Jump to content

Температура на охлаждаща течност-проблем?А4,1.8T,Q


NIKO

Recommended Posts

Колеги моля за съвети и евентуално помощ за следния проблем-на място автомобила вдига 90` и не мърда,но тръгна ли ,особено на дълъг път и при постоянна висока скорост температурата пада до 60 градуса и толкоз,не мърда нагоре!!! :flipoff:(колата я карам от седмица и нещо).

Изобщо това проблем ли е,или си е нормално поведение на системата?Търсих тук същите или подобни теми ,но не намерих,затова си позволявам да питам в нова тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре човек ... чети го тоя форум и после пиши :flipoff:

три теми под твоята има същата за същия мотор, вече с 9 поста в нея :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблем е това.

колата ще гори и повечко защото не е в оптимална температура.

няма да имаш и хубаво парно.

един нов термостат оправя нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре човек ... чети го тоя форум и после пиши :flipoff:

три теми под твоята има същата за същия мотор, вече с 9 поста в нея :stupid:

бе не намерих бе :flehan: ,пак се заравям,стига тормоз :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблем е това.

колата ще гори и повечко защото не е в оптимална температура.

няма да имаш и хубаво парно.

един нов термостат оправя нещата.

Странното е,че парното е перфектно-ако надуя ще стопи пластмасите в салона...........

И diters изчетох всичко относно температура,парно ,климатик/троник,както и температури изобщо,но ядец-няма кат моя си проблемец обсъждан :flipoff:

Но въпроса ще има развитие определено,просто това са ми пресни впечатления от седмица време(сравнявам с две предишни Б4-ки,едната с климатик,не беше така при тях) и засега събирам мнения на врели и кипели в областа :stupid: ,докато не намеря пролука и желание и се заровя сам............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...И diters изчетох всичко относно температура,парно ,климатик/троник,както и температури изобщо,но ядец-няма кат моя си проблемец обсъждан :flipoff:

...

Това чете ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това чете ли?

:stupid: да,ама вече бях писал.... :flehan:

И все пак не е термостат,днес почти три часа (след сериозно четене,вадене на спомени и главочесане)обикалях и опипвах де що има маркуч и шланг по охладителната система-отваря си термото баш когато трябва(имам контактен термометър с дискрет под 1 градус).Кокто си е по паспортец отваря голям кръг(При температуре свыше 87 °С термостат открывает «большой контур», в котором подключен радиатор) точно при 86-88 градуса.Но не ще да вдигне над 90.А виж това-"В автомобилях с электрическим приводом вентилятора радиатора (климатическая установка) подключается вентилятор, если в радиаторе температура достигает примерно 92 °С" не го правииии........ Ще видим.To be continue.

Благодаря на всички за съветите,мненията и забележките :flipoff:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж сервизните кодове на климатриника - мисля че 51-ви беше за температурата на антифриза.

да не би датчика ти , който подава инфо към таблото да е заминал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

същия проблем имах и аз на същия автомобил-отидох в сервиза на ПОРШЕ в Пловдив смених термостат и горивен филтер 180 лв и всичко е ок.1 горивен филтер демонтиране+монтиране3.80 лв 2.термостат демонтиране+монтиране26,60лв 3.самонасочваща диагностика и функции 19,00 лв 4.допалнителни материали 0,98 лв 5.регулатор на охлаждането 52,02 лв 6.антифриз 7,52 лв 7.уплатнителен пръстен 2,17 лв 8.горивен филтер 35,66 лв 9.уплатнителен пръстен 0,24 лв -общо 148,71 лв 20 % ддс =178.45 честито :gmorning: но проблемите вече ги няма и частите са оргинални :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж сервизните кодове на климатриника - мисля че 51-ви беше за температурата на антифриза.

да не би датчика ти , който подава инфо към таблото да е заминал.

Тц,никакъв проблем :meeting: ,всичко е перфектно,а топлото си пада на ход и това е.

manchorov определено ще последвам светлия пример и туморо на доктор ,на пазар и после на операционната маса :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок. ама при други като мен на таблото ми показваше постоянно различни не6та а на климатроника на инструкция 51 пожече от 60 65 градуса не дигаше ,така че ................ ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така колеги ето и резултата-температурен датчик-брак(смяна);термостат-брак(смяна);блокирал вискосъединител на охл.перка(ремонт)(а как изобщо е вдигала Някаква температура беше въпроса?!!? :( ) и воала-90`С КОНСТАНТА във всички режими на работа(както и съвпадение при показанията от код 51-ви и непосредственото контактно мерене на антифриза).

:bia::hilezh:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...