SpeedyMan Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 (Редактирано) Тъй като както стана въпрос в другата тема се позанимавах с температурния режим на мотора, докато се занимавах с разни термо-датчици направих един прост тест - махнах жака, който влиза в датчика на вентилаторите и докато беше на контакт колата окъсих средната и едната крайна клема на жака. Вентилаторите включиха. Реших че това е първа степен, тъй като сработи релето за първа степен.По пътя на логиката реших че като дам на късо другите клеми, ще се включи втората степен. Респективно окъсих средната и другата крайна и НИЩО.... пробвах да окъся ДВЕТЕ крайни - НИЩО.......Та как мога да пусна другата степен? Някой знае ли? Май ми е прецакана.... Редактирано 25 Август 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 Да май ти е прецакана, аз като правих проби точно така ги замасявах и сработваха двете скорости. Втора скорост е много бърза и шумна ,досега обаче в движение не ми се е включвала. Колата не качвала повече от 100гр. по табло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 Аха.. интересно, не намирам точна ел.схема на тази система. За сега мисля да почна с проверка на резисторите до мотора.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=4763&hlОсвен тази тема имаше още една с подробна схема /каквато ти трябва / , но не успявам да я намеря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 Преди да ровиш по ел.инсталацията на колата не е лошо да провериш с подаване на директни 12V на буксата на вентилатора дали изобщо му работи втората степен.Може също така при евентуален ремонт в миналото да са ти поставили едностепенен вентилатор.Моята Б4 с АБК мотор заводски е с едностепенен вентилатор и датчика на радиатора е с 2 клеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 (Редактирано) Преди да ровиш по ел.инсталацията на колата не е лошо да провериш с подаване на директни 12V на буксата на вентилатора дали изобщо му работи втората степен.Може също така при евентуален ремонт в миналото да са ти поставили едностепенен вентилатор.Моята Б4 с АБК мотор заводски е с едностепенен вентилатор и датчика на радиатора е с 2 клеми. Почвам да се обърквам Втората степен трябва да се определя вероятно от резистор + отделно реле.... Клемите ми са 3.....http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=4763&hlОсвен тази тема имаше още една с подробна схема /каквато ти трябва / , но не успявам да я намеряКолега, имаш ли реле Номер 2?Според схема на Б3 от колегата grizzly ТУК в една друга ТЕМА това реле е за втора степен... Аз нямам реле там.... Редактирано 25 Август 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 Довечера ще ти драсна дали имам реле там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 ми не(ако имаш климатик тогава) реле 11 е за бавната скорост на вентилатораа реле 3 е за бавна скорост при изключен двигател, но неговия датчик е на корпуса на двигателя ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 ми не(ако имаш климатик тогава) реле 11 е за бавната скорост на вентилатораа реле 3 е за бавна скорост при изключен двигател, но неговия датчик е на корпуса на двигателя тиТака е, но аз питам кое реле е за бързата скорост колега.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 (Редактирано) Довечера ще ти драсна дали имам реле там.Благодаря!Между другото твоята има ли климатик/климатроник? Редактирано 25 Август 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 25 Август 2008 Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 С климатик съм, но такора реле нямам. Въпреки всичко бърза скорост има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2008 OK значи почвам с проверките Благодаря колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 26 Август 2008 Доклад Share Публикувано 26 Август 2008 ахана различни неща казваме "първа-втора степен" щом датчика на радиатора ти е двустепенен по синьо-червената получва + при контакт през 15 бушон (25А)високата скорост сработва когато датчика връща сигнал през зелено-червената до реле 2(или датчика за високо налягане на климатика аналогичнопо - от синьо-червената получва + при контакт през 15 бушон и връща сигнал през зелено-червената до реле 2)преди ел.мотора има един бушон там за на перката 5 (30А) и до ел.мотора вискоката стига до черно-червен или бяло-червенниската скорост сработва когато датчика връща сигнал през зелено-черната до реле 11(или от реле 3 при изключен двигател, но този датчик е на двигателя)(или ако имаш климатик от реле 6 - винаги когато се включи климатика)ниската стига до ел.двигателя по синьо-червена и минава през бушон 20 (30А) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 26 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2008 (Редактирано) Ами B4 ABK нямаме реле 2.... Видях още едно АБК, а и колегата GiN също каза че няма реле 2 Как става тогава включването на втора степен? Редактирано 26 Август 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 26 Август 2008 Доклад Share Публикувано 26 Август 2008 (Редактирано) това е което знам азпри мен липсва реле 8 например - има мост там(незнам коя е "втора степен" за теб) Редактирано 26 Август 2008 от oooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 27 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 (Редактирано) Най-после намерих нещо смислено:От тук се вижда, че втората степен се пуска от реле 18. Обаче къде е реле 18? Под капака с предпазителите релетата са до 11 Редактирано 27 Август 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 27 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 (Редактирано) .....Май е на конзолата под волана...Та според ЕТКА на позиция 18 наистина трябва да е релето за ПЪЛНАТА скорост на вентилатора. Даже я водят STUFE/STAGE 3. Номер 357906381B.. Редактирано 27 Август 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 27 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 (Редактирано) Някой да знае къде се намира бушон 42 (S42) ?Щото в централната кутия бушоните са до 32... Дано да е под волана... мисля че работи този бушон, защото и за първа степен токът минава от там... така че е ОК, ама все пак интересно къде е Редактирано 27 Август 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 27 Август 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2008 Релето го открих, под волана, най-горе в дясно. Не се вижда, намерих го с пипане Крачетата му бяха окислени и ги почистих с шкурка и контактен спрей. След това всичко се оправи Благодаря на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 28 Август 2008 Доклад Share Публикувано 28 Август 2008 И ние благодарим, все пак откри къде е релето и сподели. Не един и двама са го търсили, но без успех... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване