Kissman Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 Колеги,вярно ли е че пълна синтетика,примерно 5 W 40 е препоръчително за пробег до около 100 000 км след което е добре вече да се мине на полусинтетика,примерно 10 W 40 с оглед появилите си евентуални хлабини а и така се намаляват до голяма степен загубите на масло...кажете си мнението относно и това дали подобна смяна би се отразила негативно на работата на двигателя или не чак толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 аз моето ауди а4 1.9 тди 90 коня 1з го карам с максус 10В40 по каталог ми го дават за моита кола тя е на 273000 км от както съм я зел на 240000 км секи път ме пита на колко км е и секи път ми дава такова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitashki911 Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 (Редактирано) не, ако не ти намалява маслото или доливаш малко няма смисъл да слагаш друг вид. Редактирано 17 Март 2011 от mitashki911 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AutoUnionQuattro Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 Обикновенно гледам в книжката какво пише.Ако примерно пише 5в40 ,то зимата го карам с 5в40 ,а лятото с 10в40.Но аз от дълги години карам все с една и съща марка масло и съм се убедил в качествата й ,затова си позволявам подобен експеримент...Реално ако не ти го гори(както спомена колегата по-горе) то карай с това което предписва производителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 17 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 и кое е това масло от което си доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AutoUnionQuattro Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 и кое е това масло от което си доволенНе ми се искаше да правя реклама,но то маслото така и така не е много известно..... таВсичките си автомобили съм карал основно със SELENIA. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 от пълната синтетика по-хубаво няма за двигателя.ако не ти гори не го сменяй. Пълната синтетика маже най-добре и всичко се износва по-бавно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 (Редактирано) Обикновенно гледам в книжката какво пише.Ако примерно пише 5в40 ,то зимата го карам с 5в40 ,а лятото с 10в40.........Колега....грешите относно смятана на маслото лятно време.....ако искате по-гъсто масло през летните горещини гледайте втората цифра да е по-голяма...не първата . В конкретния случай слагайте 5W50 лятото....което освен, че ще е пълна синтетика, ще предпазва двигателя по-добре при по-високи температури... Редактирано 19 Март 2011 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AutoUnionQuattro Публикувано 20 Март 2011 Доклад Share Публикувано 20 Март 2011 Колега....грешите относно смятана на маслото лятно време.....ако искате по-гъсто масло през летните горещини гледайте втората цифра да е по-голяма...не първата . В конкретния случай слагайте 5W50 лятото....което освен, че ще е пълна синтетика, ще предпазва двигателя по-добре при по-високи температури...Принципно съм съгласен,ама аз тази операция я правя за да спестя някой лев,а 5в50 си е на паричките на 5в40.Та в този случай 10в40 си е една добра алтернатива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване