Ivo_Dinkov Публикувано 5 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2010 При смяна на термостата, майсторите ми забелязаха пукнатина в корпуса на обтегача на пистовия ремък.Провериха нов колко пари е- 340 в Порше и около 100лв различните афтърмаркет варианти.Естествено, пробвахме с по- евтиния вариант.Оказа се, че номера на обтегача 078 903 133 се среща както без никаква буква, така и с A, AB или Q накрая.Моя беше с Q (цък)По- големия проблем се оказа, че на обтегачи със същия като моя номер законтрящата 'пъпка' отзад се намира на различно място.Колегата more посред нощите на крака ми донесе за символични пари оригинален втора ръка, който нямаше буквено означение след номера, но пък съвпадаше почти напълно с моя, но там имаше друго проблемче и след малко заздравяване върнахме моя си обтегач.Питанката ми е някой сменял ли я е тази пущина, понеже засега само оригинален се оказва, че ще пасне, а 300+ лв за това парче желязо с пружина ми идват в повече.П.С. Колегата Димо изнамери качествена алтернатива за добри пари, но трябва да сравним дали е същото положението на законтрящата 'пъпка' Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fastv6 Публикувано 5 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2010 И моя е за смяна, 300лв. и на мен ми идват доста в повече , с интерес ще следя темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 5 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2010 (Редактирано) Аз сменях моя миналата година. Ако не се лъжа беше някъде около 120 лв при Кокича, но го нямаше наличен и ме насочи към един негов колега, който ми го прати още на следващия ден. Защо не се свържеш с Коко. И моя беше от по-стария модел с "Q"-означение накрая. Утре мога да ти кажа точния код ако държиш. Редактирано 5 Януари 2010 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2010 Ако може да ми кажеш каква марка е твоя новия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 5 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2010 (Редактирано) Като марка не мога да кажа, но е едно към едно като стария с тази разлика, че лагера на ролката на новия може да се сменя, а на стария няма тази опция. Иначе двата ги разглеждах обстойно и бяха абсолютно еднакви, спомням си, че си записах номера на лагера преди да го монтирам. И не изглежда като този на снимката, която си постнал по-горе. Редактирано 5 Януари 2010 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2010 Моя е точно като този на снимката по- горе.Ролката се сменя- маха се капачката върху лагера и се отвива болтчето отдолу Ето снимката на другия, който е без буквено означение и е малко по- различен и с вече сменена ролка: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 5 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2010 (Редактирано) Само защото си ми градски си зарязах Собиескито и индийското кашу и се завлекох по пижама до гаража.Ето какво пише:444 0202078_903_133 QGERMANY F.R.LATОтпредната страна под ролката има дупка за вътрешен шестогран за натягането на пружината и защифтване за да може да се постави ремъка.Коригирах го че бях объркал девятката с 2-ка и го подредих по начина по който са написани нагърба. Редактирано 5 Януари 2010 от kapitango Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2010 Явно са различни.Най- големия шок обаче е, че ги дават различни обтегачи за кабрио и купе спрямо седаните на Б4 и Ц4 в някои каталози След '94 също са различни обтегачите и твоя явно е такъв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 5 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2010 Бях сгрешил една цифра в предния си пост. Поправих го. Трябва да са еднакви, понеже моето Ауди е произведено в края на 1994г. и е с по-стария модел на обтегачите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 5 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2010 Абе като гледам доста са го сменяли този обтегач, на моя само ролка сменях. Освен пукнато какво друго му става за да се наложи смяна? Иво, при теб къде е пукнат и от какво се е получило? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 5 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2010 (Редактирано) И при мен има отвор за шестограм. Иво да не би да са го сменяли при теб с друг ? Редактирано 5 Януари 2010 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 6 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2010 (Редактирано) Този на снимката не е моя, а другия, който свали от друга кола колегата Спас Моя също има дупка за шестограм.Пукнат е в единия край на улея, в който ляга пружината, в следствие на което беше се 'килнал' малко настрани, от което пък ремъка и другата ролка заминаха на боклука.Заварихме го, но аз определено няма да карам така и ще го сменя, просто съм изненадан как може да има толкова различни и не ставащи части, отговарящи на тои номер ЕДИТ: Имаше 2 вида с шестограм- този по- долу е втория вид и той беше с различн положение на законтрящата пъпка отзад и не пасва при мен (тук се вижда къде е, а при мен е диагонално от външната страна):ЕДИТ2: А моя е такъв: Редактирано 6 Януари 2010 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 6 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2010 ЕДИТ2: А моя е такъв:Такъв е и при мен. А от 2.8 дали няма да стане...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 6 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2010 Става, същия е за кола до '94- та с климатик и ръчни скорости.При по- новите 2.6/2.8- ци се оказа, че оптимизират системата, махат втората ролка и обтегача е от горните типове и го има на алтернативните производители за 100- тина лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 22 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 Накрая купих оригинален Колегата paintmaster уреди невероятна отстъпка Обаче филма не свърши до там- при смяната резбата на болта изпусна (след 8- 9 сваляния и качвания на обтегачи ).Последва яко разглобяване, навиване на нова резба и вместо за 15 минути, процедурата отне 7 часа Поне вече съм с изрядни ремъци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване