T_O_N_O80 Публикувано 25 Март 2011 Доклад Share Публикувано 25 Март 2011 Здравейте колеги,имам проблем с оборотите,като превключвам ми гасне по някога,и като отворя капачката за масло гасне направо,това го прави когато га оставя на тихи обороти,мотора е 2.3 NG.Не е на газ.Ако някой е имал същия проблем да помага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Март 2011 Доклад Share Публикувано 26 Март 2011 Огледай си гофрирания маркуч на инжекциона да не е скъсан/сцепен/хлабав. Виж да няма напукани маркучета покрай вакуумите на инжекциона - най-малкия пропуск на въздух ще се отразява на ниските обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T_O_N_O80 Публикувано 26 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2011 Онзи ден проверихме всички,здрави бяха,и най случаино отворихме капачкта и изгасна,а като ми изгасне и после запаля веднага няма проблем държи си ги добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexanderi Публикувано 26 Март 2011 Доклад Share Публикувано 26 Март 2011 (Редактирано) При мен на АБТ-то имаше подобен проблем и се оказа прецакан синия датчик на тройника, този който дава инфо на компютъра. Смених и заспа Редактирано 26 Март 2011 от Alexanderi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 26 Март 2011 Доклад Share Публикувано 26 Март 2011 Провери си моторчето за празен ход,свали го и го напръскай с нещо, като запушиш единия отвор с пръст,после с нещо тинко раздвижи буталцето или рамото което затваря прозорчето,не знам от кой тип ти е моторчето. и така няколко пъти,провери си кабелите на куплунга към моторчето,като свалиш гумения маншон ,обикновено се късатт от вибрациите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T_O_N_O80 Публикувано 26 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2011 Колеги това ли е моторчето за празен ход,вътре има едно клапанче,като е затворено леко изпуска към другата страна и като го бутна леко запушва и като го натисна още по силно отваря целият клапан.Също и маркучат който го вкарвам с страничният изход на моторчето като запаля колата го събира и като отворя капачката направо гасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tachman Публикувано 26 Март 2011 Доклад Share Публикувано 26 Март 2011 Да, това е! Изчисти го хубаво с нещо, ако ще и с кореселин да е и пробвай пак! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 26 Март 2011 Доклад Share Публикувано 26 Март 2011 То е от типа с бутало,като сипеш почистващата течност,не забравяй да буташ буталото напред назад,да почне да джвака ,и така няколко пъти ,това което пишеш за пропуска на въздух е точно така,провери и кабелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T_O_N_O80 Публикувано 26 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2011 До сега си играх в гаража,с корсалин го промих и си е същото.Буксата си е в ред,но утре ще проверя кабела,да не е прегорял някаде по назад.Пиша защото ми писна да ходя по майстори,до сега съм го карал при трима и все,покарай малко и ако не се оправи ела пак,аз само това ще си прам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T_O_N_O80 Публикувано 27 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2011 Колеги днес пак чистих моторчето за празен ход и пак същото.Проверих и кабелите към него,нямат проблем.Всички маркучлета съм ги проверил и нямя промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Март 2011 Доклад Share Публикувано 27 Март 2011 Огледай клапата на дебитомера да не опира някъде, когато е в долно положение. Виж да не е "пропаднала" надолу, трябва да има залепено зелено етикетче върху нея със схема на положението и. Все си мисля обаче, че смуче въздух отнякъде. Да си увивал гофрирания маркуч с тиксо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaceto Публикувано 28 Март 2011 Доклад Share Публикувано 28 Март 2011 колега здравей аз имах същия проблем но съм с 1.8 мех инж проблема ми беше издухана гарнитура на смукателните тръби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Март 2011 Доклад Share Публикувано 29 Март 2011 (Редактирано) Да, и от това може да са нестабилни ниските обороти и от уплътнителите на дюзите, сервото на спирачките предполагам ти е добре? Редактирано 29 Март 2011 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emoloko_rs Публикувано 29 Март 2011 Доклад Share Публикувано 29 Март 2011 здравеите колеги имам ауди б4 2.0 115кн. когато си качи градосите започва или дарйи малко по ниски обороти или за непове4е от секунда ги кава с 200 оборота след това на мчсто мени 900-1200 казаха ми смени горивен филтар провери мотор за свободен ход и така 6те ми е от полза васхето мнение благодарч ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T_O_N_O80 Публикувано 29 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2011 Здравейте колеги мерси много за мненята,гофрирания маркуч ми е нов,първо от него почнах,гарнитурите на трабите ги свалях и те ми се видяха здрави,филтрите и тех ги смених,абе направо незнам какво да правя вече,да дооточня маркуча който излиза от моторчето за празен ход и който влиза някаде към двигателя;под тръбите;като запаля колата и го йсъбира,и веднага щом изгася мотора се изправя,дали някой знае от къде дърпа ваздух тази тръба.АКО ЛИ НЕ АЙДЕ У РЯКАТА.Колега а за сервото мисля че ми е добре,ама знам ли го все пак.ТО НА ВЪНШЕН ВИД ВСИЧКО ИЗГЛЕЖДА ДОБРЕ,И ЖЕНИТЕ АМА ОТ ВАТРЕ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4anga Публикувано 30 Март 2011 Доклад Share Публикувано 30 Март 2011 Потенциометър на дебитметъра,това ти е проблема.и едни нови дюзи ако сложиш няма да си познаеш колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Март 2011 Доклад Share Публикувано 30 Март 2011 Да не е омекнал този маркуч на ст. моторче или да е сменян с неоригинален . Не трябва да се свива като запалиш двигателя, опитай да го смениш с по-твърд. Другото нещо е, че трябва да има един тънък маркуч от всмукателните колектори, който влиза като през "тройник" към маркуча на отдушника на картерните газове (отива към ст. моторче). Това е единственото място, което би се повлияло от свалянето на капачката на маслото. Ако трябва запуши тънкото маркуче от двете страни (от страна на всмукателните колектори и от страна отдушника на картерните газове) и виж как ще е. Ако не се сещаш кой е маркуча пусни една снимка на двигателя отгоре за да ти го покажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T_O_N_O80 Публикувано 30 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2011 Мерси колеги,други ден ще си пойграя пак и ще пиша какво съм направил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване