ceco1234 Публикувано 26 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 Здравейте,имам проблем със запалването на АUDI A8 3.3 TDI изгасна за гориво и неможе да я запалим.Ако някои може да помогне!Благодаря,предварително:)/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 26 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 Напълнихте ли ръчно горивният филтър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceco1234 Публикувано 26 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 Не. Трябва да го напълня ли първо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 26 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 (Редактирано) Естествено, че първо това тр да направите и вижте дали върви нафта към помпата, предполагам маркучите са ти прозрачни там. Редактирано 26 Януари 2013 от PAVKATA26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 26 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 Пич как си оставил 100 литров резервоар, без грам нафта и то зимата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceco1234 Публикувано 27 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 Някои може ли да помогне с мнение защото в колата има нафта и достига до помпата,но колата не пали. има проблем че не достига гориво във всички дюзи някои с предложение как да я оправя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 Отвиваш дюзите една по една(но не до край) за да излезе въздуха! Затягаш след като видиш, че почва да избива нафта! Поне при V6 така съм процедирал на 36 градусов пек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceco1234 Публикувано 27 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 Пробвахме но тръгват само 3 от 8 дюзи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceco1234 Публикувано 27 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 Добре като не стане кво да правя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 (Редактирано) Намираш си ръчна помпичка с клапанче от френски автомобил, нанизваш я преди горивния филтър с преходни маркучи, защото на френските е Ф 8мм, а на 2.5ТДи е Ф 12мм, не знам за 3.3ТДИ колко ще е... Развиваш леко дюзите ипочваш да помпиш, докато завърти нафта в системата и въздуха в прозрачния маркуч изчезне максимално, следва въртене на стартера 10-на секунди, после затягане на дюзите, после пак въртене на стартер по 10-на секунди с паузи. След обезвъздушаването и запалването помпичката се маха, като се внимава минимално количество нафта да се върне в резервоара при преместването на маркуча.ПСАко горивния филтър не е бил пълен, по този начин се напълва, а ако е пълнен ръчно през пробката отгоре, медната дифтунга се обръща наобратно и се притяга добре, защото е най-високата точка на системата. Не знам защо само тези коли от това поколение нямат помпа за подналягане преди ГНП, или поне гумена ръчна помпичка, пълна загадка ми е, направо недомислие - свършиш горивото и край... Редактирано 27 Януари 2013 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 Отговорих ти в другата тема. "Активирай чрез VAG-COM подкачващата помпа за около 30 сек. като предварително откачиш маркуча на обратната нафта към филтъра.http://elsaweb.spagh...95.89/23630971/Дано да помогне. " Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts