Hugsy Публикувано 13 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 Здравейте. Интересува ме информация за моторите 1.8 турбо.. 1. Защо ми излизат 5 кода на двигатели 1.8 турбо - AEB, ARK, ANB, APU, AWT наистина ли са толкова или аз се бъркам?2. Кой от тях кога се произвежда ?3. Какви са им разликите ?4. Всичките ли са с демпферни маховици ?5. С различни турбота ли са ?6. Кой от тях е най-добър за всекидневна употреба ?7. На всичките ли им понася ГИ ?8. Кои от тях са с електронна газ и кои с жило ?10. Кои от тях са с електронен дросел и кои с механичен ?11. Кой от тях бихте препоръчали ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 (Редактирано) Никой от всичките ако неможеш да го подържаш. 1.Точно толкова са моторите на (В5) в европейския си стандарт като кодове които ти излизат,но ARK не мисля че има по скоро става въпрос за АJL провери пак. 2.Разликите не мога ти кажа с точност,но поне тези които знам,(AJL) единствен със 180к.с от моделната гама но близък по идентичност с АЕВ,мисля че дебитомера беше различен и софтуера.APU нямам наблюдения над него и незнам.ANB - AWT са от последните мотори ... там разликите май са по-малки портове,други турбини,повече екология,наличие на ESP,две ламбда сонди и т.н 3.Всичките са с демпферни маховици. 4.Има разлики при турботата 5.Най-добър е разтегливо понятие в случая и неможе да се даде точен отговор. 6.До колкото знам качественно монтиран ГИ няма проблем при никой от моторите. 7.AEB,AJL,са с жило на газта,а APU,ANB и AWT са с Е-газ. 8.AEB,AJL са механичен,а APU,ANB и AWT са с електронен дросел. 9.Препоръчвам тези от последните години с кодове ANB и AWT Дано съм бил полезен. Редактирано 7 Ноември 2013 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 14 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Колега златен си. Благодаря много ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 (Редактирано) Марто на няколко места в нета четох че APU е dbw, демек с е-газ. Също така до колкото разбрах последно монтираните мотори всичките са с по-малки портове на главата. 2001 1.8T са с k03s турбини, преди това е k03. Също от 2001 има променливо газоразпределение и водната помпа става вътрешна, вместо външна както е преди това. AWM= 06A blocks with internal waterpumps, sai and vvt Само не разбирам какво е "sai". Редактирано 14 Юли 2013 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 (Редактирано) Може Лъчо не споря.Както казах бнад APU нямам наблюдение.Иначе К03-29 спрямо К03-15 не мисля че се води К03S но незнам.Най-голямото май е К03-79 но то се слага на 1.8Т при В6 и там са 190к.с заводско. Редактирано 14 Юли 2013 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 (Редактирано) APU е след 1998г и е с електронна газ и ел дросел, но с една ламбда.Турбината му е К03-29. Редактирано 14 Юли 2013 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Значи сигурно APU ще е най-удачен като вариант измежду всички мотори при (В5) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 14 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2013 Заради Е-газ,по-голямото турбо,едната ламбда сонда,сигурно има и други неща незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 17 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 1.8Т аеб с к03-15 ли е? Sent from my Nexus S using Tapatalk 4 Beta Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 17 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 С К03 005 е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 (Редактирано) 1. Защо ми излизат 5 кода на двигатели 1.8 турбо - AEB, ARK, ANB, APU, AWT наистина ли са толкова или аз се бъркам?Ако се поразтърсиш излизат и още няколко и все за надлъжно вграждане.Само не разбирам какво е "sai".SAI е тази помпа за вторичният въздух или там както я наричат, еко ла*но. Вгражда се в повечето двигатели след 99, които са с две ламбди. Идеята и е да помага на студен мотор, за да загреят по-бързо ламбдите и катализатора или нещо подобно. Вкарва свеж въздух в генерацията, за да доизгори горивото, май.На студено се чува като бучене от вентилатор като запалиш мотора, то си е вентилатор. Редактирано 17 Юли 2013 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 17 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 Ясно, благодаря за инфото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 (Редактирано) Ако реша да сменям мойто рециклирано "уж" турбо К03-29 с такова но с номер К03-73 трябва ли да сменям и нещо друго или са Болт-он?И колко пари се намира втора употреба здрава К03-73-ка? Редактирано 6 Ноември 2013 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT_power Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 А аз мога ли да ви попитам, ако решите да си купувате чисто ново турбо К03-29, откъде бихте си го купили? Защото наистина с тези рециклажи незнам - едни са доволни, други не ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 Ако реша да сменям мойто рециклирано "уж" турбо К03-29 с такова но с номер К03-79 трябва ли да сменям и нещо друго или са Болт-он?И колко пари се намира втора употреба здрава К03-79-ка? Турбото е К03-073. Болт он е. Аз съм от няколко седмици с такова. Замених К03-029-та.Купих го втора употреба от e-bay. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 (Редактирано) Ясно ... а запознат ли си големи ли са разликите с 029-ката? Редактирано 6 Ноември 2013 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 Значи сигурно APU ще е най-удачен като вариант измежду всички мотори при (В5)Горе-долу така излиза. Разликата с АНБ е в липсата на: втора ламбда, вторична система за въздуха, допълнителния вакуум за управление на турбината.Има и "лоши" страни - липсва обд2 (тук не съм 100% сигурен), не се слага на по-нови купета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 Имаш право.Тия допълнителни щуротии дето тук при нас нямат почва ... само усложняват,а не помагат.А като дефектират,а те ще дефектират щото са на 10г.+ не ми се говори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 Горе-долу така излиза. Разликата с АНБ е в липсата на: втора ламбда, вторична система за въздуха, допълнителния вакуум за управление на турбината.Има и "лоши" страни - липсва обд2 (тук не съм 100% сигурен), не се слага на по-нови купета. Какъв е тоя допълнителен вакуум? N249 ли имаш в предвид?Под по-нови купета имаш в предвид Б6, ама ставаше въпрос за Б5 по-горе...Ясно ... а запознат ли си големи ли са разликите с 029-ката? Разликата е само в студената част. По-голяма е при 073. Топлия охлюв и перка и лагерното тяло са еднакви и заменяеми.Вървенето е осезаемо повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2013 N249.АПУ съм виждал само до 99-та. А4/Б5 -2000г, фейсовите А6, Пасат 5.5 не съм виждал с този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 7 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2013 APU Също има N249. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 7 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2013 Аз съм с APU двигател. Колата е с ел.дросел, 1999год., и една ламбда сонда. Само не съм сигурен турбото точно кой модел е от К03 е. APU мисля, че само производство 1999 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 7 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2013 Ако прочетеш цялата тема ще разбереш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 7 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2013 Прочетох е цялата тема. И видях, че Колега е написал К03-29, но наистина ли е с тази турбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване