Aceleration Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Здравейте колеги. Монтирах си днес BiXenon H4.. Мислех, че всичко е наред, но явно изпускам някой детайл. При пускането на габарита направо ми се пускат и късите + габарита. При изгасена кола.. даже изваден ключ .. цъкам габарит, но направо светва ксенона на къси... Някаде по инсталацията ли е проблема или ? Плюса и масата са хванати хубаво.. няма ядове, но явно изпускам нещо, но не знам какво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Разкарай този ксенон на Н4 на рефлектор.Иначе имаш писано за твоя " проблем ", пробвай първо да премахнеш крушката за индикация на включени габарити. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aceleration Публикувано 27 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 (Редактирано) Ще го махам колега, но първо да сменя фаровете. Знам, че е кофти, но регулирах фаровете даже леко ги снижих в повече да не е толко ужасно :)/>/>Отностно темата за моя проблем.. нещо не я намирам, ще можеш ли да ми пуснеш 1 линк ако е удобно.Благодаря :)/>/> Редактирано 27 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 (Редактирано) Черен цокъл с допълнителна крушка, в центъра на таблото?/> Редактирано 27 Февруари 2013 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aceleration Публикувано 27 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 (Редактирано) Да де.. това го разбрах.. утре като имам време ще я премахна, че си е занимавка и няма да стигна на време сега да го направя, но ако проблема не е от там?Иии мерси за помоща Редактирано 27 Февруари 2013 от Aceleration Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_80_ Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 точно от там е колега като цъкнеш габарит и светва и късите светлини премахни и ще видиш че няма да имаш проблеми или си запой един светодиод Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Както е казал Ради , махаш индикацията за включени габарити и си ти Преди време имах същия проблем и го излекувах така , пак с помощта на колега от форума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aceleration Публикувано 27 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Мерси на всички и най - вече на Ради Утре ще го нагласиме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 1 Март 2013 Доклад Share Публикувано 1 Март 2013 Някои "итаилянки" имат сигнализация за дълги светлини на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 1 Март 2013 Доклад Share Публикувано 1 Март 2013 (Редактирано) Имат сигнализация за къси светлини "италианките".Иначе,сигнализация за дълги имат всичките. Редактирано 2 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 1 Март 2013 Доклад Share Публикувано 1 Март 2013 Може да бъркам,извинявам се.Моите ги промених отдавна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
midov Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 имах същия проблем, но го реших като подмених крушката в таблото за габарита с диод, и сега има друг проблем свети ми индикация за изгорала крушка, мола за съвети как да го отстраня! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Свети тази индикация, защото тока е по-малък от халогенната крушка. Имаш два пътя, единия е да елиминираш тази индикация, което е каруцарски начин, а другия е да се преправя релето за контрола на късите, като се сложи по-високоомен датчик на тока, това е нискоомен резистор(шунт), който трябва да се смени с друг. Подобно нещо съм правил в релето за мигачите, като си слагах светодиодни мигачи. Това е най-културния начин, но не на всеки му се занимава да го направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 И при мен е така това е защото чека не засича ксенона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
midov Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Свети тази индикация, защото тока е по-малък от халогенната крушка. Имаш два пътя, единия е да елиминираш тази индикация, което е каруцарски начин, а другия е да се преправя релето за контрола на късите, като се сложи по-високоомен датчик на тока, това е нискоомен резистор(шунт), който трябва да се смени с друг. Подобно нещо съм правил в релето за мигачите, като си слагах светодиодни мигачи. Това е най-културния начин, но не на всеки му се занимава да го направи.а може ли да ме ориентираш къде точно се намира това реле, как да разбера кой е тори резистор някъде има ли схема Моля за съдействие, ще съм страшно благодарен, че този проблем доста ме дразни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Намирам две релета за контрол на предни светлини 268 и 281, не знам каква е разликата. Би трябвало да е под волана. Едно от двете търси. Имам едно в къщи, ще го отворя да го видя и ще направя снимка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
midov Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 (Редактирано) БЛАГОДАРЯ ТИ ЩЕ ОЧАКВАМ, И ДА МИ КАЖЕШ КАКВО ТОЧНО СЕ ПОДМЕНЯ, АЗ ЩЕ СЕ ОББЪРНА КЪМ ЕЛ.СПЕЦИАЛИСТ ПРИЯТЕЛ НО ДА ГО ОРИЕНТИРАМ Цитиране на предходен пост! Редактирано 24 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Релето, което имам е 281. Отворих го, вътре има един компаратор с осем крака, а от двете му страни на платката са запоени два дебели около 1мм проводника и дълги около 2 см, за всяка крушка по един. Това е резистор с много малка стойност, играе ролята на датчик на ток. През него върви тока на крушката. Когато тока падне под определен праг, компаратора изработва сигнал за ауточека за изгоряла крушка. Кагато се използва ксенон 35 W, тока явно е под прага и чека светва. Трябва внимателно да се разпои този проводник и на негово място да се сложи по-дълъг, колко по-дълъг се определя опитно. Много е вероятно, този проводник да не е меден, по принцип не се прави от мед. Понеже трудно ще се намери такава сплав, може да се опита с меден, даже емайлиран. От мед ще стане по-дълъг, затова е хубаво да се пробва с по-малко сечение, но не много по-малко. Ако проводника е много тънък, може да изгори. Ако се направи от нещо друго, трябва да се вземат мерки спойката да стане хубава със някакъв подходящ флюс. Това е пътя за оправяне на този проблем. Накрая трябва да се пробва да се спре едната крушка и да се види ще свирне ли ауточека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
midov Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Благодаря колега, сърдечно ти благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
midov Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 (Редактирано) Релето, което имам е 281. Отворих го, вътре има един компаратор с осем крака, а от двете му страни на платката са запоени два дебели около 1мм проводника и дълги около 2 см, за всяка крушка по един. Това е резистор с много малка стойност, играе ролята на датчик на ток. През него върви тока на крушката. Когато тока падне под определен праг, компаратора изработва сигнал за ауточека за изгоряла крушка. Кагато се използва ксенон 35 W, тока явно е под прага и чека светва. Трябва внимателно да се разпои този проводник и на негово място да се сложи по-дълъг, колко по-дълъг се определя опитно. Много е вероятно, този проводник да не е меден, по принцип не се прави от мед. Понеже трудно ще се намери такава сплав, може да се опита с меден, даже емайлиран. От мед ще стане по-дълъг, затова е хубаво да се пробва с по-малко сечение, но не много по-малко. Ако проводника е много тънък, може да изгори. Ако се направи от нещо друго, трябва да се вземат мерки спойката да стане хубава със някакъв подходящ флюс. Това е пътя за оправяне на този проблем. Накрая трябва да се пробва да се спре едната крушка и да се види ще свирне ли ауточека.колега здравей отново, не знам какво стана, но до вчера след като размърдах буксите и проверих дали всички крушки ми светят, индикацията за изгоряла крушка ми светеше когато дам ключа на габарит или на къси светлини, когато превключа на дълги индикацията изгасва, сега след обстоен преглед на всички крушки проблема е само когато дам на габарит ми светва, а на дълги и на къси изгасва, проверих нито отпред нито на стоповете и на рег. номер нямам изгоряла крушка, нито пък съм подменял такава с диодна. Може ли когела да ми кажеш на какво се дължи това и има ли оправяне този неприятен проблем. П.П.Ако е удобно да ми дадеш някакъв телефон на Лично, да ти звънна за да ми дадеш съвет, че вече втора седмица само се лутам и без резултат. Поздрави!Благодаря предварително! Редактирано 26 Януари 2015 от midov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване