и колата я няма грам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес разглобихме колата и се оказа че на 4-ти цилиндар лагера на биелата си е заминал ... утре ще видя какво ще се прави с колата и колко ще ми излезе ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми и аз тва се чудя , но ми обясниха че се получава т.н (маслен клин) и когато мотора работи т.н "клин" запазва смазването на лагера и след като колата е изгасена и маслото се стича обратно в картера , "клина" изчезва . При следващото палене , лагера няма смазване и започва да кука много яко .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Значи колеги , вчера вечерта закарах колата на майистор , но беше много късно и нямаше за кога да проверим как са белезите , но и за мен най логичния вариянт е , да е прескочил зъб . Но незнам дали ще е това . понеже днес говорих с много майстори и всеки казва различни варианти , като на пример : прескочил зъб ; завлякал лагер на к.вал. ; счупен повдигач и т.н.

Но и аз незнам какво може да е ??? пуснях тази тем понеже ако някои е имал сходен или същтия като моя проблем , да каже от какво се е получило . Понеже неискам да избързвам и да отварям двигателя . Полсе ще ида до майстора да видим какво ще измислим и ще пиша пак !!!!

абе хора стига с тва прескачане на ремъка,не знам колко трябва да е хлабъв един ремък за да прескочи но почти е невъзможно кажете някой които му е прескочил агренажа де

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...