DoH_KuXoT Публикувано 3 Април 2012 Доклад Share Публикувано 3 Април 2012 Всички знаем колко са редки патериците за 5х112. По моргите са по 150лв , по форумите рядко изкачат под 100лв. При мен вместо гума са поръчани ремонтен комплект със спрей тип пяна на които аз нямам особено доверие, карам с runflat ,но винаги е хубаво да имаш резервна гума. Та по същество след много умуване стигнах до извода, че е по-лесно да си купя резервна джанта 5х100 от голф 3/пасат B3 Взех я от колегата ivchoforever, следваха два вариянта, 1-ви: фланец 5х112 прехидни отвори за стягане на фланеца към главината, и на кръст 5х100 с резба за стягане на паерицата към фланеца 2-ри: Рязане на сърцето на джаната по заварките, рязане на сърце от нормална джанта 5х112 и заваряване към борда на патерицата. По-лесен вариянт ми се видя втория, изрязах сърцевината по заварките, един силен удар с чук и работата е свършена. Трябва да се внимава да не се изтъни много борда при изрязването на сърцето. Следва рязане на сърце от другата джанта, баланс и заварка, като при заваряването може да си изберете ет-то както Ви допада повече и според възможностите за заварка. Снимки ще качвам лека полека да следите какво се случва. От Вас чакам съвет за заварката, телоподаващо, електрожен, аргон ? Имам достъп и до трите. Следва боя и направа на внимателски лепенки и сме като фабрични. :beerтова е джантата 5х100 от голф 3 тип патерицаотрязана външна част от патерицата и демонтирана гума и вентилдонор широка джанта от голф 5 с централен отвор 57,1мм и между болтово 5х112отрязана сърцевина 5х112свалена от струганапасване на двата диаметъра за да се сглобят със стегнатост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 Доста интересно, очаквам продължението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 (Редактирано) От Вас чакам съвет за заварката, телоподаващо, електрожен, аргон ? Имам достъп и до трите. Всеки кадърен заварчик ще ти я оправи за отрицателно време, само внимавайте с електродите, в случая става и с червените "Руен"-и, ако има нещо по-добро, него.Да я прикапе първо(те знаят квалифицираните спецове какво и как), качете я на струга да проверите за биене и ако няма проблем да я мята.Не се заваря по цялата окръжност, на 5 равни сектора с 15-20%-нтни(съотнесено към навареното) паузи между шевовете. Редактирано 10 Април 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 20 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 (Редактирано) Доста интересно, очаквам продължението продължението е готова , заварена, боядисана и балансирана джанта с гума , която вече от месец седи в багажника ми Редактирано 20 Юни 2012 от DoH_KuXoT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ninjaki Публикувано 28 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2013 Здравей Дон Кихоте! Доста хитро побългаряване ти е хрумнало! Евала за което. Въпросът ми е - аз имам патерица донор, но не съм убеден дали ще се справя с другата част от задачата, та ти би ли се заел с изработването на още една подобна патерица и на каква цена. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 4 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 ами аз ползвах няколко човека, един стругар, един заварчик с аргон, един гумаджия и накрая само си я боядисах, е и идеята беше моя, но не бих се захванал, защото завися от много хора. Технологията е описана, само си намери хора, които да ти съдействат, хора с машини и т.н. УСПЕХ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 12 Март 2013 Доклад Share Публикувано 12 Март 2013 Патерица на която да паснат отворите за болтовете на ауди 80 с 4болта има ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts