PETAR_ Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 (Редактирано) Здравейте колеги ! Както става ясно се интересувам от А6 C5 2.7Т 230к.с. и 250к.с. Интересува ме поддръжка, части, разход ( градско / извънградско ) за седан и Авант версиите. Всякакво инфо ще ми е от полза. Намислил съм да си сменям колата и се чудя между няколко модела коли и Аудито е приоритет, но не знам койзнае колко инфо за него, а тук не намерих много писано за тези двигатели ! Става въпрос главно за ръчна трансмисия, но ще ми е полезно и инфо за автоматите. Благодаря предварително ! Редактирано 15 Ноември 2011 от PETAR_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 Ебаси, никой ли няма да сподели някаква информация за тоя двигател. Аз също сериозно се интересувам от него, тай като обмислям да закупя А6-ца със тоя двигател! Айде някои които има такава кола да напише 2-3 реда за двигателя! Читав ли е, разход, поддръжка?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 Има доста информация за мотора из форума, но не е синтезиранаЕто каквото намерих набързо: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=105837http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=74192&st=0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 има писано, но не може да се намери....Ето какво знам аз (повечето неща са слухове от чужди форуми )моторът е пълен дериват на 1,8Т - главите са същите без един цилиндър - клапани, обтегачи, датчик на хол са като при 1.8Т, но са по две.При А6 главите са с малки портове, което води до икономия, добри ниски обороти. При тунинг с по-големи турбини се слагат глави от РС4 или 2.8.Ангренажен ремък с ролки са същите като при 2.4 и 2.8. Ремъкът е малко по-скъп от този на 1.8Т, ролките с обтегачът са малко по-евтини.Моторът е здрав и държи на тунинг. За ремонт на турбини при А4 се сваля мотора, при А6 има слухове, че може да се махнат турбините без сваляне на мотора. Вероятно зависи и от скоростната кутия.Скоростната кутия е 6 степенна, не особено здрава и скъпа за ремонт (мнение от сервиз). Типтроника до 2000г не е достатъчно здрав и затова мотора е с 230кс. От 2001 се слага усилена версия и мощността нараства на 250кс (слухове от американския форум).Подобно на 1.8Т до 2000г е с отделни комутатори (същите като на 1,8Т, но 2бр ), от 2001-ва е с новите бобини с вградени комутатори.Преди фейса е с дебитомер Бош, който е по-скъп и по-ненадежден, после с дебитомер Хитачи.А6 до 2002-ра (мисля) е с двубутални апарати Лукас, после се слагат еднобутални АТЕ, винаги с дискове 321мм. Ате-то е по-слабо, но алуминиево, по-надеждно и с възможност за монтаж на 340мм дискове (от S4/B6)само със замяна на съпортите. Накладките за АТЕто са същите като на 1.8Т/288мм, 312мм, 4Ф, Голф, Шкода.Като всички В6 на Ауди моторът е с 4 катализатора и 4 ламбди. НО за да е гадно са сложени и 2бр. ЕГТ датчици, които дефектират и са скъпи (примерно по 400лв).........Разходът на магистрала с куатро и типтроник е 10-12, в града 16-19. Може да се сложи газ. Фабричния размер гуми е 235/45/17. Обикновено влизат и 16" джанти, но трябва да се пробват.Няма смисъл да се конкретизира авант или седан - разхода на този мотор може да варира в такива граници, че 0.5л/100 да са само едно по-яко изрязване на светофара.Огромния недостатък на А6/2.7ТQ - много тежък автомобил.Това е най-общо. Ако споделиш с каква цел търсиш такъв мотор, с какво сравняваш и какво очакваш ще получиш и по-конкретни мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PETAR_ Публикувано 17 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 (Редактирано) Здравейте колеги ! Най - накрая някой да изкаже мнение за този автомобил.Ще ходя до Англия да поработя и ще се върна с кола от там. Гамата ми за автомобил е широка. Държа да стане ясно, ще се обръща волана след като колата пристигне тук в БГ. А ето и към какви автомобили съм се спрял : Мерцедес Е-класа W210 БМВ Е39 2.8иБМВ Е38 2.8иАуди А6 Ц5 2.7Т или 1.8Т Пасат Б5.5 1.8Т Лексус ИС 200Колата ще е бензинова при всички положения, защото ще има газ или най - вероятно метан ! Сега е моментът да кажа, че колата ще се използва за ежедневка, както и за пътуване в провинцията. За БМВ-тата нещата са ми ясни. За Лексуса - кефи ме много, но ми се кара малко по - голяма кола от нея, а и около 14 градско за тия 155к.с. и малко тромава кола не ми се дават. Пасата е като Аудито що се отнася до ходовата част. Остава само двигателят на Аудито, ако е читав и не създава много проблеми ще е много добре. Ето защо питам за този двигател. Ако се спра на Аудито ще бъде само предно, а не 4X4 с ръчна трансмисия, седан или авант, няма значение, и двете са еднакво красиви. П.С. Всеобща тайна е, че всички казват че Аудитата имат много литаво окачване за наще пътища. Кажете какво е толкова литаво и колко струва подмяната му, на колко хиляди горе - долу. Със сигурност имам още въпроси, но за сега двигателят 2.7Т ми е приоритет и ми се иска да разбера всичко за него - разход на гориво, поносимост към алтернативни горива, чести проблеми които създават. Редактирано 17 Ноември 2011 от PETAR_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 18 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2011 (Редактирано) Не знам някой да е сложил метан на турбо мотор.Ако разхода е важен, 1.8Т с чип за около 190кс и ГИ на LPG няма алтернатива. Твърдо под 10 извънградско и под 15 в София. Това за куатро с ръчна кутия и чип.Освен това е с най-евтина поддръжка, нисък данък и ниска застраховка. Заради лекия мотор пази повече спирачките и окачването и се представя по-добре от тежко БМВ с малък 6-цилиндров мотор.Ако вървенето е по-важно 2.7 няма алтернатива, а ако е с чип си става сериозен автомобил. Не знам дали ще се намери вариант без куатро.2.7 обикновено е с електрохидравлична рейка, което заедно с големия и тежък мотор още повече затруднява обръщането. Метан тук съм сигурен, че е невъзможен.Пасата е в голяма степен идентичен с А6, но разликата в класите се чувства. Заслужава си, ако се намери някое по-специално изпълнение или по-запазен.Окачването едва ли е по-чупливо и по-скъпо от това на Е39. Рециклирането на един шарнир струва 40лв, толкова струва и един евтин носач. Марков носач ТРВ или Лемфьордер е средно 70-80лв.Не знам какво е предимството на Е39 2.8 пред 3.0. За метан са може би най-подходящи.Е38 си иска голям мотор за да върви. С 2.8 е трагедия. Но пък сигурно най-лесно ще се намерят части за обръщане.Мисля, че фаровете при БМВ са еднакви за ляв и десен волан, като се превключват с пластина (поне при Е36 е така). Редактирано 18 Ноември 2011 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 18 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2011 има писано, но не може да се намери....Ето какво знам аз (повечето неща са слухове от чужди форуми )моторът е пълен дериват на 1,8Т - главите са същите без един цилиндър - клапани, обтегачи, датчик на хол са като при 1.8Т, но са по две.При А6 главите са с малки портове, което води до икономия, добри ниски обороти. При тунинг с по-големи турбини се слагат глави от РС4 или 2.8.Ангренажен ремък с ролки са същите като при 2.4 и 2.8. Ремъкът е малко по-скъп от този на 1.8Т, ролките с обтегачът са малко по-евтини.Моторът е здрав и държи на тунинг. За ремонт на турбини при А4 се сваля мотора, при А6 има слухове, че може да се махнат турбините без сваляне на мотора. Вероятно зависи и от скоростната кутия.Скоростната кутия е 6 степенна, не особено здрава и скъпа за ремонт (мнение от сервиз). Типтроника до 2000г не е достатъчно здрав и затова мотора е с 230кс. От 2001 се слага усилена версия и мощността нараства на 250кс (слухове от американския форум).Подобно на 1.8Т до 2000г е с отделни комутатори (същите като на 1,8Т, но 2бр ), от 2001-ва е с новите бобини с вградени комутатори.Преди фейса е с дебитомер Бош, който е по-скъп и по-ненадежден, после с дебитомер Хитачи.А6 до 2002-ра (мисля) е с двубутални апарати Лукас, после се слагат еднобутални АТЕ, винаги с дискове 321мм. Ате-то е по-слабо, но алуминиево, по-надеждно и с възможност за монтаж на 340мм дискове (от S4/B6)само със замяна на съпортите. Накладките за АТЕто са същите като на 1.8Т/288мм, 312мм, 4Ф, Голф, Шкода.Като всички В6 на Ауди моторът е с 4 катализатора и 4 ламбди. НО за да е гадно са сложени и 2бр. ЕГТ датчици, които дефектират и са скъпи (примерно по 400лв).........Разходът на магистрала с куатро и типтроник е 10-12, в града 16-19. Може да се сложи газ. Фабричния размер гуми е 235/45/17. Обикновено влизат и 16" джанти, но трябва да се пробват.Няма смисъл да се конкретизира авант или седан - разхода на този мотор може да варира в такива граници, че 0.5л/100 да са само едно по-яко изрязване на светофара.Огромния недостатък на А6/2.7ТQ - много тежък автомобил.Това е най-общо. Ако споделиш с каква цел търсиш такъв мотор, с какво сравняваш и какво очакваш ще получиш и по-конкретни мнения.Е това се казва отговор, и при това конкретен . Много благодаря аз, за особено подробното обяснение. А иначе, аз лично търся кола, не за нещо специфично (драг, дрифт и т.н.), ами просто кола която да е податлива на всичко, и същевременно с това да е комфортна ! Аз и в момента карам Ц5-ца ама е 2.8 V6, и просто конете са ми малко, а знам, че при този двигател, границата на конете е само дълбочината на джоба ти, образно казано. Иначе друго, като причина, немога да ти синтезирам. Просто модела Ц5, особено фейса, много ми харесва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване