Jump to content

Проблем с оборотите. Гасне при смяна на скоростите.


T_O_N_O80

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам проблем с оборотите,като превключвам ми гасне по някога,и като отворя капачката за масло гасне направо,това го прави когато га оставя на тихи обороти,мотора е 2.3 NG.Не е на газ.Ако някой е имал същия проблем да помага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай си гофрирания маркуч на инжекциона да не е скъсан/сцепен/хлабав. Виж да няма напукани маркучета покрай вакуумите на инжекциона - най-малкия пропуск на въздух ще се отразява на ниските обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден проверихме всички,здрави бяха,и най случаино отворихме капачкта и изгасна,а като ми изгасне и после запаля веднага няма проблем държи си ги добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на АБТ-то имаше подобен проблем и се оказа прецакан синия датчик на тройника, този който дава инфо на компютъра. Смених и заспа :gruebel:

Редактирано от Alexanderi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си моторчето за празен ход,свали го и го напръскай с нещо, като запушиш единия отвор с пръст,после с нещо тинко раздвижи буталцето или рамото което затваря прозорчето,не знам от кой тип ти е моторчето. и така няколко пъти,провери си кабелите на куплунга към моторчето,като свалиш гумения маншон ,обикновено се късатт от вибрациите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги това ли е моторчето за празен ход,вътре има едно клапанче,като е затворено леко изпуска към другата страна и като го бутна леко запушва и като го натисна още по силно отваря целият клапан.Също и маркучат който го вкарвам с страничният изход на моторчето като запаля колата го събира и като отворя капачката направо гасне.

post-51144-0-92539300-1301157407_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е от типа с бутало,като сипеш почистващата течност,не забравяй да буташ буталото напред назад,да почне да джвака :zustimm: ,и така няколко пъти ,това което пишеш за пропуска на въздух е точно така,провери и кабелите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега си играх в гаража,с корсалин го промих и си е същото.Буксата си е в ред,но утре ще проверя кабела,да не е прегорял някаде по назад.Пиша защото ми писна да ходя по майстори,до сега съм го карал при трима и все,покарай малко и ако не се оправи ела пак,аз само това ще си прам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес пак чистих моторчето за празен ход и пак същото.Проверих и кабелите към него,нямат проблем.Всички маркучлета съм ги проверил и нямя промяна. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай клапата на дебитомера да не опира някъде, когато е в долно положение. Виж да не е "пропаднала" надолу, трябва да има залепено зелено етикетче върху нея със схема на положението и. Все си мисля обаче, че смуче въздух отнякъде. Да си увивал гофрирания маркуч с тиксо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и от това може да са нестабилни ниските обороти и от уплътнителите на дюзите, сервото на спирачките предполагам ти е добре?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите колеги имам ауди б4 2.0 115кн. когато си качи градосите започва или дарйи малко по ниски обороти или за непове4е от секунда ги кава с 200 оборота след това на мчсто мени 900-1200 казаха ми смени горивен филтар провери мотор за свободен ход и така 6те ми е от полза васхето мнение благодарч ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги мерси много за мненята,гофрирания маркуч ми е нов,първо от него почнах,гарнитурите на трабите ги свалях и те ми се видяха здрави,филтрите и тех ги смених,абе направо незнам какво да правя вече,да дооточня маркуча който излиза от моторчето за празен ход и който влиза някаде към двигателя;под тръбите;като запаля колата и го йсъбира,и веднага щом изгася мотора се изправя,дали някой знае от къде дърпа ваздух тази тръба.АКО ЛИ НЕ АЙДЕ У РЯКАТА.

Колега а за сервото мисля че ми е добре,ама знам ли го все пак.ТО НА ВЪНШЕН ВИД ВСИЧКО ИЗГЛЕЖДА ДОБРЕ,И ЖЕНИТЕ АМА ОТ ВАТРЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е омекнал този маркуч на ст. моторче или да е сменян с неоригинален :lol: . Не трябва да се свива като запалиш двигателя, опитай да го смениш с по-твърд. Другото нещо е, че трябва да има един тънък маркуч от всмукателните колектори, който влиза като през "тройник" към маркуча на отдушника на картерните газове (отива към ст. моторче). Това е единственото място, което би се повлияло от свалянето на капачката на маслото. Ако трябва запуши тънкото маркуче от двете страни (от страна на всмукателните колектори и от страна отдушника на картерните газове) и виж как ще е. Ако не се сещаш кой е маркуча пусни една снимка на двигателя отгоре за да ти го покажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...