NIKO Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 Колеги моля за съвети и евентуално помощ за следния проблем-на място автомобила вдига 90` и не мърда,но тръгна ли ,особено на дълъг път и при постоянна висока скорост температурата пада до 60 градуса и толкоз,не мърда нагоре!!! (колата я карам от седмица и нещо). Изобщо това проблем ли е,или си е нормално поведение на системата?Търсих тук същите или подобни теми ,но не намерих,затова си позволявам да питам в нова тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 Абре човек ... чети го тоя форум и после пиши три теми под твоята има същата за същия мотор, вече с 9 поста в нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 проблем е това.колата ще гори и повечко защото не е в оптимална температура.няма да имаш и хубаво парно.един нов термостат оправя нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 Смени си термостата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 Абре човек ... чети го тоя форум и после пиши три теми под твоята има същата за същия мотор, вече с 9 поста в нея бе не намерих бе ,пак се заравям,стига тормоз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 проблем е това.колата ще гори и повечко защото не е в оптимална температура.няма да имаш и хубаво парно.един нов термостат оправя нещата.Странното е,че парното е перфектно-ако надуя ще стопи пластмасите в салона...........И diters изчетох всичко относно температура,парно ,климатик/троник,както и температури изобщо,но ядец-няма кат моя си проблемец обсъждан Но въпроса ще има развитие определено,просто това са ми пресни впечатления от седмица време(сравнявам с две предишни Б4-ки,едната с климатик,не беше така при тях) и засега събирам мнения на врели и кипели в областа ,докато не намеря пролука и желание и се заровя сам............ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 ...И diters изчетох всичко относно температура,парно ,климатик/троник,както и температури изобщо,но ядец-няма кат моя си проблемец обсъждан ...Това чете ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 (Редактирано) Това чете ли? да,ама вече бях писал.... И все пак не е термостат,днес почти три часа (след сериозно четене,вадене на спомени и главочесане)обикалях и опипвах де що има маркуч и шланг по охладителната система-отваря си термото баш когато трябва(имам контактен термометър с дискрет под 1 градус).Кокто си е по паспортец отваря голям кръг(При температуре свыше 87 °С термостат открывает «большой контур», в котором подключен радиатор) точно при 86-88 градуса.Но не ще да вдигне над 90.А виж това-"В автомобилях с электрическим приводом вентилятора радиатора (климатическая установка) подключается вентилятор, если в радиаторе температура достигает примерно 92 °С" не го правииии........ Ще видим.To be continue.Благодаря на всички за съветите,мненията и забележките Редактирано 3 Ноември 2007 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 3 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2007 виж сервизните кодове на климатриника - мисля че 51-ви беше за температурата на антифриза.да не би датчика ти , който подава инфо към таблото да е заминал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 4 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2007 същия проблем имах и аз на същия автомобил-отидох в сервиза на ПОРШЕ в Пловдив смених термостат и горивен филтер 180 лв и всичко е ок.1 горивен филтер демонтиране+монтиране3.80 лв 2.термостат демонтиране+монтиране26,60лв 3.самонасочваща диагностика и функции 19,00 лв 4.допалнителни материали 0,98 лв 5.регулатор на охлаждането 52,02 лв 6.антифриз 7,52 лв 7.уплатнителен пръстен 2,17 лв 8.горивен филтер 35,66 лв 9.уплатнителен пръстен 0,24 лв -общо 148,71 лв 20 % ддс =178.45 честито но проблемите вече ги няма и частите са оргинални Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2007 виж сервизните кодове на климатриника - мисля че 51-ви беше за температурата на антифриза.да не би датчика ти , който подава инфо към таблото да е заминал.Тц,никакъв проблем ,всичко е перфектно,а топлото си пада на ход и това е.manchorov определено ще последвам светлия пример и туморо на доктор ,на пазар и после на операционната маса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 4 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2007 А това прочете ли го? Щото и аз бях тръгнал да сменям термостат, ама .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 8 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2007 ок. ама при други като мен на таблото ми показваше постоянно различни не6та а на климатроника на инструкция 51 пожече от 60 65 градуса не дигаше ,така че ................ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2007 (Редактирано) И така колеги ето и резултата-температурен датчик-брак(смяна);термостат-брак(смяна);блокирал вискосъединител на охл.перка(ремонт)(а как изобщо е вдигала Някаква температура беше въпроса?!!? ) и воала-90`С КОНСТАНТА във всички режими на работа(както и съвпадение при показанията от код 51-ви и непосредственото контактно мерене на антифриза). Редактирано 9 Ноември 2007 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts