Jump to content

Монтаж на ксенон на Ауди 80


Aceleration

Recommended Posts

Здравейте колеги. Монтирах си днес BiXenon H4.. Мислех, че всичко е наред, но явно изпускам някой детайл. При пускането на габарита направо ми се пускат и късите + габарита. При изгасена кола.. даже изваден ключ .. цъкам габарит, но направо светва ксенона на къси... Някаде по инсталацията ли е проблема или ? Плюса и масата са хванати хубаво.. няма ядове, но явно изпускам нещо, но не знам какво :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкарай този ксенон на Н4 на рефлектор.

Иначе имаш писано за твоя " проблем ", пробвай първо да премахнеш крушката за индикация на включени габарити.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го махам колега, но първо да сменя фаровете. Знам, че е кофти, но регулирах фаровете даже леко ги снижих в повече да не е толко ужасно :)/>/>

Отностно темата за моя проблем.. нещо не я намирам, ще можеш ли да ми пуснеш 1 линк ако е удобно.

Благодаря :)/>/>

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де.. това го разбрах.. утре като имам време ще я премахна, че си е занимавка и няма да стигна на време сега да го направя, но ако проблема не е от там?

Иии мерси за помоща :)

Редактирано от Aceleration
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно от там е колега като цъкнеш габарит и светва и късите светлини премахни и ще видиш че няма да имаш проблеми или си запой един светодиод

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е казал Ради , махаш индикацията за включени габарити и си ти :zustimm: Преди време имах същия проблем и го излекувах така , пак с помощта на колега от форума :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат сигнализация за къси светлини "италианките".Иначе,сигнализация за дълги имат всичките.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

имах същия проблем, но го реших като подмених крушката в таблото за габарита с диод, и сега има друг проблем свети ми индикация за изгорала крушка, мола за съвети как да го отстраня!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свети тази индикация, защото тока е по-малък от халогенната крушка. Имаш два пътя, единия е да елиминираш тази индикация, което е каруцарски начин, а другия е да се преправя релето за контрола на късите, като се сложи по-високоомен датчик на тока, това е нискоомен резистор(шунт), който трябва да се смени с друг. Подобно нещо съм правил в релето за мигачите, като си слагах светодиодни мигачи. Това е най-културния начин, но не на всеки му се занимава да го направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свети тази индикация, защото тока е по-малък от халогенната крушка. Имаш два пътя, единия е да елиминираш тази индикация, което е каруцарски начин, а другия е да се преправя релето за контрола на късите, като се сложи по-високоомен датчик на тока, това е нискоомен резистор(шунт), който трябва да се смени с друг. Подобно нещо съм правил в релето за мигачите, като си слагах светодиодни мигачи. Това е най-културния начин, но не на всеки му се занимава да го направи.

а може ли да ме ориентираш къде точно се намира това реле, как да разбера кой е тори резистор някъде има ли схема Моля за съдействие, ще съм страшно благодарен, че този проблем доста ме дразни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намирам две релета за контрол на предни светлини 268 и 281, не знам каква е разликата. Би трябвало да е под волана. Едно от двете търси. Имам едно в къщи, ще го отворя да го видя и ще направя снимка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БЛАГОДАРЯ ТИ ЩЕ ОЧАКВАМ, И ДА МИ КАЖЕШ КАКВО ТОЧНО СЕ ПОДМЕНЯ, АЗ ЩЕ СЕ ОББЪРНА КЪМ ЕЛ.СПЕЦИАЛИСТ ПРИЯТЕЛ НО ДА ГО ОРИЕНТИРАМ

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето, което имам е 281. Отворих го, вътре има един компаратор с осем крака, а от двете му страни на платката са запоени два дебели около 1мм проводника и дълги около 2 см, за всяка крушка по един. Това е резистор с много малка стойност, играе ролята на датчик на ток. През него върви тока на крушката. Когато тока падне под определен праг, компаратора изработва сигнал за ауточека за изгоряла крушка. Кагато се използва ксенон 35 W, тока явно е под прага и чека светва. Трябва внимателно да се разпои този проводник и на негово място да се сложи по-дълъг, колко по-дълъг се определя опитно. Много е вероятно, този проводник да не е меден, по принцип не се прави от мед. Понеже трудно ще се намери такава сплав, може да се опита с меден, даже емайлиран. От мед ще стане по-дълъг, затова е хубаво да се пробва с по-малко сечение, но не много по-малко. Ако проводника е много тънък, може да изгори. Ако се направи от нещо друго, трябва да се вземат мерки спойката да стане хубава със някакъв подходящ флюс. Това е пътя за оправяне на този проблем. Накрая трябва да се пробва да се спре едната крушка и да се види ще свирне ли ауточека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето, което имам е 281. Отворих го, вътре има един компаратор с осем крака, а от двете му страни на платката са запоени два дебели около 1мм проводника и дълги около 2 см, за всяка крушка по един. Това е резистор с много малка стойност, играе ролята на датчик на ток. През него върви тока на крушката. Когато тока падне под определен праг, компаратора изработва сигнал за ауточека за изгоряла крушка. Кагато се използва ксенон 35 W, тока явно е под прага и чека светва. Трябва внимателно да се разпои този проводник и на негово място да се сложи по-дълъг, колко по-дълъг се определя опитно. Много е вероятно, този проводник да не е меден, по принцип не се прави от мед. Понеже трудно ще се намери такава сплав, може да се опита с меден, даже емайлиран. От мед ще стане по-дълъг, затова е хубаво да се пробва с по-малко сечение, но не много по-малко. Ако проводника е много тънък, може да изгори. Ако се направи от нещо друго, трябва да се вземат мерки спойката да стане хубава със някакъв подходящ флюс. Това е пътя за оправяне на този проблем. Накрая трябва да се пробва да се спре едната крушка и да се види ще свирне ли ауточека.

колега здравей отново, не знам какво стана,  но до вчера след като размърдах  буксите и проверих дали всички крушки ми светят, индикацията за изгоряла крушка ми светеше когато дам ключа на габарит или на къси светлини, когато превключа на дълги индикацията изгасва, сега след обстоен преглед на всички крушки проблема е само когато дам на габарит ми светва, а на дълги и на къси изгасва, проверих нито отпред нито на стоповете и на рег. номер нямам изгоряла крушка, нито пък съм подменял такава с диодна. Може ли когела да ми кажеш на какво се дължи това и има ли оправяне този неприятен проблем.

 

П.П.Ако е удобно да ми дадеш някакъв телефон на Лично, да ти звънна за да ми дадеш съвет, че вече втора седмица само се лутам и без резултат.

 

Поздрави!

Благодаря предварително!

Редактирано от midov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...