Jump to content

Климатроника се рестартира на всяко палене


nedelcho_iliev

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Колата е А6 Ц4 1994 г. Проблемът е, че след всяко изключване на "контакта" климатроника си забравя настройките и тръгва на 22 градуса, автоматичен режим. Правя извода, че му липсва перманентното + 12 волта, в смисъл захранването, когато е изключен контакта.

Какво направих:

1. Проверих бушоните - О.К.

2. Извадих управляващия блок на климатроника, разкачих му буксите и ги включих отново. Всичко си работеше 3 дни(в смисъл помнеше си настройките) и днес отново започна с номерата.

Нещата изглеждат така:

1. Губи се захранването по инсталацията и когато съм разбутал кабелите се е появило. За да проверя тази теза ще е чудесно ако някой може да ми каже, на коя букса и на кой пин трябва да има постоянно +12 волта.

2. Студена спойка в управляващия блок. Знае ли някой, къде се намира паметта на климатроника? В смисъл дали на предния панел с бутоните или основната платка? Къде да гледам за студени спойки?

Преди 3-4 години имах проблем с управлението. Бутоните работиха, когато си поискат. Презапоих спойките на лентовия кабел, който прави връзката между двете платки и нещата се оправиха. В момента бутоните работят нормално, единствения проблем е, че си забравя настройките.

Възможно ли е софтуера на управлението да "забива"? В диагностичен режим показва, че няма грешки.

Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправи пак същите спойки, може да е от тях. Ако искаш премери къде са на този кабел тия постоянни 12в и обърни там внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен от скоро нещо се побърка и не мога да го разбера...Бутоните за температура и увеличаване и намаляне на въздушния поток не винаги работят. Също ако съм бил включил климатроника, после на няколко паления се включва сам, но си помни настройките. идея нямам какво става. :gruebel:/>

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паметта е в основния блок. Някъде бях пуснал пиновете. Малко повече търсене ще помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с копчетата е от спойките на буксата на кабела. При мен така правеше и беше от тях. Виж първо тях и после мисли за други работи.

А кое е основния блок - управлението или има и още някоя кутия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при мен стана същото нещо. Трябваше да проверя кабелите в маншона между шофьорската врата и купето. Там забелязах, че има един скъсан (по-дебел от другите червен) предполагам се беше скъсал преди доста време понеже се беше окислил даже....както и да е. В опитите да го запоя го допрях на маса и излезнаха искри...от там спряха да ми светят плафоните и часовника на таблото....Ето тогава климатроника започна да се държи на 100% като твоя. Смених бушона който беше цъкнал и всичко си дойде на мястото.... Дано съм бил полезен.... :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето, намерих ги.

Предполагам, че при мен проблема ще е в студена спойка, на въпросния пин. Оправи се само и два дни си работи нормално. Когато ми остане време ще отворя кутията да хвърля едно око.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен вчера се появи друг проблем, лагера на шайбата на климатроника сдаде багажа и сега съм го изолирал временно с един по-къс ремък...с размер 1663, докато го оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...