nedelcho_iliev Публикувано 12 Април 2013 Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 Здравейте колеги,Колата е А6 Ц4 1994 г. Проблемът е, че след всяко изключване на "контакта" климатроника си забравя настройките и тръгва на 22 градуса, автоматичен режим. Правя извода, че му липсва перманентното + 12 волта, в смисъл захранването, когато е изключен контакта.Какво направих:1. Проверих бушоните - О.К.2. Извадих управляващия блок на климатроника, разкачих му буксите и ги включих отново. Всичко си работеше 3 дни(в смисъл помнеше си настройките) и днес отново започна с номерата.Нещата изглеждат така:1. Губи се захранването по инсталацията и когато съм разбутал кабелите се е появило. За да проверя тази теза ще е чудесно ако някой може да ми каже, на коя букса и на кой пин трябва да има постоянно +12 волта.2. Студена спойка в управляващия блок. Знае ли някой, къде се намира паметта на климатроника? В смисъл дали на предния панел с бутоните или основната платка? Къде да гледам за студени спойки?Преди 3-4 години имах проблем с управлението. Бутоните работиха, когато си поискат. Презапоих спойките на лентовия кабел, който прави връзката между двете платки и нещата се оправиха. В момента бутоните работят нормално, единствения проблем е, че си забравя настройките.Възможно ли е софтуера на управлението да "забива"? В диагностичен режим показва, че няма грешки.Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Април 2013 Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 Оправи пак същите спойки, може да е от тях. Ако искаш премери къде са на този кабел тия постоянни 12в и обърни там внимание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 12 Април 2013 Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 (Редактирано) При мен от скоро нещо се побърка и не мога да го разбера...Бутоните за температура и увеличаване и намаляне на въздушния поток не винаги работят. Също ако съм бил включил климатроника, после на няколко паления се включва сам, но си помни настройките. идея нямам какво става. :gruebel:/> Редактирано 12 Април 2013 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 12 Април 2013 Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 Паметта е в основния блок. Някъде бях пуснал пиновете. Малко повече търсене ще помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 13 Април 2013 Доклад Share Публикувано 13 Април 2013 В паметта казваш е проблема ...Сигурно го е ударила старческата деменция ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Април 2013 Доклад Share Публикувано 13 Април 2013 Това с копчетата е от спойките на буксата на кабела. При мен така правеше и беше от тях. Виж първо тях и после мисли за други работи.А кое е основния блок - управлението или има и още някоя кутия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Saso_OS Публикувано 14 Април 2013 Доклад Share Публикувано 14 Април 2013 Колега, при мен стана същото нещо. Трябваше да проверя кабелите в маншона между шофьорската врата и купето. Там забелязах, че има един скъсан (по-дебел от другите червен) предполагам се беше скъсал преди доста време понеже се беше окислил даже....както и да е. В опитите да го запоя го допрях на маса и излезнаха искри...от там спряха да ми светят плафоните и часовника на таблото....Ето тогава климатроника започна да се държи на 100% като твоя. Смених бушона който беше цъкнал и всичко си дойде на мястото.... Дано съм бил полезен.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 15 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2013 Ето, намерих ги.Предполагам, че при мен проблема ще е в студена спойка, на въпросния пин. Оправи се само и два дни си работи нормално. Когато ми остане време ще отворя кутията да хвърля едно око. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 При мен вчера се появи друг проблем, лагера на шайбата на климатроника сдаде багажа и сега съм го изолирал временно с един по-къс ремък...с размер 1663, докато го оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване